Baeck Annabel

S avond probleem met toilet, oorzaak snel gevonden en volledig opgelost.

Eksaarde

Billen Jaak

Moedig en verstandig ingrijpen. Geen inspanning is te veel. Eerlijke prijs.

Hoegaarden

de Visscher

Advies gekregen in het onderhouden van mijn afvoeren
zeer vriendelijke jonge man
lieten op tijd weten wanneer ze hier zouden zijn

berchem

Svetlana Zakharova

Snelle reactie, goede uitleg van het probleem en oplossing

Wilsele

Jamers Michel

Uw medewerker was vriendelijk, gaf correcte uitleg en efficiënt

Hechtel

Bart De Lange

Wij hebben een fantastische ervaring gehad met Ontstoppingsdienst Sobry.
Ze hebben onze problemen opgelost snel en goed.
Zeer vriendelijk

Kampenhout

de geest

Snel afgehandeld, wat ze zeiden via de telefoon is ook zo in werkelijkheid het is een correct bedrijf met kennis van het vak

lede

Roman Christa

Heel vlotte en efficiente hulpverlening

Herzele

Emmers Sonja

Zeer snelle en vriendelijke service! Heel tevreden over

Lommel

Deborah

Zeer blij met dit bedrijf. woon hier nog maar een 8 maand in de woning en al 3de keer dat er een ontstoppingsbedrijf moest langs komen. telkens klein half uurtje werk en afrekenen en weg. ik was... Zeer blij met dit bedrijf. woon hier nog maar een 8 maand in de woning en al 3de keer dat er een ontstoppingsbedrijf moest langs komen. telkens klein half uurtje werk en afrekenen en weg. ik was hier zeer erg bang voor. maar wat een eerlijke man was dit!!! Donny is bij mij geweest is hier 2u bezig geweest, heeft elke leiding gecontroleerd en proper gemaakt. en waar de vorige firma's in faalde heeft Donny wel klaar gespeeld! achteraf hebben wij opgemerkt dat de buis vol met steenpuin zat, die allemaal zijn verwijderd door Donny! ik ben super tevreden met deze webiste! ik kan alleen maar zeggen bel Donny deze man heeft kennis van zaken , beleefd en alles wat hij uitvoert is met de glimlach en vooral voldoende uitleg! bedankt

Diepenbeek