Rinkel

Zafer

Handig in gebruik

Goede applicatie

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je positieve beoordeling Zafer!

James Drivers Service BV

Werkt perfect en goede service ook!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Als je ze belt dan nemen ze ook op (waar hoor je dat nog tegenwoordig?). Goede service en het werkt ook allemaal overzichtelijk. Ook de voice overs kreek ik snel en zijn goed!

Reactie Rinkel:

Een bedrijf met een telefonie oplossing die zelf de telefoon niet opneemt? Het moet niet gekker worden Michiel! Fijn dat je ons team gewoon hebt kunnen bereiken en dat je het product zo kunt... Een bedrijf met een telefonie oplossing die zelf de telefoon niet opneemt? Het moet niet gekker worden Michiel! Fijn dat je ons team gewoon hebt kunnen bereiken en dat je het product zo kunt waarderen. Bedankt in ieder geval voor je review!

Fotoclub.nl

Geweldige Service, Geweldige oplossing!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Al sinds 2016 ben ik een zeer tevreden klant van Rinkel. Alles is overzichtelijk en eenvoudig in te stellen. Ook als je met meerdere mensen werkt is dit DE oplossing. Het contact met de... Al sinds 2016 ben ik een zeer tevreden klant van Rinkel. Alles is overzichtelijk en eenvoudig in te stellen. Ook als je met meerdere mensen werkt is dit DE oplossing. Het contact met de klantenservice is goed en verloopt soepel. Echt super.

Reactie Rinkel:

Marcel, bedankt voor je support! Gelukkig is het Fotoclub team al jaren soepel bereikbaar via Rinkel :-) blijer kun je ons niet maken.

Martine

Heel erg blij mee

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

wij gebruiken Rinkel nu een paar maanden naar alle tevredenheid. Naast dat ik het gebeld worden via Rinkel, met nu een keuze menu en sluitingstijden net iets professioneler vind voor ons kleine... wij gebruiken Rinkel nu een paar maanden naar alle tevredenheid. Naast dat ik het gebeld worden via Rinkel, met nu een keuze menu en sluitingstijden net iets professioneler vind voor ons kleine bedrijfje, heb ik nog een voordeel groot voordeel gevonden. Wanneer ik naar de gesprekkenlijst kijk, zie ik dat we regelmatig toch wat gesprekken missen. Als ik deze nummer opzoek blijken het voornamelijk om commerciële callcenters te gaan. Een heel groot voordeel dat ik of mijn partner deze voor ons onzin telefoontjes niet meer hoef te beantwoorden.

Reactie Rinkel:

Martine, dit zijn van die reviews waar we als team gelukkig van worden. Niet alleen bieden we met Rinkel een stabiele verbinding voor ondernemers, maar je kunt met alle data vanuit het dashboard ook... Martine, dit zijn van die reviews waar we als team gelukkig van worden. Niet alleen bieden we met Rinkel een stabiele verbinding voor ondernemers, maar je kunt met alle data vanuit het dashboard ook processen verbeteren. Fijn om te zien dat het NaCaTech team hier gebruik van maakt. Bedankt!

FitLead Funnels

Makkelijk in gebruik en betrouwbaar.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Rinkel is makkelijk in gebruik en wat ik ook heel fijn vind, is dat de kosten heel duidelijk en transparant zijn.

Reactie Rinkel:

Zo, dit is een fijne review om de dag mee te beginnen! Bedankt :-)

Hollands College

Handige app en snelle service

goed

Dank je wel Robert!

P.M

Goed geholpen

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Was niet meer bereikbaar, via de livechat is het probleem super snel verholpen. Dank hiervoor!

Reactie Rinkel:

Fijn dat het snel was geregeld en bedankt voor je waardevolle review!

EDS-Fonds Nederland

Super handig, zeer professioneel, goede service

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Zeer prettig om op deze manier je zakelijke gesprekken te kunnen scheiden van privé gesprekken. Hiermee kunnen wij het contact verbeteren.

Reactie Rinkel:

Wat goed om te horen dat je de balans tussen werk- en privé gesprekken hebt teruggevonden met Rinkel, dat is waar ons product om draait! Bedankt voor het schrijven van je review.

Rick

Geweldig!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Professionele beleving voor je klanten, door bijv. een ingesproken welkomstboodschap / melding bij onbereikbaarheid of wanneer je belt buiten de openingstijden.

Reactie Rinkel:

Dank je wel Rick, we bieden met Rinkel een volledige telefonie oplossing voor ondernemers dus jouw review omschrijft exact waar we trots op zijn. Bedankt!

het HartKantoor

Vriendelijke en goede service

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Ik werd heel goed geholpen met de vragen die ik had en de medewerker was heel geduldig en behulpzaam. Ik heb antwoord op mijn vragen en op een fijne manier!

Reactie Rinkel:

Super om te horen, ik ga het meteen doorgeven aan onze collega's van team support :-)
p.s. 17 mei gaan we live met een nieuwe website + merknaam, spannend!