HDJ. Dom

Ik had online een reparatieafsrpaak gemaakt voor in de werkplaats. het duurde wat langer dan ik had gedacht maar nog steeds binnen 2 dagen. Kosten vielen ook gelukkig mee. Bedankt voor de service en... Ik had online een reparatieafsrpaak gemaakt voor in de werkplaats. het duurde wat langer dan ik had gedacht maar nog steeds binnen 2 dagen. Kosten vielen ook gelukkig mee. Bedankt voor de service en hij fietst weer heerlijk!!!

nee

nee

Johan

Niets op aan te merken. Fiets was onine besteld via de webshop en na het weekend s ochtends vroeg binnen.

snelle levering en aardige chauffeur

Emma

The second time we went to the store we had to mingle a bit but eventually we got the Sparta Sign. thanks guys

Anja

Zeer fijn geholpen in de winkel. We komen uit Duitsland en hebben gelijk 3 fietsjes gekocht. Allemaal bedankt.

Chris

Na veel twijfel aan onze kant hebben we uiteindelijk een Giant Chill genomen. Een leuke aanbieding met leuke accessoires. We zijn prima geholpen en we komen met plezxier nog een keer terug.

fijn personeel dan meedenkt en de prijzen zijn ook erg voordelig.

eenrichtingsverkeer in de straat!

John

Alles wat goed gegaan.

Vlotte bezorging aan huis door vriendelijke chauffeur. Fiets was netje ingepakt en fiets behoorlijk prettig!

Elfri

Manlief had als cadeau een nieuwe fiets besteld. Achteraf bleek dat de fiets een verkeerde maat had. Gelukkig kon deze 3 dagen later netjes omgeruild worden. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe... Manlief had als cadeau een nieuwe fiets besteld. Achteraf bleek dat de fiets een verkeerde maat had. Gelukkig kon deze 3 dagen later netjes omgeruild worden. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe fiets en jullie hebben het snel opgelost.

Roy Lomwal

Ik ben tevreden met de service van rijwielcashencarry.nl. Gelukkig niet op aan te merken. Fiets was snel binnen net als de vorige keer in 2015! Volgende keer klop ik weer bij jullie aan.

Melanie

Fijn dat ik mijn nieuwe fiets via Fiscfree bij rijwielcashencarry.nl kon aanschaffen. heel erg bedankt voor het meedenken en meefilteren met mijn wensen! TOp!

de vele opties, meedenken en filteren

nee geen

Antoin

Goede winkel en niets op aan te merken

Er staat duidelijke omschrijving bij de fietsen, de levering is duidelijk en snel en de klantenservice helpt vriendelijk mee. het zijn geen vervelde verkopers oid!