Chantal

Fijne nieuwe site en heel overzichtelijk

goede site, veel keus, snelle online hulp

nietss

Claudia

Gister zijn we heel goed geholpen inde winkel in Eindhoven. Zelf al wat gezocht op de site en gelijk op kunnen halen. Fijne service en aardig personeel

aardig, veel fietsen op voorraad, lekkere koffie!

M

Fietsen die op de site staan, zijn niet allemaal in de winkel te krijgen. Las hier een review dat dat zo was, dus gelukkig gebeld voordat ik ging. Andere review is van oktober 2019 dus dit speelt al... Fietsen die op de site staan, zijn niet allemaal in de winkel te krijgen. Las hier een review dat dat zo was, dus gelukkig gebeld voordat ik ging. Andere review is van oktober 2019 dus dit speelt al langer.

Nvt

Website bijhouden

chrisje

Mooie site met veel voorraad in Eindhoven.. de keuze is reuze!!

veel op voorraad, leuke aanbiedingen

nvt

Binagh

Good services and kind people!

Quality bikes, price, customer service

nothing

Ruud

Hoge review niet waard

Prijs

100 % rijklaar... word vermeld . niet geleverd 100% rijklaar, mail door de weeks na ongeveer 1 uur antwoord , of in mijn geval geen antwoord, uit voorraad leverbaar .. NA paar... 100 % rijklaar... word vermeld . niet geleverd 100% rijklaar, mail door de weeks na ongeveer 1 uur antwoord , of in mijn geval geen antwoord, uit voorraad leverbaar .. NA paar dagen wachten even bellen kwam die dag binnen , op voorraad noemt men dat ?

Niet echt goed

Prijs, maar trap niet in

Garantie bestaat niet

Berry

Leuk online shop en ze verzenden ook naar ons in Leeuwarden !!!

Marco

Flink wat onderdelen voor mijn oude racefiets besteld.. alles top!

Heb in april 2019 de GIANT QUICK E+ 45KM 2019 gekocht bij dít bedrijf. Na een aantal ritten met de fiets aangegeven dat het' bereik van de fiets in de diverse ondersteunings mogelijkheden in de... Heb in april 2019 de GIANT QUICK E+ 45KM 2019 gekocht bij dít bedrijf. Na een aantal ritten met de fiets aangegeven dat het' bereik van de fiets in de diverse ondersteunings mogelijkheden in de praktijk nog geen 50% van de afstand haalt die fiets zelf aan geeft bij een volledig opgeladen batterij. Probleem is opgepakt door het' bedrijf en heeft de toezegging af gegeven dat het' opgelost ging worden.
Nu zes maanden verder is het' issue nog niet opgelost! Bedrijf hult zich in stil zwijgen, geen reacties meer op mijn vragen per mail!
Ik raad een ieder af deze fiets aan te schaffen!