Arjen

Goeie service. Aardige jongen. Top

Robert van der Zwaan

Snel geholpen, vriendelijk personeel!

Martin Warring

Slecht. Maandag langs geweest. Er word gebruik gemaakt van onze eigen tuinslang. Er word gezegd dat er geen verstopping is en het water wegloopt.
Medewerker luistert niet naar aangedragen...
Medewerker luistert niet naar aangedragen punten dat het water van de keuken naar achter loopt en uit een gootje komt ipv naar voren word afgevoerd… het hoort naar achter te lopen….Euh? Wie woont hier nou!?
De volle mep moeten betalen en nog steeds een verstopte leiding.
Zojuist een ander bedrijf geweest en een half uur later was de verstopping verholpen en al het water loopt zoals het hoort naar voren ipv dat het vieze water uit een gootje bij de schuur komt.
Via via horen wij dat de monteur nog maar een maandje werkt bij dit bedrijf maar dat mag geen excuus zijn en zeker niet op kosten van mij moeten zijn als het werk dan niet goed word gedaan

heer/mevrouw van den Berg

Monteur Jay was superrrr, de man die belde had gelogen, had gewoon eerlijk moeten zijn dat ze mij vergeten waren en geen lulverhaal ophangen van uitgelopen klus…….eerlijkheid duurt het langst.

petra hartog

Snelle en goede service

Rosan

Na een 3e monteur is het probleem opgelost. Eerst leek er geen verstopping te zitten na wat groter onderzoek dus toch wel. Er moest zelfs een stukje voortuin opgegraven worden om het te kunnen... Na een 3e monteur is het probleem opgelost. Eerst leek er geen verstopping te zitten na wat groter onderzoek dus toch wel. Er moest zelfs een stukje voortuin opgegraven worden om het te kunnen verhelpen. Deze man heeft het vakkundig gedaan en hard gewerkt terwijl het 39 graden was buiten. Hij heeft de boel weer netjes gemaakt zoals het was, hierdoor niks meer te zien aan de voortuin. Super vriendelijk en goede sevice. Petje af zeker met deze temperaturen en dan nog alles weer netjes achter laten.

heer/mevrouw

Snel en goed afgehandeld