Jan van goor

Super opgelost stond met een uur monteur hendri voor de deur binnen uur opgelost allemaal blij

Wellness Leeuwarden

De monteur uit Leeuwarden heeft de werkzaamheden bij ons gedaan en na 25 minuten is hij er overtuigd dat hij het probleem niet kan oplossen. daarna heeft hij bijna 40 minuten lang zitten bellen en... De monteur uit Leeuwarden heeft de werkzaamheden bij ons gedaan en na 25 minuten is hij er overtuigd dat hij het probleem niet kan oplossen. daarna heeft hij bijna 40 minuten lang zitten bellen en op de bank gezeten om dingen te noteren en krijgen we een rekening van dik 200+ euro terwijl op de website staat geen succes geen betaling.

Ab

Onprofessioneel Medewerkers

Abraham

Ik vroeg om hulp voor een verstopping van de gootsteen en ze gaven me een afspraak voor 5 maart. ik zei dat ik na 14.00 uur thuis kon zijn, maar ze vertrokken 's ochtends naar mijn huis. Toen zeiden... Ik vroeg om hulp voor een verstopping van de gootsteen en ze gaven me een afspraak voor 5 maart. ik zei dat ik na 14.00 uur thuis kon zijn, maar ze vertrokken 's ochtends naar mijn huis. Toen zeiden ze dat ze tussen 14.00 en 19.00 uur zouden komen, en om 19.30 uur zeiden ze dat ze vandaag niet konden komen. Is jullie tijd waardevoller dan mijn tijd? En ik heb mijn keuken al 5 dagen niet gebruikt.

Jeanette Mahn-van Saarloos

Goede communicatie. Snel geholpen. Fijne werknemer.

JvdB

Na twee bezoeken was RRS niet in staat om het probleem te diagnostiseren of op te lossen.

Een lokale loodgieter wist het na één telefoontje op te lossen.

De garantie dat het...

Een lokale loodgieter wist het na één telefoontje op te lossen.

De garantie dat het opgelost wordt is niets waard, want ik heb gewoon moeten aftikken.

Cotta

Heel slecht ervaring! 23 minuten te wachten bij de telefoon. Ineens viel de verbinding. Alweer gebeld met RRS. Desbetreffende afspraak zal tussen 8:00 en 12:00uur niet gebeurd!! Dit bedrijf neemt... Heel slecht ervaring! 23 minuten te wachten bij de telefoon. Ineens viel de verbinding. Alweer gebeld met RRS. Desbetreffende afspraak zal tussen 8:00 en 12:00uur niet gebeurd!! Dit bedrijf neemt zijn klanten ' niet serieus!!

Victorie

Erg slecht. Afspraken worden niet nagekomen, ondanks herhaaldelijk contact leggen en valse beloftes aanhoren. 5 maanden verder en no steeds geen oplossing.

Chantal

Zeer tevreden! De monteur uit Hilversum heeft de werkzaamheden keurig netjes uitgevoerd. Binnen drie kwartier was de hardnekkige verstopping verholpen, heeft hij een hulpstukje in de afvoer... Zeer tevreden! De monteur uit Hilversum heeft de werkzaamheden keurig netjes uitgevoerd. Binnen drie kwartier was de hardnekkige verstopping verholpen, heeft hij een hulpstukje in de afvoer gemonteerd en een loszittende buis gelijmd. Voor ons verdient deze monteur een 10!

M

Onprofessioneel en slechte service!
Onprofessioneel en slechte service!
Een zeer triest bedrijf dat beloftes doet waar ze totaal niks mee te maken hebben! 2x langs gekomen en nog steeds niks opgelost! Ben nu al een maand verder en zit nog steeds met een verstopte gootsteen omdat RRS maar 2 specialisten in dienst heeft! Telefoons worden zomaar opgehangen omdat het personeel niet tegen kritiek kan.Door het onnodig bezuinigen van personeel moeten wij hieronder leiden. Maar als het op een factuur betaling aan komt moeten we meteen betalen.