RITEL

JAM Jongenelen-Rommens

Ik ben heel goed geholpen zeer vriendelijke verkoper en als er wat was kon ik altijd langskomen.Dat is met mijn onervarenheid een hele geruststelling

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met onze collega.

Jim van Gelder

IPhone 13 Pro gekocht op Ritel.nl volgende dag geleverd via PostNL. Netjes verpakt.
Was even zoeken naar op de website naar de losse verkoop van dit toestel (contact gehad met medewerker en snel opgelost) veel wordt aangeboden met abonnementen op deze website. Maar verder prima afhandeling.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je feedback! Je kunt bij ons alle toestellen zowel los als met een abonnement aanschaffen. Goed om te horen dat mijn collega je snel heeft kunnen helpen.

S

Eerste instantie geholpen door weekendkracht die gaf me de juiste informatie die ik nodig had daarna terug gekomen en geholpen door de fulltimer en alles perfect geregeldšŸ‘ŒšŸ¼

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review! We wensen je veel plezier van je nieuwe toestel.

Hor

Beste prijs snelle levering

Reactie RITEL:

Bedankt voor je beoordeling, we wensen je veel plezier met je nieuwe toestel!

Amedeo

Goed geholpen, alleen jammer dat er weinig op voorraad is

Reactie RITEL:

Dankjewel voor je feedback! We kunnen vrijwel alle toestellen uit voorraad leveren. Dat geldt voor alle merken, in alle kleuren en geheugencapaciteit. Mocht het toch een keer zo zijn dat een toestel... Dankjewel voor je feedback! We kunnen vrijwel alle toestellen uit voorraad leveren. Dat geldt voor alle merken, in alle kleuren en geheugencapaciteit. Mocht het toch een keer zo zijn dat een toestel niet op voorraad is dan doen we ons uiterste best om deze de volgende werkdag te kunnen leveren.
We wensen je veel plezier met je nieuwe iPhone!

Gomes Lopes

Wordt goed geholpen in de winkel

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review!

Ale

Nvt

Reactie RITEL:

Bedankt voor je reactie! We wensen je veel plezier van je nieuwe toestel.

Angelique

Vriendelijk te woord gestaan en wou via website bestellen,daar had ik moeite mee maar ben telefonisch goed geholpen

JV

Jammer dat er geen telefoonnummer online staat. Gelukkig snel teruggebeld.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review! Door gebruik te maken van een contactformulier kunnen wij ervoor zorgen dat je vraag direct bij de juiste persoon terecht komt. Goed om te horen dat je snel contact... Bedankt voor je positieve review! Door gebruik te maken van een contactformulier kunnen wij ervoor zorgen dat je vraag direct bij de juiste persoon terecht komt. Goed om te horen dat je snel contact hebt kunnen leggen.
Veel plezier gewenst van je nieuwe toestel!