heer/mevrouw Halbersma-Tjalsma

Lange wachttijd aan de telefoon.snel een monteur aanwezig.

heer/mevrouw

Betrouwbaar in afspraken en deskundig in uitvoering/oplossen van het probleem.

J .Boom

Neemt geen particulieren aan, prima service staat ook vermeld op de site! daar zit je met je probleem!!

Faysal

Zeer en zeer slecht

Robert

Dakgoot nog vol met blad na opdracht van woningbouw. Gebeld met rss en zouden nog een afspraak maken om te komen. Niets meer gehoord.

Thomas

Makkelijk en snel een afspraak gemaakt. Snel iemand op locatie en tijdig een bericht dat er iemand onderweg is.

Jarno

Afgelopen week contact gehad met RRS in verband met een verzakt terras, ik zou zsm terug gebeld worden, echter dag later nog niets vernomen daarom even gebeld, degene aan de telefoon zag dat er geen... Afgelopen week contact gehad met RRS in verband met een verzakt terras, ik zou zsm terug gebeld worden, echter dag later nog niets vernomen daarom even gebeld, degene aan de telefoon zag dat er geen bon was gemaakt van het probleem. Kan natuurlijk gebeuren. Ik werd direct doorverbonden om een afspraak in te plannen, vervolgens stonden ze 30minuten later al voor de deur. Super service. Probleem was enorm snel verholpen. Joey en Noah
Toppers en enorm bedankt voor de snelle en nette service.

Van Rens

Timing en planning niet goed want afspraak was tussen 13-17 en toen 15.00, uiteindelijk ipv 15.00, werd het 17.00 uur, werd het 21.00, werd het 22. 00 en uiteindelijk 23.00uur. Ik heb werk gemist,... Timing en planning niet goed want afspraak was tussen 13-17 en toen 15.00, uiteindelijk ipv 15.00, werd het 17.00 uur, werd het 21.00, werd het 22. 00 en uiteindelijk 23.00uur. Ik heb werk gemist, tennisles gemist etc. Ik werd niet op de hoogte gehouden en moest steeds zelf bellen waar men bleef. Uiteindelijk kwam er iemand en die heeft perfect werk geleverd

G. Timmer

Super vriendelijke medewerker! Denkt goed mee en is vakkundig!

Germaine

De wachttijd is belachelijk. 2 weken geen gebruik kunnen maken van de spoelbak, wasmachine en douche door verstopping.