Verschoor

Bedrijf is heel slecht bereikbaar.
Komt niet opdagen terwijl er een afspraak is gemaakt door hunzelf.
Zit je daar 6 uur te wachten wie betaald dat?
Nu kunnen we bijna 3 weken...
Bedrijf is heel slecht bereikbaar.
Komt niet opdagen terwijl er een afspraak is gemaakt door hunzelf.
Zit je daar 6 uur te wachten wie betaald dat?
Nu kunnen we bijna 3 weken wachten terwijl we een verstopping hebben.

Anita Halderman

Tot 2 keer aan toe een afspraak gemaakt voor een verstopping en beiden keren niet op komen dagen😡

Pauli

De Ronaldo onder de riool ontstoppers. Wij mochten
De Ronaldo onder de riool ontstoppers. Wij mochten
€ 840,- afrekenen na nog geen 40 minuten arbeid. Te zot voor woorden. Vooraf telefonisch enkel op de voorrijkosten gewezen. Maar bij aankomst blijkt dat je minimaal ca. €400 kwijt bent voor de eerste analyse en werkzaamheden (10 minuten werk). Daarna gaan ze per meter (diepte verstopping) de prijs nog verder opdrijven. Alsof de diepte de klus zoveel moeilijker maakt, het betekent enkel die veer of pomp er wat verder inproppen.

Resultaat was wel een ontstopt riool maar desondanks toch een pijnlijke bibs. Niet van het ophouden maar van de RRass job!

Architectenbureau Ron Spanjaard

Snel kunnen komen, afspraak via internet, verstopping snel en deskundig opgelost.

Leo Vester

Wachten tot na het weekend

L. Visser

De medewerker van RRS is weer naar een volgende klant, de verstopping in de gootsteenafvoer is bij ons (weer) goed opgelost! Vrijdag jl heeft eerst een ander rioleringsbedrijf 'geprobeerd' de... De medewerker van RRS is weer naar een volgende klant, de verstopping in de gootsteenafvoer is bij ons (weer) goed opgelost! Vrijdag jl heeft eerst een ander rioleringsbedrijf 'geprobeerd' de verstopping te verhelpen, na 1,5 uur en een gepeperde rekening (266,00) was het euvel nog steeds niet verholpen. Meneer zei dat er onder de vloer gekeken moest worden, maar daar liggen parels (isolatie) en die moesten we eerst maar opzuigen, want anders deed ie het niet. Lang verhaal kort: gewoon de beste meteen bellen: RRS, bedankt!, ik kan weer opgelucht ademhalen!

Dési Joy Roberti

Bedrijf zou vandaag langskomen tussen 10:00 uur en 15:00 uur, om 13:30 uur word er een e-mail gestuurd dat de afspraak gewijzigd is naar aanstaande maandag terwijl wij met een hele heftige verstopping zitten en ik hoogzwanger ben.
Volgens bedrijf hebben zij nooit die bevestiging gestuurd terwijl ik duidelijk op de e-mail de bevestiging heb dat zij vandaag zouden langskomen, zeeeer slechte service

Nouh

Vandaag had ik een afspraak tussen 13:00/17:00 ben paar keer eerst op werk door de monteur om te zeggen dat hij er met 20 min er zal zijn nou prima ik zei is goed geen probleem rustig aan, 10 min... Vandaag had ik een afspraak tussen 13:00/17:00 ben paar keer eerst op werk door de monteur om te zeggen dat hij er met 20 min er zal zijn nou prima ik zei is goed geen probleem rustig aan, 10 min later nog een keer gebeld dat hij mischien andere collega gaat sturen later kwam er niemand van beide👎ben daarna gebeld door de bedrijf zelf en er wordt gezegd dat de monteur niet komt terwijl hij nog zei ik kom over 20 min de afspraak en communicatie tussen collega's mag echt wat beter want de hele middag zitten mijn ouders thuis op de monteur te wachten en achteraf krijgen we dit belangrijke!

gesproken met telefoniste doe bijdehand is

Afspraak ingepland van 13:00 -17:00. Op het laatste moment 16:30 afbellen.

Melissa L

Verstopping van het toilet gaf ons stress , dus gebeld met rrs . Er werd met smerige zolen zo ons huis binnen gewandeld alsof het heel normaal is . Wij vonden ze niet vriendelijk en werden een... Verstopping van het toilet gaf ons stress , dus gebeld met rrs . Er werd met smerige zolen zo ons huis binnen gewandeld alsof het heel normaal is . Wij vonden ze niet vriendelijk en werden een beetje afgesnauwd. Probleem met dezelfde verstopping 2 dagen wèèr hetzelfde.
We zijn toch maar op zoek gegaan naar een ander bedrijf dat nog wel zijn klanten waardeerd en fatsoenlijk is .
Voor ons nooit geen rrs weer over de vloer .
Nog liever een dag lang wachten dan rrs .