heer/mevrouw

Super snelle service!

O. Noordenbos

S,morgens om 6 uur gebeld voor een verstopping. Om 11. uur had brendan de verstopping binnen een kwarier verholpen. Top service van RRs.

heer/mevrouw van der molen

Goeie snelle service

Huijbregts

Binnen enkele uren van melding naar oplossing.

Bibian

Heel vakkundig, snel geholpen, niet te duur. Ik wil alleen nog dit bedrijf over de vloer hebben

Jeroen

Zeer kundig, niet duur

Roy Rog

Roy Rog

Treurige service, gebrek aan coulance

Na vele jaren zoeken heb ik in 2022 eindelijk mijn eerste (klus)huis weten te kopen. De riolering is verstopt, dus na enig online onderzoek bij RRS uitgekomen vanwege aanlokkelijke tarieven en No Cure-No Pay garantie.

Bij aankomst van de monteur constateerde deze dat een deel van mij afvoerleiding gemaakt is van asbest. Iets wat wellicht aannemelijk is bij de ouderdom van mijn huis, maar wat voor mij toen nog onbekend was; de verkoper van mijn huis heeft dit ook niet kenbaar gemaakt.

De monteur legde mij uit dat dit valt onder een ‘verborgen gebrek’ aan de woning, en de monteur mag hier geen werkzaamheden aan verrichten. Met als reden: te groot risico voor RRS. Als RRS de leiding beschadigt, dan is RRS verantwoordelijk voor herstel. Daar branden zij hun handen liever niet aan. Tegelijk mocht ik wel € 115,00 betalen voor dit bezoek á 5 minuten.

Vertrouwend op begrip en goede service van RRS heb ik het bedrag direct betaald, van deze fout heb ik gelukkig geleerd. Helaas bleek van begrip en service niks te kloppen. RRS verschuilt zich achter voorwaarden die zij niet noemen op hun website en verschuilt zich achter NEN-normen waar een consument natuurlijk niks van af weet.

Kortom, ik moet op zoek naar een specialist die mijn opdracht wel daadwerkelijk komt uitvoeren, maar naar mijn € 115,00 bij RRS kan ik fluiten. De No Cure-No Pay garantie wordt plots verdraaid en het is kennelijk allemaal mijn schuld is dat er asbest is aangetroffen.

Wat een teleurstelling en onnodige blamage die RRS hiermee aangaat. Als starter op de woningmarkt ben ik enorm geholpen met € 115,00. Coulance is blijkbaar het verboden woord bij RRS.

Claudia

@RRS_NL om 7.41 heb ik melding gemaakt. Van de dame aan de telefoon moest ik thuis blijven om de monteur te ontvangen. Intussen is er nog niemand geweest en is het bedtijd. De monteur kan nog steeds... @RRS_NL om 7.41 heb ik melding gemaakt. Van de dame aan de telefoon moest ik thuis blijven om de monteur te ontvangen. Intussen is er nog niemand geweest en is het bedtijd. De monteur kan nog steeds komen. Als ik nu afzeg kan ik morgen weer vrij nemen. Lekkere service ! Inmiddels 23.30 uur en nog steeds geen monteur in zicht.

Michael de Niet

Goede monteur. Duidelijke prijsopgave vooraf. Alleen jammer dat we wel 6 uur moesten wachten en dat er niet een iets meer precies tijdstip aangegeven kan worden