Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Celina

Er werd goed uitgelegd wat je moest doen in bepaalde situaties op de weg. Aan het einde van de les was er een feedbackmoment waarin je goed kon bespreken wat er de volgende keer beter kan. Je werd... Er werd goed uitgelegd wat je moest doen in bepaalde situaties op de weg. Aan het einde van de les was er een feedbackmoment waarin je goed kon bespreken wat er de volgende keer beter kan. Je werd mede hierdoor goed voorbereid op het examen. Dit zorgde ervoor dat ik in een keer ben geslaagd!

Douwe

Fijne rijlessen, erg tevreden met Rijschool Nederland. Zeker een aanrader!

Charlotte

Super rijschool, fijne instructeurs die hun uiterste best doen je zoveel mogelijk te leren. In 1x geslaagd!

Ricardo

Goede en duidelijke uitleg en oefeningen daardoor in 1x geslaagd!

Bas van Hoorn

Goeie instructeur, in 1 keer geslaagd door de duidelijke uitleg en altijd super gezellig!

Amber Hattink

Super rijschool! Erg goede begeleiding, auto rijd superfijn en er word altijd tijd voor je gemaakt!

William

Ik heb slechte ervaringen met deze opleiding. De instructeur was meer in zijn mobiel geïnteresseerd dan in het lesgeven. Ik ben blij dat ik naar een andere rijschool ben overgestapt!

Erik

Heb een hele goede ervaring gehad.
Je krijgt goede duidelijke aanwijzingen.
Ik raad deze rijschool zeker aan.

Sebas van den Bosch

Super leuke rijlessen en in 1 keer geslaagd!

Saif raad

Ik vond het een perfecte rijschool en ik ben in een keer geslaagd!!! Ik zou het aanraden om rijles hier te gaan volgen!!!