heer C. Van der Hoek

Super, zelfde dag aanwezig en opgelost, zeer vriendelijm en goedkoop

Versteeg

Prima snelle service, vakkundige en vriendelijke monteur

De Vos, Barendrecht

Na eerst een oplichter de deur te hebben gewezen, heeft RRS ons fantastisch en snel geholpen, voor een zeer schappelijke prijs, welke vooraf volledig helder was!

Geen verrassingen,...

Geen verrassingen, prima werk, service en adviezen!

Schorel

Monteur was vriendelijk, snelle uitleg kosten, na klus uitvoeren kwam er nog avondtoeslag bij, €1004,- armer (slik) overstroming leek opgelost maar 2 dg later stond het weer blank. RSS gebeld,... Monteur was vriendelijk, snelle uitleg kosten, na klus uitvoeren kwam er nog avondtoeslag bij, €1004,- armer (slik) overstroming leek opgelost maar 2 dg later stond het weer blank. RSS gebeld, zouden worden teruggebeld voor een afspraak maar helaas. Meerdere pogingen gedaan het bedrijf te bereiken. vandaag weer overstroming, rss weer gebeld, verbinding werd verbroken. Wij zijn echt klaar met dit bedrijf. Een uur werk en klus niet geklaard voor dik €1000,-. Zonde van het geld en probleem niet opgelost!

Dennis

Totaal niet vriendelijke aan de telefoon op zaterdag me huis overstroomt zowat en dan krijg je te horen bel maandag maar is geen spoed. En dan bel je maandag krijg je iemand aan de lijn eindelijk... Totaal niet vriendelijke aan de telefoon op zaterdag me huis overstroomt zowat en dan krijg je te horen bel maandag maar is geen spoed. En dan bel je maandag krijg je iemand aan de lijn eindelijk weer naar halve dag bellen. Zeggen ze gewoon we geven je nummer aan de klanten service die nemen contact met je op. Dus je krijgt echt geen 24/7 hulp

heer/mevrouw Kobus

Engelbert Spronk

Geweldige service van Raoul! Snel klaar, zelf opgeruimd en echt even gewacht tot duidelijk was dat de verstopping was opgelost.

Ellen

Een spoedafspraak voor het verhelpen van een verstopt riool was zo gemaakt; ze zouden voor 21 uur komen. De medewerker die we aan de lijn hadden om 21 uur was vriendelijk en we stonden ingepland;... Een spoedafspraak voor het verhelpen van een verstopt riool was zo gemaakt; ze zouden voor 21 uur komen. De medewerker die we aan de lijn hadden om 21 uur was vriendelijk en we stonden ingepland; als er om 22 uur nog niemand was moesten we bellen. Om 22.30 uur is er nog niemand. We proberen sinds 22 uur iemand aan de lijn te krijgen. Alleen maar het keuzemenu, verder komen we niet. We hebben nog steeds een verstopt riool en nu ook stress, want RRS is niet komen opdagen. We snappen er niks van, want ze hebben veel goede beoordelingen. Jammer. Morgen op zoek naar een ander.

Nathalie

We hebben voor dit bedrijf gekozen, omdat ze heel transparant zijn in de prijs en goede reviews hebben. Altijd even afwachten natuurlijk, maar écht alleen maar lof.
Super vriendelijke en...
Super vriendelijke en vrolijke monteur, die netjes werkt en de verstopping binnen een half uur opgelost heeft. Hij sloot zelfs binnen die tijd het leidingwerk van de wastafel weer voor ons aan.

Claudia Brammerloo

Vandaag is Bryan langs geweest na jaren problemen met de riolering in Rijswijk. Eerlijk waar schat van een jongeman, vriendelijk en hij is echt de eerste die geweest is en de tijd heeft genomen om... Vandaag is Bryan langs geweest na jaren problemen met de riolering in Rijswijk. Eerlijk waar schat van een jongeman, vriendelijk en hij is echt de eerste die geweest is en de tijd heeft genomen om te kijken wat het probleem is. En ook de
Eerste zonder te overdrijven die dat probleem ook lijkt te hebben opgelost. De buizen moeten wel vervangen worden maar mijn gootsteen maakt weer mooie draaikolken. En dat na 2 a 3 jaar.