Herman

Volgens mij zijn het de medewerkers zelf die reviews schrijven heb zelden zo'n kut bedrijf meegemaakt en zeer asociale mensen aan de telefoon. 1 ster is al te veel.

heer/mevrouw

Goede ervaring, goede service.

mevrouw O.Meijer

Zeer goed

N. Pronk-Steijn

De afspraak was snel online gemaakt en de volgende dag kon de verstopping al worden opgelost. We hebben al eens een week moeten wachten bij een ander bedrijf dus dit was een verademing. De monteur... De afspraak was snel online gemaakt en de volgende dag kon de verstopping al worden opgelost. We hebben al eens een week moeten wachten bij een ander bedrijf dus dit was een verademing. De monteur was vriendelijk en werkte snel en netjes. Zelfs de hond was dol op hem. Ik ga jullie beslist aanraden.

Jerry

Al langere periode last van verstoppingen van de afvoer. Nu spoelde het water helemaal niet meer weg. Contact opgenomen met RRS, vriendelijke opname aan de telefoon. Een paar uur later stond Nacho... Al langere periode last van verstoppingen van de afvoer. Nu spoelde het water helemaal niet meer weg. Contact opgenomen met RRS, vriendelijke opname aan de telefoon. Een paar uur later stond Nacho al aan de deur. Vriendelijk man die direct aan de gang ging. Zeer deskundig deze man, in korte tijd en op adequate wijze heeft hij het probleem opgelost. Nacho nog hartelijk dank daarvoor.

JvB

Prima! Aardige en vakkundige monteur met oor voor de klant. Snel opgelost!

L. Buitendijk

Na een eerste klein planningsprobleem zijn we top geholpen. Raoul is kundig, vriendelijk en hulpvaardig. Hij heeft ook goede tips gegeven hoe we in de toekomst een verstopping kunnen voorkomen of... Na een eerste klein planningsprobleem zijn we top geholpen. Raoul is kundig, vriendelijk en hulpvaardig. Hij heeft ook goede tips gegeven hoe we in de toekomst een verstopping kunnen voorkomen of zelf op kunnen lossen. RRS is duidelijk over de tarieven en werkt transparant

Dilara

HEEL ONVRIENDELIJK!!!! Mijn wc is verstopt dus kwam een monteur langs en liep over de vloer bij ons met vieze schoenen wat ik al heel onvriendelijk vond en niet eens een uur later precies zelfde... HEEL ONVRIENDELIJK!!!! Mijn wc is verstopt dus kwam een monteur langs en liep over de vloer bij ons met vieze schoenen wat ik al heel onvriendelijk vond en niet eens een uur later precies zelfde probleem en lekkage erbij. Meneer gaf aan de lijn door om er over paar uur terug te zijn wat het geval was. Ik raad het niemand aan om hier te komen met een probleem. Als laatst heeft de monteur telefoon opgehangen in mijn gezicht wat heel onbeschoft was.

Richard

Verstopping in de keuken. Zaterdags afspraak gemaakt voor de maandag. Komt een dame binnen, draait een paar keer met haar boortje met ketting rond en geeft na nog geen 10 min op. Probleem is dat er... Verstopping in de keuken. Zaterdags afspraak gemaakt voor de maandag. Komt een dame binnen, draait een paar keer met haar boortje met ketting rond en geeft na nog geen 10 min op. Probleem is dat er 2 bochten achter elkaar zitten zegt, daar moet eerst een ander zuster bedrijf voor langskomen. Ze wilde niet in de kruip ruimte eronder kijken, daar blijkt de afvoer op het riool uit te komen.
Moet 115 euro betalen en weg was ze. NOOIT meer rrs