All You Want Catering

Deze toppers kwamen zelfs in de avond om ons probleem op te lossen!

Den Dolder

Henk

Duur, maar wel snel van probleem geholpen.

Spijkenisse

Ike Wagenaar

Snel beschikbaar, alle vakmannen zeer vriendelijk. Goed advies en onderling snel met collega's gecommuniceerd zodat de reparatie snel kon plaats vinde. In een ochtend de tuin opgegraven buizen... Snel beschikbaar, alle vakmannen zeer vriendelijk. Goed advies en onderling snel met collega's gecommuniceerd zodat de reparatie snel kon plaats vinde. In een ochtend de tuin opgegraven buizen vervangen en weer netjes achtergelaten.
Erg tevreden

Malden

Hermans

Drammers en veels te duur. Naderhand moesten we alsnog aan de slag met een erkend bedrijf uit Raalte die onze vermoedens bevestigde. Veels te veel betaald voor slecht uitgevoerde klus. Naderhand... Drammers en veels te duur. Naderhand moesten we alsnog aan de slag met een erkend bedrijf uit Raalte die onze vermoedens bevestigde. Veels te veel betaald voor slecht uitgevoerde klus. Naderhand bleek ook hun administratie niet op orde. Denk aan een rechtzaak.

Raalte

Wim

Waren binnen vier uur aanwezig, en het probleem (wc-vertstopt) was binnen half uur verholpen

Amsterdam

Wille

Meteen beschikbaar, vakkundig ons probleem opgelost, en goed advies achtergelaten, een aanrader.

Den Bosch

Pierre

Gisteren email gestuurd, vandaag verstopping verholpen. Snelle service en goed opgelost.

Handel

Floor

Vriendelijke medewerkers. Tijdsafspraak nagekomen. Medewerker Luca heeft op professionele wijze onze afvoer ontstopt en goede adviezen gegeven. Afvoer weer vrij, TOP werk van TOP medewerker

Gorinchem

Marianne

Raoul en Havid, super aardige en beleefde mannen met kennis van zaken, luisteren aandachtig naar de klacht en gaan direct aan de slag. Geven advies om herhaling te voorkomen, SUPER BLIJ MEE! Het... Raoul en Havid, super aardige en beleefde mannen met kennis van zaken, luisteren aandachtig naar de klacht en gaan direct aan de slag. Geven advies om herhaling te voorkomen, SUPER BLIJ MEE! Het zijn echt TOPPERS, fijn dat er ook nog mensen zijn die met plezier een opdracht uitvoeren.

Woerden

Harold

Veel te duur.
185,- voor 30 min aanwezig.
Stofzuigertje erop en de rioolveer erin.
Probleem Niet opgelost. Advies was geheel doorspuiten 295,-.
Niet gedaan vanwege belachelijke...
Veel te duur.
185,- voor 30 min aanwezig.
Stofzuigertje erop en de rioolveer erin.
Probleem Niet opgelost. Advies was geheel doorspuiten 295,-.
Niet gedaan vanwege belachelijke prijs, en geen gevoel dat het opgelost zou zijn.

Son