Valeria

Wij hadden last van rioolvliegjes buitenshuis. Na de rookinspectie bleek er ergens in de kruipruimte een gat te zijn in de rioolafvoer, deze is keurig dichtgemaakt. Verder goed bereikbaar en... Wij hadden last van rioolvliegjes buitenshuis. Na de rookinspectie bleek er ergens in de kruipruimte een gat te zijn in de rioolafvoer, deze is keurig dichtgemaakt. Verder goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan.

Marc Schreuder

Wat een top bedrijf en wat een fijne, deskundige en hardwerkende mensen. Vanaf het eerste contactpunt (telefonisch altijd bereikbaar; bedankt Tom en Thomas!) en de opvolgende inspectie van onze... Wat een top bedrijf en wat een fijne, deskundige en hardwerkende mensen. Vanaf het eerste contactpunt (telefonisch altijd bereikbaar; bedankt Tom en Thomas!) en de opvolgende inspectie van onze riolering met een camera en rooktest tot en met de uitgevoerde werkzaamheden is alles vlekkeloos, georganiseerd, duidelijk, meedenkend en oplossingsgericht verlopen.
Bij onze jaren’30 woning in Amsterdam (4 verdiepingen/appartementen in de VVE) was er overlast van ratten. Door de zeer verouderde gietijzeren rioolleidingen met gaten in de hoofdleiding en standleiding hadden ze vrij spel. De mannen van RBNL hebben de gehele verouderde en in slechte staat verkerende gietijzeren riolering in het pand vervangen voor PVC, vanaf onder de woning (in de kruipruimte) tot en met de bovenste verdieping. Daarbij hebben ze alle verouderde koppelstukken ook vervangen waar nodig. Bij de aansluiting van onze riolering naar het hoofdriool hebben ze netjes een terugslagklep geplaatst tegen ongedierte.
Ze zijn met 3-4 man in totaal 3 dagen aan de slag geweest en hebben in een hoog tempo en met beleid alles vervangen.
Nogmaals dank RBNL en in het bijzonder uitzonderlijk veel dank aan Marouane en het hele uitvoerende team! Geweldig werk.

M. Bancsi

Uitermate slecht!

Uitermate slecht!

Verstopping is niet verholpen. Na inspectie, door een ander bedrijf, bleek de verstopping op gemeentegrond te zitten, nl ingegroeide wortels. RBNL gaf aan dat urinesteen de oorzaak was van onze problemen.

RBNL heeft wel €296 euro laten betalen en weigert geld terug te geven en hebben de brutaliteit gehad om een offerte te sturen (van bijna €600) om urinesteen weg te halen, wat dus niet de oorzaak van het probleem was.

Degene die de ingegroeide wortels heeft vastgesteld op gemeentegrond, heeft ons verder geen kosten in rekening gebracht!!

van Winden

Een bijzondere positieve ervaring. De monteur Ricardo heeft me uitgelegd wat het probleem was en hoe ik volgende keer eventueel
moed handelen Dit alles duidelijk en heel vriendelijk. Dus...
moed handelen Dit alles duidelijk en heel vriendelijk. Dus problemen met het riool, naar Rioolbeheer Nederland.

Sh

Betrouwbaar en vakkundig!
We hadden een groot probleem met een verstopte verticale hoofdleiding. Onze douche zat vol… ik zal de details besparen.

2 dagen eerder opgelicht door een...
Betrouwbaar en vakkundig!

2 dagen eerder opgelicht door een neppe loodgieter voor €416 die alleen een pomp in de wc duwde en binnen paar minuten weg was. Toen het echt misging, de mannen van rioolbeheer gebeld. Ze konden zaterdagavond langskomen. Ze zijn uren bezig geweest en hebben het probleem opgelost. Wortels van bomen die de leiding hadden doorgebroken en een hoop met vochtige doekjes. Met professionele apparatuur zijn ze aan de slag gegaan. De bestrating aan de voorkant van de woning hebben ze uitgegraven, met een camera erin en het probleem gevonden. Voor €440 hebben ze ons gered (inclusief weekend toeslag). Toen wisten we zeker dat we opgelicht waren door die andere partij.

We zijn zo blij dat het is opgelost en dat we weer zorgeloos water kunnen gebruiken. 1000 maal dank!

M. Nieuwenhuizen

Zeer goed geholpen door de vriendelijke loodgieter uit de Rotterdam vestiging. Professioneel en hij had na afloop tips voor onderhoud van de gootsteen. Alles daarna netjes achter gelaten.

Bibian

Ik ben blij. Jullie kwamen op 2de kerstdag en ondanks de toeslag die daarbij hoort, begrijp ik net van de gemeente medewerker dat dit een prachtige prijs is geweest. Daarbij ook van deze medewerker... Ik ben blij. Jullie kwamen op 2de kerstdag en ondanks de toeslag die daarbij hoort, begrijp ik net van de gemeente medewerker dat dit een prachtige prijs is geweest. Daarbij ook van deze medewerker complimenten voor de kwaliteit van werk. Maar ik was gewoon heel blij dat jullie zo snel en vriendelijk konden helpen.

Deirdre

Fijne guys! Goed, snel, professioneel en heel vriendelijk geholpen - een aanrader!

Leroy

Goede service, aardige man en verstand van zake.