Rinkel

Elma van der Salm Psychosociaal Therapeut

Doet wat het moet doen met glasheldere verbindingen en kraakvrije gesprekskwaliteit.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Super makkelijke en vlot verlopen aansluiting zonder down time!

Reactie Rinkel:

Goed om te horen Elma, bedankt voor je waardevolle review!

Harvest Finance B.V.

Top!

Super service!

Dank je wel Maarten!

Dutch Export Crew

Vriendelijk

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Een bedrijf dat altijd mee denkt met haar klanten
Goed en snel berijkbaar
Altijd denkend in oplossingen

Reactie Rinkel:

Waarderen we enorm! Dank je wel.

Nicole waxing

Werkt perfect!

Vlekkeloos

Reactie Rinkel:

Goed om te horen! Bedankt :-)

B. de Vries

Fijne oplossing om doorschakelkosten op mobiele telefoon te voorkomen.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Bij Rinkel regel je binnen enkele minuten een vast telefoonnummer, dat direct actief is. Hiermee voorkom ik (hoge) doorschakelkosten naar mijn mobiele telefoon, voor het beantwoorden van... Bij Rinkel regel je binnen enkele minuten een vast telefoonnummer, dat direct actief is. Hiermee voorkom ik (hoge) doorschakelkosten naar mijn mobiele telefoon, voor het beantwoorden van klantgesprekken als coach. Daarmee hou ik weer geld over om de wereld over te kunnen blijven reizen als digitale nomade. 😉

Reactie Rinkel:

Dank je wel Bianca voor je wereld review! ;-)

VMB INSTALLATIETECHNIEK

Werkt perfect, fijn loos zonder problemen.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Meerdere mensen aangeraden en die werken er ook zeer prettig mee! Top, Rinkel!

Reactie Rinkel:

Een echte ambassadeur, dank je wel! Wist je dat je ook je persoonlijke Rinkel link kunt delen aan je netwerk? Zowel jij als je netwerk ontvangen dan veel voordeel bij Rinkel :-)

Zorgeloos Bemiddeling & Detachering

Erf fijn

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Snel tot oplossing gekomen met het probleem dat ik ervaarde

Reactie Rinkel:

Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent!

JorD E.

Duidelijk, eenvoudig, foutloos.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

ik heb zojuist aangegeven dat ik ga opzeggen. Ik maak geen gebruik van het opgegeven nummer en wij hebben als bedrijf nu een nieuw eigen nummer. Ik wil Rinkel complimenteren met hun website,... ik heb zojuist aangegeven dat ik ga opzeggen. Ik maak geen gebruik van het opgegeven nummer en wij hebben als bedrijf nu een nieuw eigen nummer. Ik wil Rinkel complimenteren met hun website, supportafdeling en het gemak waarmee ik overzichtelijk en duidelijk kon opzeggen. Goed werk en dank voor de service.

Reactie Rinkel:

Dank je wel voor je complimenten! We hadden je natuurlijk nog graag als Rinkelaar gehouden, maar wensen je voor nu heel veel (zakelijk) succes. Wie weet tot in de toekomst!

Van Fiel bouw en renovatie

Top bedrijf

Ze helpen je goed en geven ze jou goed advies. Ik raad het 100%

Reactie Rinkel:

Hier worden we vrolijk van, dank je wel!

Wowip

Makkelijk en snel contact, duidelijke prijzen en veel mogelijkheden

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Je wordt snel geholpen bij vragen, het dashboard is duidelijk en overzichtelijk. Alles is makkelijk instelbaar en prijstechnisch is het ook allemaal erg netjes.

Reactie Rinkel:

Zo Richard, jij dacht ik schrijf even dé review van de maand! Onwijs bedankt voor je waardevolle feedback (en complimenten natuurlijk).