Hanneke

Online hebben we veel sites vergeleken alvorens we overgingen tot aanschaf. Jullie kwamen als beste uit onze test. We hebben vooral gelet op de prijs icm de service en of we in de buurt terecht... Online hebben we veel sites vergeleken alvorens we overgingen tot aanschaf. Jullie kwamen als beste uit onze test. We hebben vooral gelet op de prijs icm de service en of we in de buurt terecht kunnen voor service en onderhoud.

goede prijs, goede aantoonbare service, fijne fysieke winkel

site kan wel moderner

Alina Spijkerman

Tevreden met m'n fiets, levering, sevice. Gewoon top!

Jelte de Vlaeming

De mails zijn heel erg overzichtelijk en duidelijk. Ik had van te voren aangegeven dat ik op de aangegeven afleverdag 2 keer even weg moest om de kids van school te halen. Netjes een half uur van te... De mails zijn heel erg overzichtelijk en duidelijk. Ik had van te voren aangegeven dat ik op de aangegeven afleverdag 2 keer even weg moest om de kids van school te halen. Netjes een half uur van te voren werd ik door de chauffeur gebeld dat hij er aan kwam, zodoende wist ik precies hoe laat ik weer thuis moest zijn. Fijn dat het op die manier kon!

Hele fijne communicatie.

glimlach op gezicht van de chauffeur haha

Helemaal in orde allemaal!

Pleun

Naast een nieuwe fiets hebben we ook diverse accessoires besteld, alles was afgelopen vrijdag al in huis.

goede communicatie online

nee niet echt

Claire

In eerste instantie was de fiets die ik besteld had niet meer leverbaar. Blijkbaar een foutje op de site. Mij werd toen een ander vergelijkbaar model aangeboden met korting waar ik heel blij mee ben.

Goede service

Webshop beter up-to-date houden

Hendrik van Hamond

Niets mis met dit bedrijf.

Snelle levering, leuke fietsen, aantrekkelijke prijzen en lekker basic webshop zonder te veel toeters en bellen.

Bernard

Ik laat niet snel een review achter, maar ik ben zeer te spreken over deze webshop. Zeer snelle communicatie, fijne klachtafhandeling, ruim aanbod en 'volgende-dag-levering.

Barry

Tegenwoordig zijn er zoveel online aanbieders, maar de keuze deze zaak was snel gemaakt. Rcc heeft kwaliteit-fietsen én zeer scherpe prijzen. Helemaal top!

Lage prijzen en goede fietsen.

Chris

Na wat zoekwerk hadden we voor onze beide dochter de juiste fietsen gevonden. Bij Rijwiel cash en Carry uiteindelijk de twee Cortina u4 transportfietsen gekocht. Fijn was ook dat we aanvullende... Na wat zoekwerk hadden we voor onze beide dochter de juiste fietsen gevonden. Bij Rijwiel cash en Carry uiteindelijk de twee Cortina u4 transportfietsen gekocht. Fijn was ook dat we aanvullende accessoires ed er eenvoudig bij konden bestellen.

Eenvoudig te gebruiken webshop
geen onzin