Edwin

Waardeloze service. Afspraak gemaakt om 2 dagen later mijn riool te ontstoppen, maar ze kwamen niet opdagen. Ik werd gebeld, op het moment van de afspraak, dat de monteur het niet ging halen en de... Waardeloze service. Afspraak gemaakt om 2 dagen later mijn riool te ontstoppen, maar ze kwamen niet opdagen. Ik werd gebeld, op het moment van de afspraak, dat de monteur het niet ging halen en de eerste mogelijkheid was een week later. Je kunt dan een 24/7 dienst zijn maar dat betekent waarschijnlijk 7x24 uur wachten. Had dan meteen gezegd dat het niet ging, had me 2 dagen wachten gescheeld.

Tessa

Behoorlijk beroerde service

Tine Zandgrond

Goede service

Monique van Lint

Na een melding van algehele verstopping is RRS dezelfde dag gekomen. De aardige en vakkundige monteur heeft de verstopping verholpen. Helaas bleek 's middags dat alleen de verstopping beneden is... Na een melding van algehele verstopping is RRS dezelfde dag gekomen. De aardige en vakkundige monteur heeft de verstopping verholpen. Helaas bleek 's middags dat alleen de verstopping beneden is verholpen en boven niet. Direct met RRS gebeld, maar omdat ik die avond niet thuis kon zijn, moest ik de volgende dag bellen. Zo gezegd, zo gedaan en krijg ik nu te horen dat ik 4 dagen moet wachten, omdat de boven verdieping geen urgentie is ?? Belachelijk! De "algehele" verstopping had al verholpen moeten zijn tijdens het 1e bezoek! Jammer dat 2 telefonisten beiden wat anders informeren naar de klant.

C. Veltkamp

Alles open getrokken, geen watergebruik meer mogelijk, geen oplossing en geen vervolgwerkzaam, waardoor we naar andere partij moesten.

heerent

Prima service

de heer De Bie

Uitstekende snelle deskundige service

wessel putkamer

Stront tegen de muur en laten je gewoon zitten

D. Wind

Er is een enorme verstopping in de leidingen in huis, alleen het fonteintje in het toilet loopt nog door. Wachttijd is meer dan 2 weken voordat rrs langs kan komen. Ze vinden het zelf ook heel... Er is een enorme verstopping in de leidingen in huis, alleen het fonteintje in het toilet loopt nog door. Wachttijd is meer dan 2 weken voordat rrs langs kan komen. Ze vinden het zelf ook heel vervelend.....

Just Clean

Let aub op de tijd, ze proberen elke minuut te tellen. Geen koffie aanbieden, alles al klaar zetten, want op minuut 31 telt het volgende kwartier al. Helaas werken ze zo. Nog een nadeel; de tijd... Let aub op de tijd, ze proberen elke minuut te tellen. Geen koffie aanbieden, alles al klaar zetten, want op minuut 31 telt het volgende kwartier al. Helaas werken ze zo. Nog een nadeel; de tijd start wanneer de auto aankomt (in plaats van dat de collega van RRS binnen is). Ons probleem is verholpen middels een veer, maar dit had prima in een halfuur gekund (net als 85% van de ander gevallen).