Utkaci

Dinsdag gebeld voor een verstopping thuis. Afspraak gemaakt voor dezelfde dag echter werd er later gebeld om de afspraak te verzetten. Geen probleem afspraak gemaakt voor woensdag tussen 11 en 14.00... Dinsdag gebeld voor een verstopping thuis. Afspraak gemaakt voor dezelfde dag echter werd er later gebeld om de afspraak te verzetten. Geen probleem afspraak gemaakt voor woensdag tussen 11 en 14.00 uur om twee uur nog niemand. gebeld half uur later was de monteur ter plaatse echter na 10 minuten knapte de leiding van de hogedrukreiniger. Met alle viezigheid van dien werd er door de monteur toegezegd dat er morgen dus donderdag iemand anders ter plaatse zou komen die het probleem zou oplossen. Tot 12.00 uur gewacht niemand ter plaatse dus weer zelf gebeld. Werd medegedeeld dat er bij rss niets bekend was van een afspraak. met andere woorden ook vandaag zou er niemand kunnen komen.. Wilde graag een passende oplossing maar de vrouwelijke collega die ik heb gesproken werkte daar niet aan mee en werd de hoor opgelegd. Dit bedrijf verdiend geen ster. Zo te zien aan de reviews lijkt alles perfect maar in werkelijkheid zeker niet zo. zeer vermoedelijk eigen dikke vinger in de pap.

de Jong

2 dagen terug kwam er een ritualsdopje in ons doucheputje.. echt balen want het water liep niet meer af.. Na gebeld te hebben zouden ze langskomen maar vanwege spoedjes lukte het ze toch niet om de... 2 dagen terug kwam er een ritualsdopje in ons doucheputje.. echt balen want het water liep niet meer af.. Na gebeld te hebben zouden ze langskomen maar vanwege spoedjes lukte het ze toch niet om de afgesproken dag nog te komen. Ze hebben keurig gebeld en aangegeven dat ze graag de volgende ochtend om 8uur langs wilden komen. De monteur was keurig op tijd en deze mega vrolijke held had het dopje er binnen no-time uit! De enige reden waarom ik de moeite neem om dit bericht te schrijven is dat de monteur die jullie hebben gestuurd echt een topper is! 10 voor vriendelijkheid!

Hans

Binnen enkele uren na bellen waren ze aanwezig.
Heel vriendelijke medewerker.
Binnen enkele uren na bellen waren ze aanwezig.
Heel vriendelijke medewerker.
Werkzaamheden hebben het probleem verholpen daar ben ik ze ook dankbaar voor. Kwaliteit van het werk is goed.
Enige nadeel is dat de site een beetje informatie geheim houd.
Je betaalt 105 voor half uur inclusief inzet van materiaal.
Wat er gebeurd is dat het inzetten van het materiaal en het opruimen etc ook een half uur kost. Dus dan betaal je Arbeid vervolguren + inzet materieel.
Dat komt neer op nog een 105 euro.
Dus in totaal ben je bijna altijd minimaal 210 euro kwijt.

Oktay

Wat een slecht bedrijf.maak je netjes een afspraak voor de volgende dag. Wordt toegezegd dat ze tussen 08.00 en 12.00 uur de monteur zeker zal komen. Niet dus !!! Bel je als klant waar de monteur... Wat een slecht bedrijf.maak je netjes een afspraak voor de volgende dag. Wordt toegezegd dat ze tussen 08.00 en 12.00 uur de monteur zeker zal komen. Niet dus !!! Bel je als klant waar de monteur blijft en krijg je 12.04 uur te horen dat de monteur toch niet komt, omdat er andere spoed vragen zijn gekomen. Is de verstopping in mijn huis dan geen spoed!!

WAT EEN K... BEDRIJF. HELEMAAL KLAAR MEE, MENSEN NIET DOEN ER IS EEN BEDRIJF IN KOCKENGEN, DIE WEL NETJES OP TIJD KOMT EN VOORTREFFELIJK WERK LEVERT, ZOEK VOOR LOODGIETER IN KOCKENGEN.

Marcus

Aardige telefoniste en spoedig afspraak kunnen plannen, alleen was de monteur erg onbeleefd nadat ik het bedrijf er op wees dat hij mijn kraan niet goed had achtergelaten.
Onaangename ervaring.

Roy

Maffia Mentaliteit
Maffia Mentaliteit
Komen niet na wat ze beloven. Wel aardige monteurs maar deze kosten je >€26 per kwartíer... Als dat nou voor een vakman is dan kun je nog zeggen allá maar dit wordt ook gerekend voor het hulpje dat slechts mee is om de schop aan te geven en dingetjes uit de auto te halen e.d. Er is een groot verschil tussen de man die bij je aan de deur komt en de mensen die de opdracht inplannen. De inplanners hebben niet echt een idee van wat er in de praktijk mogelijk is. Ook laten zij je telefonisch akkoord gaan met een "richtprijs" maar sturen ze je deze "offerte" niet om te bekijken hoe deze is opgebouwd en hoeveel je volgens de offerte zou moeten betalen als het meer / minder werk is. Buiten de >€26 per kwartier wordt er €45 (!) gefactueerd voor beschermingsmiddelen (lees tuinhandschoentjes en een lasbril) , €11,40 parkeergeld en dan nog iets van €26 voorrijkosten. Telefonisch werd mij gezegd dat met een camera inspectie íedere breuk en al helemaal íedere verzakking opgemerkt zou worden maar dit bleek in praktijk geheel niet het geval. Pas na een rook inspectie kwam er een lek aan het licht. Camera had totaal niet laten zien dat buis al geheel doorgezakt was en dat er aan bovenzijde een gat in de buis zat. Dat bleek pas na blootgraven van de buis. Jammer want ik had juist voor de camera inspectie gekozen zodat er niet onnodig gegraven hoefde te worden.
Je moeten metéén na afloop van de reparatie/ inspectie afrekenen. Ook als de reparatie korter heeft geduurd dan telefonisch geschat bij akkoord gaan "richtprijs" , ook als je dus niet kunt controleren of de uiteindelijke prijs wel overeenkomt met waar je door de telefoon mee akkoord bent gegaan. Mijn advies voor mensen die in zee gaan met dit bedrijf: Check van te voren hoeveel man er komen en of deze beiden wel gecertificeerd zijn en of het wel redelijk is dat je voor beiden zo een hoog bedrag betaalt. Laat anders liever 1 gecertificeerd persoon komen en wees zelf de klusjes (aangeef)man dat scheelt een hoop geld. Ga niet telefonisch akkoord met hun richtbedrag voordat je een offerte zwart op wit hebt ontvangen waarin dit bedrag onderbouwd wordt, en denk dan na of je het reëel vindt om €45 te betalen aan beschermingsmaterialen voor één klusje. kijk goed naar de uurloon in deze offerte en noteer de begin en eindtijd van de werkzaamheden als de klus begint zodat je kunt kijken hoeveel er van het richtbedrag af zou kunnen moeten of dat het klopt dat het uiteindelijke bedrag hoger is uitgevallen. Weet met wie je in zee gaat... Ik werd doorgestuurd naar een zgn. zusterbedrijf van RRS en die hebben mijn handtekening onder een offerte geplakt die ik nooit getekend heb. Dat was een handtekening die ik gezet had onder de werkbon van een andere dag door een ander bedrijf nl
RRS en niet dat zusterbedrijf. Bovendien is die bedrijfsleider vreselijk grof tegen mij uitgevallen en heeft deze mij gedreigd dat hij de mannen opdracht zou geven om al het geïnstalleerde weer weg te halen zodat ik met een open riool achter zou blijven. Gelukkig is het uiteindelijk door een ander baas in den minne geschikt maar ik liep een dag later nog te shaken van de maffia agressie van deze man.

Cuijpers

Waardeloos! Leidingwerk wegens kalkaanslag preventief laten reinigen door RRS. Losgeslagen kalkresten zorgde na reiniging binnen twee weken al voor verstoppingen. RRS terug laten komen om riool te... Waardeloos! Leidingwerk wegens kalkaanslag preventief laten reinigen door RRS. Losgeslagen kalkresten zorgde na reiniging binnen twee weken al voor verstoppingen. RRS terug laten komen om riool te ontstoppen, maar de losse kalkdeeltjes die zich overal hadden opgehoopt konden niet meer worden verwijderd. Evengoed nogmaals moeten betalen (want kalk valt blijkbaar niet onder de garantie, ook al hebben ze het zelf losgeslagen) en nu kunnen we het complete rioolstelsel gaan vervangen. Dus ik laat een bedrijf preventief iets reinigen, waarna ik naderhand alleen maar meer ellende door krijg (want het liep allemaal gewoon af). Het gaat naderhand verstoppen, en daar is niks meer aan te doen?? Nee, voor mij helaas geen RRS meer over de vloer.

de Ruiter

Wat een geweldig bedrijf. De telefoniste was super vriendelijk en de monteur vakbekwaam, vriendelijk en werkte netjes.

S.Rizzo

Ik heb via mij woningcorporatie Rochdale voor een verstopping in de keuken spoelbak ingeschaald.
De ervaring met de loodgieter was niet zo best hij moest meerdere poging om de probleem oplossen en bovendien heeft de onderkant van de spoelbak en de vloer ruimte heel vies achterlaten

Dorien Hoorens

Donderdag 9 juli 2020 telefonisch een afspraak gemaakt met RRS Diemen en dezelfde dag kon er nog iemand langs komen ivm toilet wat niet meer goed doorspoelde. Specifiek aangegeven aan de RRS... Donderdag 9 juli 2020 telefonisch een afspraak gemaakt met RRS Diemen en dezelfde dag kon er nog iemand langs komen ivm toilet wat niet meer goed doorspoelde. Specifiek aangegeven aan de RRS telefonist, die de afspraak met mij maakte, dat de monteur mij 10 minuten van te voren moest bellen zodat ik op tijd thuis kon zijn van werk. Helaas was dat niet doorgegeven aan de monteur zelf; hij belde mij toen hij voor de deur stond en zich afvroeg waarom er niemand thuis was. Jammer. Verder goed geholpen door deze monteur, Garinsha. Hij was professioneel, snel, aardig en beleefd en ik kreeg na afloop nog enkele nuttige tips van hem. Nogmaals dank Garinsha; job well done!