Sjeerd

Niet te klagen, superbedrijf en snelle levering van de fietsen

Marcel de Boght

Vooral de service die ze in de winkel leveren is erg fijn. Je kunt hier voor internetprijzen de fietsen in de winkel kopen. helemaal fijn,

eliane

Prima geholpen in de winkel en uiteindelijk online besteld.

volgende dag in huis
service in de winkel

John de reus

Onlangs hebben we onze giant e bikes laten servicen bij rijwiel cash en carry op de tongelresestraat. prima gegaan allemaal. we kunnen we fietsen bedankt

Ank van Grinsven

Ze hebben hier leuke kinderfietsen in de kelder staan. Voor beide kleinzonen hebben we er een gevonden. WE zijn erg goed geholpen door de wat oudere meneer.

HDJ. Dom

Ik had online een reparatieafsrpaak gemaakt voor in de werkplaats. het duurde wat langer dan ik had gedacht maar nog steeds binnen 2 dagen. Kosten vielen ook gelukkig mee. Bedankt voor de service en... Ik had online een reparatieafsrpaak gemaakt voor in de werkplaats. het duurde wat langer dan ik had gedacht maar nog steeds binnen 2 dagen. Kosten vielen ook gelukkig mee. Bedankt voor de service en hij fietst weer heerlijk!!!

nee

nee

Johan

Niets op aan te merken. Fiets was onine besteld via de webshop en na het weekend s ochtends vroeg binnen.

snelle levering en aardige chauffeur

Emma

The second time we went to the store we had to mingle a bit but eventually we got the Sparta Sign. thanks guys

Anja

Zeer fijn geholpen in de winkel. We komen uit Duitsland en hebben gelijk 3 fietsjes gekocht. Allemaal bedankt.