heer/mevrouw luimstra

Top man!!

mevrouw Boersma

Snel en goed

inge zaunbrecher

Zeer slecht bereikbaar! Uur in de wacht hangen en dan opgehangen worden.

Mevr Den Dulk

Camera inspectie goed uitgevoerd , vriendelijke man die snel werkte en ben blij dat hij zo professioneel te werk ging , legde ook uit maar werkte snel zodat de kosten nihil waren, en ik heb weleens... Camera inspectie goed uitgevoerd , vriendelijke man die snel werkte en ben blij dat hij zo professioneel te werk ging , legde ook uit maar werkte snel zodat de kosten nihil waren, en ik heb weleens anders meegemaakt jammer dat ik geen fooi had gegeven!

DR

Dinsdag gebeld voor een afspraak en een dag later zouden ze komen tussen 14.00 en 17.00uur. Woensdag 16.25uur wordt ik gebeld en krijg te horen dat ze niet kunnen komen! Volgende week woensdag is de... Dinsdag gebeld voor een afspraak en een dag later zouden ze komen tussen 14.00 en 17.00uur. Woensdag 16.25uur wordt ik gebeld en krijg te horen dat ze niet kunnen komen! Volgende week woensdag is de eerste volgende mogelijkheid!! Fijn dat jullie klanten zo in de shit laten zitten!

heer/mevrouwkroeze

Eelco Veenstra

Zeer professioneel

Kok

Heel slecht geregeld,na een afspraak van een paar dagen omdat er een weekend tussen zat, bellen ze een uur van tevoren af en kunnen pas een paar dagen later komen. Zit je dan met je verstopte... Heel slecht geregeld,na een afspraak van een paar dagen omdat er een weekend tussen zat, bellen ze een uur van tevoren af en kunnen pas een paar dagen later komen. Zit je dan met je verstopte afvoer🤬🤬🤬🤬

Irene

Wat een bagger bedrijf. Uren zitten wachten, niet verschenen. In de avond gebeld, maar ja "het is errug druk dus ik weet het eigenlijk niet". Kies vooral een ander bedrijf, dit is helemaal niks!

Erik de Rooij

Snelle actie met het beoogde resultaat