Björn Linschoten

Perfect. Zeer snelle service.

mevrouw Malone

Zeer deskundige en vriendelijke monteurs. Ze gaven me een tip over hoe ik in het vervolg een dergelijke verstopping kan verkomen en verhelpen.

Brian

Onprofessioneel en een slechte service vanuit RRS. Komen hun afspraken en eigen contractuele en algemene voorwaarden niet na! Na meerdere malen bellen ene Marjolein aan de telefoon gekregen, zij wist het mooi te verwoorden maar op de inhoud kon zij niet ingaan!

heer/mevrouw

Prima, zeer tevreden

heer Theunissen

Verstopping van riool, hebben goed en snel verholpen

heer/mevrouw A. Landman

Vrij snel tot een afspraak gekomen. Uw medewerker John was zeer voorkomend en ook accuraat in zijn werkzaamheden. Helaas moet er een vervolg komen door onder meer een breuk in de riool... Vrij snel tot een afspraak gekomen. Uw medewerker John was zeer voorkomend en ook accuraat in zijn werkzaamheden. Helaas moet er een vervolg komen door onder meer een breuk in de riool afvoerleiding. Er zijn foto's gemaakt door John en in zijn rapportage naar het "loodgietersbedrijf" zal hij vragen om zo snel mogelijk een offerte te maken voor wat betreft onze kosten voor de uit te voeren herstelwerkzaamheden.

Jorna

Super snel, duidelijke afspraken

heer/mevrouw Mulder

Zeer goed bedrijf,vakkundig en goed geholpen

heer Lucas

Prima service, geen verbeterpunten

Nel Willekes-Koolschijn

Keurig, beleefd, snel opgelost, niets dan lof