Jens V.L

Super. alles netjes achter gelaten.
goed materiaal en snel opgelost.

maasmechelen

Evelien D’hooghe

Onze keukenafvoer zat helemaal verstopt. Voordien reeds 2 prutsers het probleem proberen verhelpen, de problemen bleven.
De persoo. Die ons vandaag geholpen heeft heeft kennis van zijn vak!...
De persoo. Die ons vandaag geholpen heeft heeft kennis van zijn vak! Heeft de ganse leiding die vol zat met zeepresten en zand, via onze onderburen kunnen doorspuiten, anders hadden we alle vloer van keuken, living en berging moeten openbreken. Zeer tevreden en dankbaar met het resultaat!!

Lokeren

j. Vissers

Super content, zeer tevreden. deze ochtend gebeld en amper 3 uur later opgelost

Wijnegem, Ruggeveldstraat

Van den Bulck Thierry

Probleem telefonisch doorgegeven en binnen de twee uur was iemand aanwezig en heeft het probleem opgelost. Professioneel - snel - en efficiënt

Kempenlaan in Wommelgem

Evi

De technische uitvoering was prima. Ondanks dat ik duidelijk naar de prijzen geïnformeerd heb, was de afrekening toch een verrassing.
Uiteindelijk heb ik 242 euro betaald voor 20 min werk.

Retie

Fabrice

Vorige week geholpen door de firma dlb ontstoppingen. Week gewacht om te kijken of het echt verholpen was.
Zeer tevreden ik geef zijn nr. Door

Brecht

Adil Belhaj

Correct en stipt

Beveren-waas

Frans E.

Zeer tevreden met het hele proces. Van telefoon tot uitvoering.

houthalen-helchteren

valke

Zeer tevreden, wij hadden schrik om ons blauw te moeten betalen maar dit was een leuke ontdekking. zeer snel ter plaatse en kregen zeer veel informatie mee

turnhout