Patrick de hooge

Geweldige service, snel, adequaat en eerlijke prijs. Super vriendelijke gast en vakman

Andre

Vakkundig , netjes te werk en goed geinformeerd door monteur ( en als extra service punt met SMS aankomst tijd)

John P

Top service , goede uitleg over hoe de verstopping is ontstaan en wat er aan gedaan kan worden. 1 prijs , geen voorrijkosten , geen van per meter zoveel . top

Derriks

In één woord geweldig!
In één woord geweldig!
Door de vele verhalen in het nieuws over frauduleuze loodgieters ben je uiterst voorzichtig. Het eerste telefonische contact verliep al top. En de loodgieter die langskwam was erg netjes en vakkundig. Een aanrader dus!

VvE Van Ostadestraat

Fantastisch! Marouan heeft ons ongelooflijk goed geholpen met een verstopte HWA, is bijzonder vriendelijk, en ging heel respectvol om met onze huizen binnen de VvE. Van harte aan te raden! En... Fantastisch! Marouan heeft ons ongelooflijk goed geholpen met een verstopte HWA, is bijzonder vriendelijk, en ging heel respectvol om met onze huizen binnen de VvE. Van harte aan te raden! En Marouan: nogmaals enorm bedankt voor je hulp, we zijn er heel blij mee!

Michiel

Snelle en erg goede service! De monteur was erg vriendelijk en nam de tijd om het goed op te lossen. Aanrader!

V. TOL

Helemaal geweldig
Na vrijdag een oplichter hier te hebben gehad. Zijn we nu superblij. We weten nu waar we aan toe zijn en het probleem is opgelost. Goede uitleg. Vriendelijk monteur