Rinkel

Babylatte

Prima product, overzichtelijk systeem en behulpzame klantenservice.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Prima product, overzichtelijk systeem en behulpzame klantenservice.

Reactie Rinkel:

Wat zijn ze behulpzaam he, bij ons op de klantenservice. En wat leuk dat je ons product ook zo op waarde weet te schatten :) Wij doen er alles aan om dit zo te houden voor je, bedankt voor de review!

Stichting Operation Education

Makkelijk en overzichtelijk

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Werken met Rinkel is gemakkelijk en alles is overzichtelijk. Vragen worden ook snel beantwoord. Wij zijn tot nu toe heel tevreden.

Reactie Rinkel:

Wat fijn Claudia, dat je precies schets wat wij graag willen bereiken met Rinkel. Dank je wel voor deze hele mooie review, onze dag is weer helemaal goed :)

4sis Beauty & Health

We moesten even wennen

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Dankzij de oplossingsgerichtheid van Arthur van Rinkel, hebben we nu een goedwerkende telefoonoplossing voor ons bedrijf. Achteraf werkt het gewoon heel simpel, maar je moet het even aandacht geven,... Dankzij de oplossingsgerichtheid van Arthur van Rinkel, hebben we nu een goedwerkende telefoonoplossing voor ons bedrijf. Achteraf werkt het gewoon heel simpel, maar je moet het even aandacht geven, waar we ons als startende ondernemer niet de tijd voor gunden.

Reactie Rinkel:

Die Arthur kan er wat van hoor, net als al onze Support medewerkers trouwens. Maar, dit zullen we zeker aan hem doorgeven. Fijn dat het nu wel allemaal naar behoren werkt Caroline en dank dat je ons... Die Arthur kan er wat van hoor, net als al onze Support medewerkers trouwens. Maar, dit zullen we zeker aan hem doorgeven. Fijn dat het nu wel allemaal naar behoren werkt Caroline en dank dat je ons dit wilt laten weten!

Frank Haver

Top!!!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Had het maar voor 1 maandje nodig, ik had aangegeven dat ik daarna het stop wilde zetten. Zelf vergeten te doen, werd ik proactief door ze opgebeld! Super service 😊.

Reactie Rinkel:

Soms staan we versteld van onszelf Frank, zo ook nu. Maar wat fijn dat we je zo goed hebben geholpen en dat je ons hiervoor beloont met een 10. En wie weet tot in de toekomst!

Pim Schaap

Goed geholpen. vriendelijk en duidelijk. ervaring met klant zijn heb ik nog niet ervaren maar vooralsnog tevreden en ik ga zeker klant worden. eerst maar eens maandelijks, ervaren hoe het is.

Reactie Rinkel:

Dankjewel voor je mooie recensie Pim! We zullen er alles aan doen dat je ervaring als klant minstens zo goed is, en misschien krijgen we volgende keer dan een 11? ;-)

Maarten

Erg goed tot nu toe

Simpel, goeie online interface

Reactie Rinkel:

Daar doen we het voor Maarten, voor de mensen die ons een 10 geven. Wat een geweldige review, dit waarderen we ontzettend :)

Barri&More

Werkt prima, bevalt priam.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Prettig bellen en overzichtelijk.

Reactie Rinkel:

Wat een fijne review Rick, kort maar krachtig. En het vertelt alles, heel erg bedankt hiervoor!

Magel

Product werkt goed maar vanaf de volgende maand wel fors duurder

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Ik heb een basis abonnement afgesloten omdat ik bereikbaar wil zijn op een 085-nummer. Ik wordt af en toe gebeld. Op zich bevalt de dienst me. Doet wat het moet doen. Vanaf volgende maand zijn... Ik heb een basis abonnement afgesloten omdat ik bereikbaar wil zijn op een 085-nummer. Ik wordt af en toe gebeld. Op zich bevalt de dienst me. Doet wat het moet doen. Vanaf volgende maand zijn nieuwe abonnementen geïntroduceerd die ook fors duurder zijn dan de oude abo's. Ik heb kenbaar gemaakt het met de gang van zaken oneens te zijn. Uiteindelijk is Rinkel wel met een passend voorstel gekomen.

Reactie Rinkel:

Fijn dat er een passende oplossing is gekomen en dat het product zijn werk goed doet. En dank je wel natuurlijk voor je review Magel!

Little Basics

Geweldig!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

De klantenservice is super vriendelijk én heel snel. Echt top! Ik zou Rinkel iedereen aanraden. Zelfs als je geen nummer nodig hebt :-)

Reactie Rinkel:

Wat een mooi compliment, het is zo leuk om bij ons klant te zijn dus :) Daar worden we blij van, dank je wel daarvoor. En wij blijven je zo goed mogelijk helpen natuurlijk!

Ron

Duidelijk interface en goede support

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

De dienstverlening bij Rinkel is goed en je hebt met hun webinterface en app zelf de controle over de doorschakelingen.
Problemen worden snel en persoonlijk opgepakt. Dat siert ze.

Reactie Rinkel:

Fijn dat je alles waardeert Ron. Want zowel aan onze dienst als aan onze service werken we hard. Dat is dus niet voor niks, heel erg bedankt hiervoor!