Gerard Vlak

Vandaag via de Website opzoek gegaan naar 2 elektrische fietsen. Snel de juiste fietsen gevonden voor een goede prijs. We werden met onze vragen goed en snel geholpen door de klantenservice. De... Vandaag via de Website opzoek gegaan naar 2 elektrische fietsen. Snel de juiste fietsen gevonden voor een goede prijs. We werden met onze vragen goed en snel geholpen door de klantenservice. De fiets de zelfde dag nog besteld en de dag erna al geleverd! Helemaal top!

goede klantenservice

Hennie

Reageren niet!

Geen idee, reageren niet op chat, mail en telefoon.

Tenminste het fatsoen hebben om te reageren wanneer er een vraag wordt gesteld of er een fiets nog leverbaar is.

Wijnand

Heb een giant grand tour gekocht

fijne fiets > lange actieradius > leuke winkel

een stoel voor de oude benen

Chris

Snelle levering van een kwalitatief goede fiets

hoogwaardige producten

top fiets

Chantal

Fijne nieuwe site en heel overzichtelijk

goede site, veel keus, snelle online hulp

nietss

Claudia

Gister zijn we heel goed geholpen inde winkel in Eindhoven. Zelf al wat gezocht op de site en gelijk op kunnen halen. Fijne service en aardig personeel

aardig, veel fietsen op voorraad, lekkere koffie!

M

Fietsen die op de site staan, zijn niet allemaal in de winkel te krijgen. Las hier een review dat dat zo was, dus gelukkig gebeld voordat ik ging. Andere review is van oktober 2019 dus dit speelt al... Fietsen die op de site staan, zijn niet allemaal in de winkel te krijgen. Las hier een review dat dat zo was, dus gelukkig gebeld voordat ik ging. Andere review is van oktober 2019 dus dit speelt al langer.

Nvt

Website bijhouden

chrisje

Mooie site met veel voorraad in Eindhoven.. de keuze is reuze!!

veel op voorraad, leuke aanbiedingen

nvt

Binagh

Good services and kind people!

Quality bikes, price, customer service

nothing

Ruud

Hoge review niet waard

Prijs

100 % rijklaar... word vermeld . niet geleverd 100% rijklaar, mail door de weeks na ongeveer 1 uur antwoord , of in mijn geval geen antwoord, uit voorraad leverbaar .. NA paar... 100 % rijklaar... word vermeld . niet geleverd 100% rijklaar, mail door de weeks na ongeveer 1 uur antwoord , of in mijn geval geen antwoord, uit voorraad leverbaar .. NA paar dagen wachten even bellen kwam die dag binnen , op voorraad noemt men dat ?