Ries Verbaas

Fiets voor mijn vrouw besteld als sinterklaas cadeautje. Hij was op voorraad, maar voor de zekerheid toch even de klantenservice gebeld. Deze verzekerde mij dat hij echt de volgende dag in huis zou... Fiets voor mijn vrouw besteld als sinterklaas cadeautje. Hij was op voorraad, maar voor de zekerheid toch even de klantenservice gebeld. Deze verzekerde mij dat hij echt de volgende dag in huis zou zijn. Ze hebben zeker hun woord gehouden! Fiets in topstaat ontvangen en de vrouw weet van niks. Nu maar wachten tot 5 December voor de grote verassing!

Betrouwbaar, Klantenservice, Snelle Levering, Veel Keuze

Eveline

Ik was opzoek naar een fiets voor me dochter, maar had geen idee welke framemaat ik nodig had. Doordat ik overdag werk is het een must voor mij om de fiets online te bestellen. Toen ik de... Ik was opzoek naar een fiets voor me dochter, maar had geen idee welke framemaat ik nodig had. Doordat ik overdag werk is het een must voor mij om de fiets online te bestellen. Toen ik de klantenservice belde werd ik direct geholpen. De framemaat was snel bepaald en mijn andere vragen waren snel beantwoord. Fiets besteld en dag erna in huis! echt super service!

Klantenservice, Klantvriendelijkheid, Snelle reactie

Top

service, kwaliteit

nvt

Gerard Vlak

Vandaag via de Website opzoek gegaan naar 2 elektrische fietsen. Snel de juiste fietsen gevonden voor een goede prijs. We werden met onze vragen goed en snel geholpen door de klantenservice. De... Vandaag via de Website opzoek gegaan naar 2 elektrische fietsen. Snel de juiste fietsen gevonden voor een goede prijs. We werden met onze vragen goed en snel geholpen door de klantenservice. De fiets de zelfde dag nog besteld en de dag erna al geleverd! Helemaal top!

goede klantenservice

Hennie

Reageren niet!

Geen idee, reageren niet op chat, mail en telefoon.

Tenminste het fatsoen hebben om te reageren wanneer er een vraag wordt gesteld of er een fiets nog leverbaar is.

Wijnand

Heb een giant grand tour gekocht

fijne fiets > lange actieradius > leuke winkel

een stoel voor de oude benen

Chris

Snelle levering van een kwalitatief goede fiets

hoogwaardige producten

top fiets

Chantal

Fijne nieuwe site en heel overzichtelijk

goede site, veel keus, snelle online hulp

nietss

Claudia

Gister zijn we heel goed geholpen inde winkel in Eindhoven. Zelf al wat gezocht op de site en gelijk op kunnen halen. Fijne service en aardig personeel

aardig, veel fietsen op voorraad, lekkere koffie!