Annet

Gebeld ivm een verstopte douchebak. Ze konden een week later pas komen, op de dag zelf bellen ze op om de afspraak een dag te verschuiven, zitten wachten tot kwart voor 12 's avond en niemand... Gebeld ivm een verstopte douchebak. Ze konden een week later pas komen, op de dag zelf bellen ze op om de afspraak een dag te verschuiven, zitten wachten tot kwart voor 12 's avond en niemand geweest. Als je dan belt dan wordt er gezegd bel maandag maar voor een nieuwe afspraak. We zijn met 3 werkende mensen die dus niet konden douchen want de douche bak liep helemaal vol en het duurde uren voor hij weer leeg was. Op zondag mijn man toch snel even douchen en hij riep, de bak loopt weer leeg, ik deed de trap deur open en tot mijn verbazing zag ik dat het water als een waterval langs de bovenste sponning van mijn deur naar beneden liep en het water langs mijn muur liep. Als je dan belt met RRS is het nog steeds geen spoed en maandag bellen voor een nieuwe afspraak. Op maandag kregen we te horen we kunnen niets meer doen want het is geen verstopping meer maar een lekkage dus de woningbouw moet maar een loodgieter regelen. HOE denk je dat het komt dat het geen verstopping meer is. OMDAT RRS NIET KWAM. KUTBEDRIJF met onbeschofte mensen aan de telefoon in het weekend, want als ze het niet eens zijn met je flikkeren ze de telefoon op de haak.

heer/mevrouw

Er is snel en efficiënt gewerkt.

Elkhayari

Wij hebben de slechtste ervaring van ons leven hiermee gehad, afspraken waarop niemand kwam opdagen, spoedgeval niet serieus genomen ...

Tw

Ronduit slecht. Maffia bende. Geld aftroggelen en daarna niet thuis zijn. Garantie wat zij aanbieden, is ook niet waar. Ik kon betalen na 5 dagen, bij hetzelfde probleem. In totaliteit ruim 800 euro... Ronduit slecht. Maffia bende. Geld aftroggelen en daarna niet thuis zijn. Garantie wat zij aanbieden, is ook niet waar. Ik kon betalen na 5 dagen, bij hetzelfde probleem. In totaliteit ruim 800 euro kwijt. Ik bel ze nooit weer en raad iedereen aan hetzelfde te doen.

H. Singerling

ZEER SLECHTE SERVICE, op vrijdag 26 januari een afspraak gemaakt voor die dag om een verstopping te verhelpen. Ik werd in de 1e instantie netjes door een dame geholpen om een afspraak te maken voor... ZEER SLECHTE SERVICE, op vrijdag 26 januari een afspraak gemaakt voor die dag om een verstopping te verhelpen. Ik werd in de 1e instantie netjes door een dame geholpen om een afspraak te maken voor die dag. De monteur zou 's middags komen om de verstopping te verhelpen. Hierover keurig een app-je gehad met de bevestiging. Anderhalf uur later een UPDATE gehad met de boodschap dat het niet doorging (hiervoor wel vrij genomen van mijn werk). Daarop telefonisch contact gehad met een leidinggevende (een brutale vent die door leugens zijn gelijk wilde halen) deze vertelde dat het mijn eigen schuld was omdat ik de afspraak had afgezegd, dit bleef hij gedurende het hele gesprek volhouden zonder ook maar even te luisteren. HET GING NIET DOOR, ook niet nadat hem herhaaldelijk door mij uitgelegd werd hoe het werkelijk was afgesproken!!!! Daarom een ander bedrijf gebeld, het a-sociale gedrag van deze "leidinggevende" heeft mij doen besluiten NOOIT meer iets te maken te willen hebben met dit verachtelijke, waardeloze bedrijf. ZEER SLECHTE SERVICE EN ONBESCHOFTE BEHANDELING !!!!!!

SikkieNL

Wat een slechte service, iemand een week laten zitten met een verstopping en doodleuk zeggen we hebben niet genoeg mensen.

RRS WOONFORTE ALPHEN AAN DEN RIJN

Belachelijk hoe lang ik moet wachten. Vanmorgen om half 10 gebeld met verstopte wc . Het is nu half 12 savonds , al 3 x gebeld en dan het word elke x later , nadat ik inmiddels al de hele dag thuis... Belachelijk hoe lang ik moet wachten. Vanmorgen om half 10 gebeld met verstopte wc . Het is nu half 12 savonds , al 3 x gebeld en dan het word elke x later , nadat ik inmiddels al de hele dag thuis heb gewacht gaan ze nu weer zeggen dat het tot 4 uur snachts of morgen kan duren. Zit hier met 3 kinderen hele dag te wachten die naar de wc moeten. Niet normaal dat dit voor de woningbouw werkt. Zeg dan gelijk dat jullie geen tijd hebben ipv 4 x n afspraak te maken en het niet na te komen.

Precillia

Ik zit al langer dan een week thuis met wasbak die ik niet kan gebruiken vaatwasser washmachine en wasdroger als ik een van ze gebruik loopt het water naar boven en bij de badkamer gebeurd dat nu... Ik zit al langer dan een week thuis met wasbak die ik niet kan gebruiken vaatwasser washmachine en wasdroger als ik een van ze gebruik loopt het water naar boven en bij de badkamer gebeurd dat nu ook heb een gezin van 9 en ze vinden dat geen spoed wat een service belachelijk moet nu op dit moment bij me moeder slapen omdat thuis gewoon niet kan gebruiken bijna en dan ziet rrs dit niet als spoed

heer/mevrouwh s de vries

Helemaal top!