Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Fatah

Dit is echt de fijnste rijschool van Apeldoorn. Ik heb hier voor bij twee andere rijscholen gezeten. Rayo heeft veel geduld voor zijn leerlingen en maakt altijd extra tijd voor je. Altijd relaxt en... Dit is echt de fijnste rijschool van Apeldoorn. Ik heb hier voor bij twee andere rijscholen gezeten. Rayo heeft veel geduld voor zijn leerlingen en maakt altijd extra tijd voor je. Altijd relaxt en legt je fouten ook goed uit.

Fabio luzzi van vliet

Hele fijne rijschool, rij instructeur is duidelijk en bereid je echt goed voor. In 1 keer geslaagd, zeker een aanrader.

Martin Kaper

Geweldig, twee van mijn jongens nu geslaagd derde gaat binnenkort beginnen ga zo door Groetjes Martin uit Teuge

Rijschool Nederland

Super top .

Julian Dijkgraaf

Fantastische rijschool die je makkelijk helpt richting je examen. Rajo ook een topgozer.

Mark

Ik ben door Rajo ik 1 keer geslaagd. Heel fijn dat hij zo flexibel is en met je mee denkt.

Esmee

Prima instructeur en aardige man die je relaxt door de lessen helpt voor een prima prijs.

Reactie Rijschool Nederland:

Bedankt voor je gooie tips:) we gaan onze uiterste best doen! Omdat we geen telefonist hebben moet ik helaas de telefoon/Watsaapp gebruiken om te kunnen in contact te blijven met leerlingen. Maar we... Bedankt voor je gooie tips:) we gaan onze uiterste best doen! Omdat we geen telefonist hebben moet ik helaas de telefoon/Watsaapp gebruiken om te kunnen in contact te blijven met leerlingen. Maar we gaan het verbeteren bedankt voor je tips

Michel Jelonek

Gezellig tijdens rijlessen. Rajo is streng maar rechtvaardig. In 1x slagen is niks bij hem. Betaalbaar! Een aanrader

Noa

Rajo is een hele chille instructeur. Zorgt voor een relaxte sfeer tijdens het lessen. Het is ook een fijne lesauto die ervoor zorgt dat je ook aan een iets groter formaat auto gewend bent. Ondanks... Rajo is een hele chille instructeur. Zorgt voor een relaxte sfeer tijdens het lessen. Het is ook een fijne lesauto die ervoor zorgt dat je ook aan een iets groter formaat auto gewend bent. Ondanks alle moeilijkheden die corona met zich meebracht ben ik in 1x geslaagd! Heel fijn.

Evert

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met Rajo. Duidelijke uitleg en ondanks de coronacrisis heb ik met de hulp van Rajo mijn rijbewijs in 1x gehaald!