dhr. nys

Kregen veel informatie
camera in de afvoerbuis Gaf een zeer goed beeld. voor en na wat een verschil. bedankt voor de snelle service! COMPLIMENTEN

Edegem

BERVOETS

Vlugge service,proper werk en niet duur

2400 MOL BELGIE

koen

Alles zeer correct verlopen. van afspraak tot interventie. prijs was ook correct

genk

Luk Hertogen

Deskundig,betrouwvol,vriendelijk...

Hasselt

Peraux Alain

Na een zoektocht van ca 1 uur kwam ik op rioolprobleemkwijt uit. onmiddellijk doorgeschakeld naar een expert in de buurt (Riool service Budel-NL)en ca 5 uur later was de klus geklaard. de chauffeur... Na een zoektocht van ca 1 uur kwam ik op rioolprobleemkwijt uit. onmiddellijk doorgeschakeld naar een expert in de buurt (Riool service Budel-NL)en ca 5 uur later was de klus geklaard. de chauffeur nam ook per gsm contact met ons om zijn aankomsttijd te melden. Super goed georganiseerd en uitgevoerd.

B3950-Lozen(Bocholt)

Darius Coomans

Ons probleem was erg snel opgelost, snelle, professionele en vriendelijke aanpak,

Herk-de-Stad

Chris Swaanen

Komen gemaakte afspraken na

Kuringen

Jozef & Marie

De ontstopper van gisteren 7/1 was een ongelooflijke vakman hij heeft alles opgelost uitgelegd en netjes achtergelaten, we zouden hem meteen terugbellen een mooie kale man stevig gebouwd 👍 top dank... De ontstopper van gisteren 7/1 was een ongelooflijke vakman hij heeft alles opgelost uitgelegd en netjes achtergelaten, we zouden hem meteen terugbellen een mooie kale man stevig gebouwd 👍 top dank je voor snelle service

Edegem

Jonathan