Rinkel

Ultrabikes

Werkt probleemloos, telefoontjes worden netjes doorgeschakeld

Werkt probleemloos, telefoontjes worden netjes doorgeschakeld

Reactie Rinkel:

Fijn dat het je op deze manier ook aan andere mensen laat weten, dat onze dienst probleemloos werkt. Want dat doet het zeker! Dank voor je review, dat waarderen we absoluut :)

Taxi Yben

Alles goed geregeld in 1 keer

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Ging top alles naar wens

Reactie Rinkel:

Goed om te kezen dat alles naar wens ging en het zo geregeld was Yassin. Daar doen we het voor, voor ondernemers zoals jij! Dank voor het mooie cijfer en veel plezier met onbeperkt Rinkelen ;)

Airco One

Rinkel werkt simpel :)

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Nadat de instellingen naar wens zijn ingevuld, werkt het systeem naar tevredenheid.

Reactie Rinkel:

Ik denk dat we onze nieuwe slogan hebben gevonden: Rinkel werkt simpel :) Wat fijn dat je het zo ervaart. Want dat is inderdaad precies wat we proberen, het zo simpel mogelijk maken om in te stellen... Ik denk dat we onze nieuwe slogan hebben gevonden: Rinkel werkt simpel :) Wat fijn dat je het zo ervaart. Want dat is inderdaad precies wat we proberen, het zo simpel mogelijk maken om in te stellen en te gebruiken. Dank voor je review en veel plezier met Rinkelen!

Pointer Advies

Altijd goed geholpen

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Sinds de start van ons bedrijf met 2 gebruikers, inmiddels met meer collega's erg tevreden. Keuze menu werkt goed. Veel persoonlijker dan zo'n 'telefoniste' op afstand die altijd Ook als wij vragen... Sinds de start van ons bedrijf met 2 gebruikers, inmiddels met meer collega's erg tevreden. Keuze menu werkt goed. Veel persoonlijker dan zo'n 'telefoniste' op afstand die altijd Ook als wij vragen hebben etc.

Reactie Rinkel:

Hi Timon! Wat fijn dat alles zo naar tevredenheid werkt. En fijn ook, dat je onze persoonlijke werkwijze waardeert, dat vinden we ook erg belangrijk. Dus, hier worden we blij van, dank je wel voor... Hi Timon! Wat fijn dat alles zo naar tevredenheid werkt. En fijn ook, dat je onze persoonlijke werkwijze waardeert, dat vinden we ook erg belangrijk. Dus, hier worden we blij van, dank je wel voor deze mooie review!

Zorg voor zorg Twente

Top

Goede service

Bedankt voor de review!

Alibi Time BV

Gebruiksvriendelijk en snel geregeld.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Ik wilde een 020 nummer die ik door kan zetten naar mobiel. Dat was zo geregeld. Gebruiksvriendelijk dashboard.

Sieben

Begin er nooit aan

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

niet geschikt voor thuis gebruik is het veel te duur.

Reactie Rinkel:

Hi Marco, wat jammer om toch nog een review van je te ontvangen, nadat we eerder deze week samen tot een oplossing zijn gekomen. Een oplossing waardoor je uiteindelijk geen kosten hebt... Hi Marco, wat jammer om toch nog een review van je te ontvangen, nadat we eerder deze week samen tot een oplossing zijn gekomen. Een oplossing waardoor je uiteindelijk geen kosten hebt gemaakt.
Rinkel wordt door sommige gebruikers ook wel als huistelefoon gebruikt, maar ons product is het meest geschikt voor ondernemers en teams. Dit komt door de vele functies en mogelijkheden voor zakelijk gebruik. We begrijpen daarom dat je voor particulier gebruik en jouw specifieke wens naar een andere oplossing gaat kijken :-)

Floatcentrum West-Friesland

Goede service en duidelijke app

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

2 jaar lang hebben we onze mobiel overal mee naar toe genomen met ons vaste nummer via de rinkel app, toen de zaak nog in opbouw was. Nu we wat verder zijn gaan we verder met alleen de webphone.... 2 jaar lang hebben we onze mobiel overal mee naar toe genomen met ons vaste nummer via de rinkel app, toen de zaak nog in opbouw was. Nu we wat verder zijn gaan we verder met alleen de webphone. Deze verbinding is spatzuiver en we hebben een professioneel ingesproken voicemail kunnen uploaden. Het hele contactenbestand konden we zo importeren en staat nu in webphone. Kleine moeite, zelfs voor iemand als ik die weinig van computers snapt. In het begin liep ik tegen wat vragen aan en soms verkeerde instellingen, maar de helpdesk heeft me altijd snel en vakkundig verder geholpen. Al met al, een aanrader!

Reactie Rinkel:

Wauw, deze review beschrijft exact wat het nut is van de Rinkel telefooncentrale. Erg waardevol, dank je wel :-)

Fietsverhuur.nl

Geweldig service!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Super organisatie, denkt mee en snelle communicatie! Alles werkt zoals het hoort. Makkelijke app. Dus top!

Reactie Rinkel:

Wat fijn om te horen, dat er nog maar veel (fiets)belletjes gaan rinkelen!

kridon

Top!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

programma en app werkt goed, service is snel! kortom een aanrader

Reactie Rinkel:

Hier gaan onze developers weer van smullen Kridon, bedankt!