Huber

- Op de website staat bij alle fietsen "levertijd 1-3 dagen". De fiets die ik uitzocht bleek in het geheel niet geleverd te kunnen worden, het vervangende model na vijf dagen. Op zich geen probleem,... - Op de website staat bij alle fietsen "levertijd 1-3 dagen". De fiets die ik uitzocht bleek in het geheel niet geleverd te kunnen worden, het vervangende model na vijf dagen. Op zich geen probleem, maar ze beloven teveel op de site.
- Op de website staa: "rijklaar geleverd". Dat is een leugen, ik ben zeker 20 minuten bezig geweest de fiets te ontdoen van plastic en kartonnen verpakkingsmateriaal en de versnelling moest nog afgesteld worden.
- Direct bij aflevering was er een probleem met de display. RCC antwoordde op mijn melding dat ik zelf maar een dealer moest zoeken en toonde verder geen interesse. Ik vind dat zij, verantwoordelijk voor de garantie, zelf contact hadden moeten opnemen met een dealer bij mij in de buurt om de reperatie te regelen, nu kom ik bij een dealer die uiteraard direct begint te mopperen dat de fiets niet bij hem gekocht is.

Snelle levering.

After-sales service ondermaats. Info op website te optimistisch.

Dekker

Er zat geen fietsbel bij.

André

Goede en snelle service zowel in de chat als bij levering van de fiets

Chat en levering

Harry Norder

Ze doen wat ze beloven

correcte afhandeling

beter communiceren. Na bevestiging geen info over levering

Damian

Alles naar wens. Snelle levering, uitstekende prijzen, goed online programma

Alles naar wens

geen verbeterpunten

raymon

Redelijke prijzen, logisch in deze tijd en goede fietsen in de winkel

redelijke prijzen, logisch in deze tijd en goede fietsen in de winkel

neen

Daisy

2 leuke winkels in eindhoven, top service!

groot aanbod, leuke mensen

Richard

Richard

goede kennis van mtb s en gelukkig nog op voorraad!

Petra

Na communicatie beter

Niks

Iets sneller contact

Dirk

Wilde deze zomer twee elektrische fietsen kopen voor mij en mijn vrouw. Goed geholpen door een aardige jongenman Marco via de telefoon. Twee dailytours gereserveerd en de volgende dag bezichtigt en... Wilde deze zomer twee elektrische fietsen kopen voor mij en mijn vrouw. Goed geholpen door een aardige jongenman Marco via de telefoon. Twee dailytours gereserveerd en de volgende dag bezichtigt en gekocht. Top service en mooie voorraad.

voorraad, klantenservice, snel rijklaar, reserveren

niks