J. RESIONA

Snelle service. Er wordt op een secure manier gewerkt. De verstopping in onze keuken is zeer snel verholpen.

Potijk.

Buitengewoon onvriendelijke monteur. Niks gedaan, wel 221 euro moeten betalen.

Caroline van Ginkel

Vanochtend heeft Henk van RRS Duiven de verstopping in mijn toilet verholpen. Er bleken boomwortels in de leiding te zitten. Henk was zeer vriendelijk en erg behulpzaam! Hij heeft de verstopping... Vanochtend heeft Henk van RRS Duiven de verstopping in mijn toilet verholpen. Er bleken boomwortels in de leiding te zitten. Henk was zeer vriendelijk en erg behulpzaam! Hij heeft de verstopping vlot en kundig verholpen. Zijn uitleg naar mij was duidelijk en hij ging pas weg nadat hij meerdere keren had gecontroleerd of het toilet echt weer goed doorspoelde. Mijn complimenten!

Nouweland

Ik heb een slechte ervaring pas meegemaakt met dit bedrijf, € 625 betaald voor 25 minuten verstopping verhelpen van de afvoer in de keuken .

Rick Hoogveld

Onze afvoer in de keuken was verstopt; flinke klus die vriendelijk en vakbekwaam werd afgehandeld door Fouad! Het bleek geen gemakkelijke klus: alle opties werden gecheckt en getest. Echt top!

Rrs

Raymon goeie monteur van vestiging ane.
Leuke monteur. Werkt netjes
Had het probleem snel gevonden.
Had alles netjes schoon gemaakt.
Goede service echt een aan rader.
Goede...
Raymon goeie monteur van vestiging ane.
Leuke monteur. Werkt netjes
Had het probleem snel gevonden.
Had alles netjes schoon gemaakt.
Goede service echt een aan rader.
Goede motto ook geen stress bel rrs.
Mvg kaylee harmelink.

Gera

Ondanks de warmte heeft Luuk een moeilijke klus met onze wc aangepakt, en meegedacht over een oplossing.

Marjo

Levi en Ridouan hebben ons doorloopprobleem in de keuken prima opgelost! Fijn vakmensen te ontmoeten (na gestoorde offertes van beunhazen)

Ron van Dijk

Vandaag geholpen door Levi en Ridouan door RRS Den Haag. Geweldige vakmensen en daarnaast super vriendelijk!

H. van Geffen

Vanavond geweldig geholpen door Eduardo met een verstopt toilet, wat een bijzonder fijne persoonlijkheid en een fantastische vakman, zeer gemotiveerd en niets is te veel.
Verstopping is mede...
Verstopping is mede door inzet van professioneel gereedschap en apparatuur perfect verholpen, ook eerdere werkzaamheden door RRS in het verleden kan ik alleen maar als zeer positief beoordelen en daarom kan ik RRS zeker aanbevelen.