Dirk

Wilde deze zomer twee elektrische fietsen kopen voor mij en mijn vrouw. Goed geholpen door een aardige jongenman Marco via de telefoon. Twee dailytours gereserveerd en de volgende dag bezichtigt en... Wilde deze zomer twee elektrische fietsen kopen voor mij en mijn vrouw. Goed geholpen door een aardige jongenman Marco via de telefoon. Twee dailytours gereserveerd en de volgende dag bezichtigt en gekocht. Top service en mooie voorraad.

voorraad, klantenservice, snel rijklaar, reserveren

Ingrid van rooien

Vorige week een cortina u4 voor mijn dochter besteld. volgende dag opgehaald in de winkel in Eindhoven. Snelle service en gemakkelijk van tevoren online afgerekend. Top winkel en vriendelijk... Vorige week een cortina u4 voor mijn dochter besteld. volgende dag opgehaald in de winkel in Eindhoven. Snelle service en gemakkelijk van tevoren online afgerekend. Top winkel en vriendelijk personeel.

Snelle service, grote voorraad, fiets kon snel opgehaald worden

Peter Pan

Koop alleen als je in Eindhoven of omgeving woont. Het reparatiecentrum is alleen in Eindhoven.

Voor fietsen met garantie zijn door heel Nederland meerdere reparatiecentra nodig.

Reactie Rijwiel Cash en Carry:

Beste Peter Pan (haha),
Beste Peter Pan (haha),
Bedankt voor uw review. Het is duidelijk dat u niet blij bent met de reparatieservice. Graag komen we met u in contact, maar u heeft geen gegevens of uw eigen naam opgegeven. Mocht u dit lezen kunt u ons bereiken op 040-2950198 dan ben ik benieuwd naar uw hele verhaal.
Mvg, Bart

Kees

Zocht een tcr in de maat M/L. Even via de live chat gevraagd of deze op voorraad was en dat bleek zo te zijn. Fiets besteld en 2 dagen erna had ik em al in huis. Vriendelijke mensen en goed geholpen.

snelle levering, goed contact, vriendelijk

David lloyt

Netjes van te voren gebeld ofdat de fiets die ik zocht aanwezig zou zijn . Er zou terug gebeld worden want er zou er een binnen zijn. Toch geen telefoontje gekregen maar zo goed als zeker zou dit... Netjes van te voren gebeld ofdat de fiets die ik zocht aanwezig zou zijn . Er zou terug gebeld worden want er zou er een binnen zijn. Toch geen telefoontje gekregen maar zo goed als zeker zou dit model gereserveerd worden . De volgende dag de winkel bezocht en kreeg te horen dat deze al weer verkocht is .... toevallig !!! Helemaal voor niks mij aan t lijntje houden . Hele slechte zaak dit , wees eerlijk ! Daar heb je veel meer aan . Jammer dat t zo gaat bij deze winkel !

Liegen en mensen aan t lijntje houden ! Ga vooral zo door !

Wees eerlijk

Reactie Rijwiel Cash en Carry:

Beste David,
Beste David,
Bedankt voor uw review. Ik heb even nagevraagd in de winkel hoe en wat en om welke fiets het gaat. Het is natuurlijk heel vervelend dat uw ervaring niet zo positief is. We doen er alles aan om reserveringen goed te laten verlopen om onder andere dit soort voorvallen te voorkomen. Naar ons inziens is het echter niet helemaal zo verlopen als u aangeeft in uw review. We zouden graag nog even met u willen bespreken wat er verkeerd gegaan is en naar een oplossing zoeken. We hebben echter geen contactgegevens van u gekregen, vandaar dat we een reactie geven op deze manier. U kunt ons bereiken via 040 2950198. Wellicht tot snel en hopelijk vindt u de fiets elders nog.
Mvg, Bart

Roos

Duurde even voor ik ze te pakken had...maar toen ze reageerden was het zeer vriendelijk en professioneel/vak bekwaam.
Over de afwikkeling van de verkoop nog geen oordeel ivm fiets nu nog niet...
Over de afwikkeling van de verkoop nog geen oordeel ivm fiets nu nog niet leverbaar(uitverkocht overal)..vandaar dat ik daar nog even gemiddeld op reageer..wordt wel op de hoogte gehouden wanneer d fiets weer leverbaar is

vak bekwaam en de prijs

Geef aan wanneer klantenservice onbereikbaar is

Peter

Matig

snelle levering

retourbeleid, communicatie,slecht bereikbaar

bennie

Goede en snelle service. Mountainbike besteld op Maandag en donderdag werd die al rijklaar bezorgd! Ik ben tevreden.

snelle levering, voorraad, klantenservice

angelique

Perfect geholpen door de klantenservice! Te woord gestaan door een vriendelijke jongeman die blijkbaar veel verstand van alle soorten racefietsen. Toen de fiets die ik wilde niet op voorraad was... Perfect geholpen door de klantenservice! Te woord gestaan door een vriendelijke jongeman die blijkbaar veel verstand van alle soorten racefietsen. Toen de fiets die ik wilde niet op voorraad was kreeg ik een alternatief aangeboden. Deze was misschien iets duurder, maar ik kreeg een flinke korting omdat de andere niet op voorraad was. Alles is me perfect uitgelegd en de verschillen werden goed aangegeven uit eindelijk blij dat ik voor dit model ben gegaan. Fiets was zelfde week nog bezorgd echt top!

goede service, vriendelijk personeel, snelle levering

diem

Ebike gekocht bi Rijwiel cash en carry. Kon hem al snel ophalen in de winkel. Hij was rijklaar, maar ik was vergeten om te vragen of er een kinderzitje op gemonteerd kon worden. Dit werd dan nog... Ebike gekocht bi Rijwiel cash en carry. Kon hem al snel ophalen in de winkel. Hij was rijklaar, maar ik was vergeten om te vragen of er een kinderzitje op gemonteerd kon worden. Dit werd dan nog snel en vakkundig gedaan terwijl ik even mocht wachten met een kopje koffie. Top service en vriendelijk personeel!

Service, Voorraad, Vriendelijk, Snel, Ruime keuze