Katrin Vermeulen

Via Rioolprobleen Kwijt terecht gekomen bij GS Rioolservice.
Ben super geholpen nadat me tuin onder 2-3 cm rioolwater stond en de ander bedrijf het probleem alleen maar erger heeft gemaakt. Via Rioolprobleen Kwijt terecht gekomen bij GS Rioolservice.
Binnen 1 uur kon ik weer gebruik maken van mijn, wc, douche en de wasmachine. Overmorgen wordt de rest gedaan.
Echt super blij mee en hij weet echt waar hij het over heeft.
Heel erg bedankt, en dat ook nog op een zondag ochtend. Alleen maar aan te bevelen.

Apeldoorn

Goed telefonisch bereikbaar, duidelijkheid over de kosten en snel aanwezig.
Kreeg 20 min van te voren telefoontje dat ze onderweg waren

Schoonhoven

Sheree Stewart

Heel professionel en Dave was het beste!

Wyck/Maastricht

Ad Poppelaars

Zeer goede ervaring, snelle oplossing en waar voor je geld.

Bavel

Duidelijk alles uitgelegd, en ons prima geholpen.

Veldhoven

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Het kwam de afspraak na en de mannen werkten snel en vakkundig.
Ik had alleen een plaatselijk bedrijf verwacht en niet een bedrijf uit Budel. Dat zou de kosten beperkt hebben.

Veldhoven

S. Berendsen

Het was in de avonduren en ik had een plotselinge stank in huis. Snel, deskundig en vriendelijk geholpen

Baexem

Snel een afspraak. Kwam op de afgesproken tijd. Probleem van 5 jaar binnen 30 minuten opgelost.

Houten

Zeer goed

Oosterwolde Gld

rioolservice. Leon bonkestoter.

Een super vriendelijke man, die goed uitlegde wat hij deed, niets was hem te veel ik probeer nog even dit doe nog even dat, en dat op de vrijdagavond echt top.

leerdam