RITEL

J.M. van Wijk

Geweldige service, enorm vriendelijke staf

Reactie RITEL:

Wat fijn om te lezen dat onze service zo gewaardeerd wordt! Bedankt voor de review en graag tot ziens!

Kolo

De dame in Zwijndrecht die me hielp was echt lief en vriendelijk

Reactie RITEL:

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent! Bedankt voor je review en graag tot ziens!

M.L. Stempels

Ik ben naar de winkel gegaan. Daar een nieuwe Iphone gekocht. Goede info en alles voor mij overgezet. Ik zit niet op Instagram ben blij dat ik nog zo kan communiceren op mjjn leeftijd. Heel goede... Ik ben naar de winkel gegaan. Daar een nieuwe Iphone gekocht. Goede info en alles voor mij overgezet. Ik zit niet op Instagram ben blij dat ik nog zo kan communiceren op mjjn leeftijd. Heel goede service en lief meisje.

Reactie RITEL:

Fijn dat onze service zo gewaardeerd wordt! Bedankt voor je review en graag tot ziens!

jpbgrondverzet en loonwerk bv

Reactie RITEL:

Fijn dat alles goed is gegaan, graag tot ziens in onze winkel!

Sophia

Worden zeer goed geholpen

Reactie RITEL:

Bedankt voor je review, fijn dat alles naar wens is geweest! Graag tot ziens in onze winkel!

M.C. Janssens

In de winkel gekocht bij erg leuke verkoper

Reactie RITEL:

Fijn dat onze service naar wens is geweest en je goed bent geholpen door onze verkoopmedewerker. Bedankt voor je review en graag tot ziens!

A.R. Molenaar

In de winkel geweest dus online

Reactie RITEL:

Bedankt voor de review en de hoge score! Graag tot ziens!

Jan

Top gedaan. Verlenging van contract was geen probleem en vriendelijk gedaan.

Reactie RITEL:

Bedankt voor de review, fijn dat alles naar wens is gegaan en veel plezier met je verlenging! Graag tot ziens in onze winkel!

M.G. Zonneveld

Top gewoon

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review en graag tot ziens!

Roberto

Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Niets is teveel. Even je advies en pushen niet om iets door te drukken. Nemen ruim de tijd om je nieuwe telefoon te installeren

Reactie RITEL:

Bedankt voor je review en fijn dat je onze service zo hebt ervaren, daar streven we naar! Graag tot ziens in onze winkel!