Wil

Vanochtend gebeld vanwege een verstopping de riolering was verstopt, zouden eigenlijk de volgende dag komen. Alta tech vond dat het toch met spoed moest gebeuren, en hebben zo snel als mogelijk was... Vanochtend gebeld vanwege een verstopping de riolering was verstopt, zouden eigenlijk de volgende dag komen. Alta tech vond dat het toch met spoed moest gebeuren, en hebben zo snel als mogelijk was een monteur langs laten komen, wij zijn heel goed geholpen wij zijn er dankbaar voor, een bedrijf om aan te raden

Rotterdam

Kyle Elout

Aardige jongen, konden snel werk leveren. Uiteindelijk niet echt gevonden waar het exact het probleem vandaan komt. Al eerder gelezen dat er onduidelijkheid was over de prijs. Nu ook tot verrassing... Aardige jongen, konden snel werk leveren. Uiteindelijk niet echt gevonden waar het exact het probleem vandaan komt. Al eerder gelezen dat er onduidelijkheid was over de prijs. Nu ook tot verrassing meer moeten betalen dan ik dacht.

Purmerend

A Vd Worm

Fantastische jongens met veel expertise en hebben het riool probleem op dezelfde dag zelfs opgelost!

Utrecht

All You Want Catering

Deze toppers kwamen zelfs in de avond om ons probleem op te lossen!

Den Dolder

Henk

Duur, maar wel snel van probleem geholpen.

Spijkenisse

Ike Wagenaar

Snel beschikbaar, alle vakmannen zeer vriendelijk. Goed advies en onderling snel met collega's gecommuniceerd zodat de reparatie snel kon plaats vinde. In een ochtend de tuin opgegraven buizen... Snel beschikbaar, alle vakmannen zeer vriendelijk. Goed advies en onderling snel met collega's gecommuniceerd zodat de reparatie snel kon plaats vinde. In een ochtend de tuin opgegraven buizen vervangen en weer netjes achtergelaten.
Erg tevreden

Malden

Hermans

Drammers en veels te duur. Naderhand moesten we alsnog aan de slag met een erkend bedrijf uit Raalte die onze vermoedens bevestigde. Veels te veel betaald voor slecht uitgevoerde klus. Naderhand... Drammers en veels te duur. Naderhand moesten we alsnog aan de slag met een erkend bedrijf uit Raalte die onze vermoedens bevestigde. Veels te veel betaald voor slecht uitgevoerde klus. Naderhand bleek ook hun administratie niet op orde. Denk aan een rechtzaak.

Raalte

Wim

Waren binnen vier uur aanwezig, en het probleem (wc-vertstopt) was binnen half uur verholpen

Amsterdam

Wille

Meteen beschikbaar, vakkundig ons probleem opgelost, en goed advies achtergelaten, een aanrader.

Den Bosch

Pierre

Gisteren email gestuurd, vandaag verstopping verholpen. Snelle service en goed opgelost.

Handel