R berg

Zeer slecht ,onbeleefde medewerker,probleem half opgelost moesten 2 x terug komen,we komen vandaag werd we bellen dag later wel weer terug. Gewoon een erg slecht bedrijf en onbetrouwbaar.

Remesar( Stichting jong voor oud)

RRs in Den Haag werken bij de klantenservice mensen die geen inlevingsvermogen hebben en zijn getraind om de klanten in de maling te nemen en kunnen het werk niet aan. ik had een afspraak en wordt... RRs in Den Haag werken bij de klantenservice mensen die geen inlevingsvermogen hebben en zijn getraind om de klanten in de maling te nemen en kunnen het werk niet aan. ik had een afspraak en wordt gewoon gelogen dat ze mij geprobeerd hebben te bellen en dat mijn nummer niet klopt. ik heb al jaren hetzelfde nummer 3 keer gebel kreeg de zelfde onbeschofte brutale medewerkster aan de lijn. ze heeft voor mij bepaald dat de medewerker pas volgende week dinsdag gaat komen terwijl mijn afspraak 1 week van tevoren gemaakt is. wat een onbeschofte medewerker en dit is niet de eerste keer dat medewerker van RRS mij zo behandeld hebben. ik geef ze een cijfer met ----1

Herjen Brands

Een paar jaar geleden verstopping in het riool zeer goed en vakkundig opgelost dus nu met een verstopping in de douche weer natuurlijk weer RRS gebeld

Monteur kwam hij is half uurtje...

Monteur kwam hij is half uurtje bezig geweest en kwam met de melding het is een beetje los maar u krijgt er geen garantie op want om het te verhelpen moet heel het bad er uit want probleem zit onder de badkuip even tekenen en alsjeblieft de rekening van€ 127,- direct even pinnen…😢

ander bedrijf gebeld want alles zat nog verstopt
uitgelegd dat er al een monteur bij was geweest maar die het zo niet kon oplossen zonder een verbouwing we kijken eerst wel even

Deze monteur is één uurtje bezig geweest maar toen liep alles weer goed door in jaren niet zo goed geweest ( en dat zonder een verbouwing)

F.W.van den Berg.

Prettig te woord gestaan en de verstopping was binnen half uur opgelost.montuur was erg vriendelijk en gaf uitleg wat hij deed.

Tummers

Erg teleurstellend Verstopte wc kon pas na 4 dagen worden verholpen

Tara van Egmond

Na 3 afspraken met een monteur nog steeds een wc die blijft verstoppen. 16 uur lang moeten wachten op een monteur. Monteur heeft met spoed toestemming voor een camera-inspectie aangevraagd en na... Na 3 afspraken met een monteur nog steeds een wc die blijft verstoppen. 16 uur lang moeten wachten op een monteur. Monteur heeft met spoed toestemming voor een camera-inspectie aangevraagd en na meer dan een week nog niets gehoord. Om 4 uur 's nachts gebeld dat mijn wc weer verstopt is en er wordt alleen maar een terugbelverzoek gedaan. Ze kunnen ' s nachts niet zien of er al toestemming gegeven is voor de camera-inspectie.

Jan van goor

Super opgelost stond met een uur monteur hendri voor de deur binnen uur opgelost allemaal blij

Wellness Leeuwarden

De monteur uit Leeuwarden heeft de werkzaamheden bij ons gedaan en na 25 minuten is hij er overtuigd dat hij het probleem niet kan oplossen. daarna heeft hij bijna 40 minuten lang zitten bellen en... De monteur uit Leeuwarden heeft de werkzaamheden bij ons gedaan en na 25 minuten is hij er overtuigd dat hij het probleem niet kan oplossen. daarna heeft hij bijna 40 minuten lang zitten bellen en op de bank gezeten om dingen te noteren en krijgen we een rekening van dik 200+ euro terwijl op de website staat geen succes geen betaling.

Ab

Onprofessioneel Medewerkers

Abraham

Ik vroeg om hulp voor een verstopping van de gootsteen en ze gaven me een afspraak voor 5 maart. ik zei dat ik na 14.00 uur thuis kon zijn, maar ze vertrokken 's ochtends naar mijn huis. Toen zeiden... Ik vroeg om hulp voor een verstopping van de gootsteen en ze gaven me een afspraak voor 5 maart. ik zei dat ik na 14.00 uur thuis kon zijn, maar ze vertrokken 's ochtends naar mijn huis. Toen zeiden ze dat ze tussen 14.00 en 19.00 uur zouden komen, en om 19.30 uur zeiden ze dat ze vandaag niet konden komen. Is jullie tijd waardevoller dan mijn tijd? En ik heb mijn keuken al 5 dagen niet gebruikt.