Roos

Duurde even voor ik ze te pakken had...maar toen ze reageerden was het zeer vriendelijk en professioneel/vak bekwaam.
Over de afwikkeling van de verkoop nog geen oordeel ivm fiets nu nog niet...
Over de afwikkeling van de verkoop nog geen oordeel ivm fiets nu nog niet leverbaar(uitverkocht overal)..vandaar dat ik daar nog even gemiddeld op reageer..wordt wel op de hoogte gehouden wanneer d fiets weer leverbaar is

vak bekwaam en de prijs

Geef aan wanneer klantenservice onbereikbaar is

Peter

Matig

snelle levering

retourbeleid, communicatie,slecht bereikbaar

bennie

Goede en snelle service. Mountainbike besteld op Maandag en donderdag werd die al rijklaar bezorgd! Ik ben tevreden.

snelle levering, voorraad, klantenservice

angelique

Perfect geholpen door de klantenservice! Te woord gestaan door een vriendelijke jongeman die blijkbaar veel verstand van alle soorten racefietsen. Toen de fiets die ik wilde niet op voorraad was... Perfect geholpen door de klantenservice! Te woord gestaan door een vriendelijke jongeman die blijkbaar veel verstand van alle soorten racefietsen. Toen de fiets die ik wilde niet op voorraad was kreeg ik een alternatief aangeboden. Deze was misschien iets duurder, maar ik kreeg een flinke korting omdat de andere niet op voorraad was. Alles is me perfect uitgelegd en de verschillen werden goed aangegeven uit eindelijk blij dat ik voor dit model ben gegaan. Fiets was zelfde week nog bezorgd echt top!

goede service, vriendelijk personeel, snelle levering

diem

Ebike gekocht bi Rijwiel cash en carry. Kon hem al snel ophalen in de winkel. Hij was rijklaar, maar ik was vergeten om te vragen of er een kinderzitje op gemonteerd kon worden. Dit werd dan nog... Ebike gekocht bi Rijwiel cash en carry. Kon hem al snel ophalen in de winkel. Hij was rijklaar, maar ik was vergeten om te vragen of er een kinderzitje op gemonteerd kon worden. Dit werd dan nog snel en vakkundig gedaan terwijl ik even mocht wachten met een kopje koffie. Top service en vriendelijk personeel!

Service, Voorraad, Vriendelijk, Snel, Ruime keuze

Liesbeth

Mijn Giant Triple X was toe aan onderhoud. Telefonisch contact opgenomen met Rijwiel Cash en Carry. Werd keurig netjes te woord gestaan en de afspraak kon nog dezelfde dag gemaakt worden.... Mijn Giant Triple X was toe aan onderhoud. Telefonisch contact opgenomen met Rijwiel Cash en Carry. Werd keurig netjes te woord gestaan en de afspraak kon nog dezelfde dag gemaakt worden. Ondertussen heb ik me fiets alweer opgehaald en is deze weer klaar voor het voorjaar. Kortom snelle reparatie voor een zachte prijs.

snel geholpen, vriendelijk personeel, snelle afspraak

nick

Top ervaring

goede klantenservice, fiets op voorraad, snel afgehandeld, vriendelijk personeel

Ries Verbaas

Fiets voor mijn vrouw besteld als sinterklaas cadeautje. Hij was op voorraad, maar voor de zekerheid toch even de klantenservice gebeld. Deze verzekerde mij dat hij echt de volgende dag in huis zou... Fiets voor mijn vrouw besteld als sinterklaas cadeautje. Hij was op voorraad, maar voor de zekerheid toch even de klantenservice gebeld. Deze verzekerde mij dat hij echt de volgende dag in huis zou zijn. Ze hebben zeker hun woord gehouden! Fiets in topstaat ontvangen en de vrouw weet van niks. Nu maar wachten tot 5 December voor de grote verassing!

Betrouwbaar, Klantenservice, Snelle Levering, Veel Keuze

Eveline

Ik was opzoek naar een fiets voor me dochter, maar had geen idee welke framemaat ik nodig had. Doordat ik overdag werk is het een must voor mij om de fiets online te bestellen. Toen ik de... Ik was opzoek naar een fiets voor me dochter, maar had geen idee welke framemaat ik nodig had. Doordat ik overdag werk is het een must voor mij om de fiets online te bestellen. Toen ik de klantenservice belde werd ik direct geholpen. De framemaat was snel bepaald en mijn andere vragen waren snel beantwoord. Fiets besteld en dag erna in huis! echt super service!

Klantenservice, Klantvriendelijkheid, Snelle reactie

Niels