Rinkel

Great Office B.V.

Perfect en servicegericht

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Als ik eerder van Bereik had gehoord had ik nooit dure hardware gekocht of waardeloze abonnementen afgenomen

Reactie Rinkel:

Ha, dank je wel Nick! Goed dat je er bent - al loop ik straks wel even langs het marketing team want jij had natuurlijk veel eerder van ons moeten horen ;-)
p.s. 17 mei gaan we live met een...
p.s. 17 mei gaan we live met een nieuwe website + merknaam, spannend!

J

De oplossing voor een gemakkelijke en flexibele telefooncentrale.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Bereik is ideaal voor zelfstandigen en MKB. Bereik is namelijk een stuk stabieler dan VoIP, aangezien het niet afhankelijk is van je internet, maar je telefoonverbinding. De verscheidenheid aan... Bereik is ideaal voor zelfstandigen en MKB. Bereik is namelijk een stuk stabieler dan VoIP, aangezien het niet afhankelijk is van je internet, maar je telefoonverbinding. De verscheidenheid aan opties en continue ontwikkeling en uitrol van nieuwe features maakt het een duurzame keuze. Ik heb Bereik al bij 6 bedrijven succesvol kunnen implementeren sinds 2017.

Reactie Rinkel:

Jeetje JP, bedankt voor je te gekke review. Je omschrijft namelijk precies onze toegevoegde waarde en daar worden we onwijs blij van! We kunnen niet wachten om onze nieuwe merknaam en website aan je... Jeetje JP, bedankt voor je te gekke review. Je omschrijft namelijk precies onze toegevoegde waarde en daar worden we onwijs blij van! We kunnen niet wachten om onze nieuwe merknaam en website aan je te laten zien dinsdag. Nogmaals bedankt!

Maurice

De beste keuze voor je telefonie

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Soms heb je een bedrijf die aansluit bij je wensen en dat voor een erg laag tarief. Bereik is er zo 1, zeker om goed te bekijken. Goede bereikbaarheid bij vragen en betrouwbare connecties.

Reactie Rinkel:

Nou Maurice, je maakt ons verlegen... Dank je wel!

Anja

Super snelle service!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Ik kreeg direct antwoord op mijn vraag via de chat en werd stap voor stap door de app geholpen.

Reactie Rinkel:

Fijn Anja, dat werkt wel zo lekker! Bedankt voor je waardering.

Websiteoffertes.nl

Goed geholpen

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Er was een gespreksopname per ongeluk door mij aangezet en dit is netjes gecrediteerd.

Reactie Rinkel:

Goed om te horen! Quintie en Arthur zijn inderdaad de moeilijkste niet ;-)

Montenegro Reizen

Correcte tarieven en snelle service

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

De tarieven zijn goed, vooral bij Bereik Meer, compleet pakket en je kunt ook maandelijks switchen als je bijvoorbeeld een seizoensgebonden bedrijf hebt met periodiek minder verkeer.

Reactie Rinkel:

Dat klopt helemaal! Zeker handig wanneer je seizoensgebonden bent, zoals in de toerisme branche. Fijn dat jullie weer prachtige reizen kunnen verzorgen en bedankt voor de review!

Ecodistri

Snelle en adequate opvolging

vriendelijk en snelle service

Zo horen we het graag! Bedankt :D

roadrunnercars

Gewoon perfect super diensten en perfecte klantenservice

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Staan altijd voor je klaar en het werkt uitstekend ga zo door

Reactie Rinkel:

Wow! En dit is een perfecte review zeg, dank je wel!

Leenders Advies

Top!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Ideaal als je bijvoorbeeld onderweg bent en toch een vast nummer tot je beschikking wilt hebben voor een professionele uitstraling.
Bereik werkt goed en heeft voldoende opties om uit te breiden...
Bereik werkt goed en heeft voldoende opties om uit te breiden maar je kan ze makkelijk ook weer terugschakelen.

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je geweldige beoordeling, daar doen we het voor! :-)

Talent Trade

Positief

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Bellen via Bereik is gemakkelijk, snel en tegen een goed tarief

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je beoordeling!