Rinkel

SuperFitMe

An sich okay, maar heel veel last van telefoontjes vorige eigenaar van ons nummer

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

We zijn zelf nog niet echt live, maar ontvangen dagelijks belletjes van klanten van degene die voorheen ons nummer had (een speelgoed winkel). Heb ze al meerdere keren gevraagd hun nr aan te passen,... We zijn zelf nog niet echt live, maar ontvangen dagelijks belletjes van klanten van degene die voorheen ons nummer had (een speelgoed winkel). Heb ze al meerdere keren gevraagd hun nr aan te passen, maar staat echt overal, dus irritant voor ons.

Berk Schoonmaak

Fijn

Fijne bedrijf.

Reactie Rinkel:

Dat doen we netjes :-) bedankt!

Michel

Wat een verademing, geweldig

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Makkelijk in te stellen en te beheren en het werkt zeer stabiel.

Reactie Rinkel:

Michel, er is niks beters dan het ontvangen van zo'n review op een druilerige vrijdag. Thanks!

BGR TAXI Rotterdam

Ik ben tevreden! Precies is voor ondernemers is de dienst van Rinkel

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Goed en makkelijk om te gebruiken

Ag works uitzendgroep

Super

Top

Bedankt!

Holland Dredging Industries BV

Geweldige onderneming met dynamisch team medewerkers

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Altijd gericht op de beste oplossing tegen zeer acceptabele prijs!

Reactie Rinkel:

Doet ons goed om te horen Julien!

Ik Ben Zo Mooi

Super handig en betaalbaar

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Werkt allemaal goed en is erg handig om alles vanuit de app te kunnen regelen.

Dank je wel!

Atelier Re-Steil

Super Easy, Alles in 1 toestel

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Wat zo handig aan Rinkel is dat je alles in één hebt. Je vaste lijn en je mobiel op 1 toestel en je kan zien wie er belt dus ook zelf bepalen of je wel of niet wil/kan aannemen en hoe.

Reactie Rinkel:

Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn! Bedankt voor de review :-)

Bas

Precies wat ik zocht in een VOIP dienst

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Het is heel snel schakelen met Rinkel. Overzetten is zo gebeurd en hun dashboard én app zijn overzichtelijk en duidelijk. Visueel met een paar klikken je eigen bel-menu in elkaar gezet.

Reactie Rinkel:

Bas, het doet ons altijd goed om te lezen dat Rinkel eenvoudig en helder werkt! Bij alles wat we creëren is dit namelijk ons uitgangspunt. Bedankt!

Giga-Twin

Niks over te mopperen, alles vlot verlopen na eerst uitgebreid voorgelicht te zijn. Werkt zoals je zou hopen.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Het ei van Columbus als je mobiel bent en toch zakelijk van privé gescheiden wilt houden.