Rinkel

Flowbo

Zeer tevreden

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Fijn contact, super snel reactie op vragen via de chat. Fijne site

Reactie Rinkel:

Bedankt Floris voor je feedback, fijn dat alles soepel verloopt!

New Energy Move

Wij zitten nu bijna een jaar bij bereik en zijn zeer tevreden.

Uitstekend

Reactie Rinkel:

Top om te horen Boudewijn!

BioHernia

Geweldig!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Zeer professioneel bedrijf met een goede service tegen een eerlijke prijs! Wat ik vooral waardeer is dat ze constant bezig zijn met het verbeteren van hun diensten. Verder zijn ze altijd snel... Zeer professioneel bedrijf met een goede service tegen een eerlijke prijs! Wat ik vooral waardeer is dat ze constant bezig zijn met het verbeteren van hun diensten. Verder zijn ze altijd snel bereikbaar en vriendelijk/behulpzaam als je een vraag hebt!

Reactie Rinkel:

Wauw, wat goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn! Dit zorgt voor nog meer motivatie om te blijven innoveren :-)

Clear

Makkelijk product en goede klantenservice

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Fijne oplossing om klanten mee te bellen. Vragen over MijnBereik worden binnen een minuut opgepakt door de klantenservice. Dus super!

Reactie Rinkel:

Dank je wel Sofie, we zijn natuurlijk erg blij met je review!

VanThuys pindakaas

Top!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Mooie simpele oplossing, ik gebruik het voornamelijk als Whatsapp nummer. Prettige oplossing voor een prima prijs!

Reactie Rinkel:

Een vast nummer voor WhatsApp Business is natuurlijk ideaal om zo professioneel mogelijk zaken te kunnen doen én het is een perfecte manier om privé en zakelijk gescheiden te houden! Bedankt voor je... Een vast nummer voor WhatsApp Business is natuurlijk ideaal om zo professioneel mogelijk zaken te kunnen doen én het is een perfecte manier om privé en zakelijk gescheiden te houden! Bedankt voor je review :-)

IMSystems

Goede snelle service en erg duidelijke website

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Goede service en prijs kwaliteit verhouding.

Reactie Rinkel:

Dit vinden we weer fijn om te horen. Dankjewel!

Luminext B.V.

Nummers en bellen snel actief, makkelijk in gebruik en goede helpdesk

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Nummers uitzoeken, account aanmaken en alles is geregeld en actief! Voor bepaalde zaken had ik de helpdesk nodig. Tot nu toe een van de beste en snelste helpdesk die ik meegemaakt heb! Ze denken met... Nummers uitzoeken, account aanmaken en alles is geregeld en actief! Voor bepaalde zaken had ik de helpdesk nodig. Tot nu toe een van de beste en snelste helpdesk die ik meegemaakt heb! Ze denken met je mee en zorgen meteen (!) dat het geregeld en werkend wordt. Ook het systeem is makkelijk in te richten naar je wensen. Administratie-deel (eigenlijk de hele telefonie-website) is overzichtelijk.
Kortom: aanbeveling als je bruikbaar maar makkelijke telefonie wilt.

Reactie Rinkel:

Wauw Ron, wat een te gekke review heb je achtergelaten. Naast dat we blozen van het compliment, zijn we ook gewoon blij dat Bereik voor je werkt en dat ons supportteam zo fantastisch in elkaar... Wauw Ron, wat een te gekke review heb je achtergelaten. Naast dat we blozen van het compliment, zijn we ook gewoon blij dat Bereik voor je werkt en dat ons supportteam zo fantastisch in elkaar steekt. Bedankt!

Ronald

Altijd goed, al 4 jaar lang

Duidelijk en secuur

Reactie Rinkel:

Dat is natuurlijk fantastisch om te horen Ronald, bedankt!

patrice grabietz aesthetic surgery

Prima, zeer tevreden

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

prima zeer handig en praktisch, zeker met een dual sim kaart (als ik die zou hebben...)

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je review Patrice. Bij ons geen dual simkaart nodig inderdaad, wij schakelen het vaste nummer gewoon door naar je mobiele telefoon!

Jeff

Helemaal top...!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Kan niet anders verwoorden...

Top om te horen Jeffrey!