Koen Cuyvers

Het was duidelijk dat het 160€ ging kosten, inclusief eerste werkuur. Toen bleek dat de stankafsluiter onder de grond ergens verborgen zat, merkte ik frustratie op bij de teamleader (ze waren met... Het was duidelijk dat het 160€ ging kosten, inclusief eerste werkuur. Toen bleek dat de stankafsluiter onder de grond ergens verborgen zat, merkte ik frustratie op bij de teamleader (ze waren met 2). Hij geraakte moeilijk door de grond met zijn schop en heeft die piste dan snel verlaten. Nadat de ontstopping verholpen was, stelde hij voor een camera inspectie te doen voor 100€. Ook goed en snel het probleem gevonden. Maar weinig communicatie over het uiteindelijk te betalen bedrag, dat dan 349,80€ bedroeg! Wel even van geschrokken. In totaal geen uur hier geweest. Dat kan ik als beroepspiloot per uur niet verdienen. Dus, snel verholpen door vakmensen, maar weinig communicatie en vooral héél duur.

Dilbeek

desmet eddy

Had s morgens opgebelt en 2uur later was hij er al

ruisbroek

Dina Scornos

Jan Soubry is een professionele man die snel handelt en veel ervaring heeft. De oorzaak van het probleem was snel gevonden en opgelost. Zeer tevreden!

bertem

callay polfliet

Zeer vriendelijk en profesioneel

eeklo

de Ruijter Alexis

Snelle en efficiente dienst

Overijse

Katrien B

Kon de dag zelf nog langskomen en ontstopping was snel verholpen.

St Jans Molenbeek

Franky Van den Eeckhout

Vriendelijke, ervaren vakman die ook de nodige uitleg heeft gegeven.
Prijs was correct (zoals telefonsich afgesproken).
Topservice !

Beveren

Liesel

We zijn erg tevreden over de professionele, snelle en vriendelijke service.We raden Sobry zeker aan.

Boortmeerbeek

René Heylen