Les opbouw
9.8/10
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Ik heb erg genoten tijdens de rijlessen en ik ben goed geïnstrueerd zodat ik mijn examen in 1 keer kon halen. De auto was bovendien prima.

Rick Tingen

Hele goede rijschool, met goede rij-instructeurs, duidelijke uitleg en een goede ontspannen sfeer tijdens het rijden.

Goede rijschool, met slimme doordachte manieren om je het autorijden aan te leren. Sociale instructeur waarbij je je al gauw op je gemak voelt, ook nog is in 1x geslaagd, dus ik zou het zeker... Goede rijschool, met slimme doordachte manieren om je het autorijden aan te leren. Sociale instructeur waarbij je je al gauw op je gemak voelt, ook nog is in 1x geslaagd, dus ik zou het zeker aanraden!

Marella Reijenga

Een hele fijne rijschool met hele fijne instructeurs! De communicatie is heel duidelijk en je wordt echt goed voorbereid op je examen door goede voorbereiding. Heel flexibel waardoor het heel... Een hele fijne rijschool met hele fijne instructeurs! De communicatie is heel duidelijk en je wordt echt goed voorbereid op je examen door goede voorbereiding. Heel flexibel waardoor het heel makkelijk te combineren valt met werk/school. Ook is het erg fijn dat je zelf de kans krijgt om na te denken wat beter kan en waarom en dat er elke les feedback gegeven wordt, hierdoor kan je zelf ook goed je voortgang bewaken. De auto's zijn, naast dat ze er prachtig uit zien, ook enorm fijn om in te rijden. De lessen zijn altijd leuk en als je een mindere dag hebt dan zorgen ze er wel voor dat je vrolijk wordt. Aanrader!

Pascalle

Super goed... heb bij 3 rijscholen gelest en deze was de beste

Taco

Super goede ervaring en in een keer geslaagd. Begeleiding is uitstekend en je wordt geholpen tot je uitstekend kan rijden. Super bedankt!

Jaouad Kasrioui

Een top rijschool met een top instructeur die je goed begeleid en goed op je foute aanwijst. Je kan goed en snel leren van hem, verder is het ook een vriendelijke man waar je altijd mee kan lachen.... Een top rijschool met een top instructeur die je goed begeleid en goed op je foute aanwijst. Je kan goed en snel leren van hem, verder is het ook een vriendelijke man waar je altijd mee kan lachen. Bovendien is ook het balans van leren en lachen met elkaar heel goed, wat zorgt voor een goede sfeer en je op je gemak bent tijdens het rijden.

Fleur

Als het aan de gezelligheid had gelegen is het jammer dat ik ben geslaagd, maar hier ontkom je niet aan met de goede lessen en super goede voorbereiding op het examen dat Rajo je geeft. Dankzij dit... Als het aan de gezelligheid had gelegen is het jammer dat ik ben geslaagd, maar hier ontkom je niet aan met de goede lessen en super goede voorbereiding op het examen dat Rajo je geeft. Dankzij dit ben ik in 1 keer geslaagd!

Sarah-Lynn Viering

Hele fijne lessen gehad was een leuke tijd rajo heeft veel geduld en dat was fijn.

Niels

Rajo is een top instructeur. Erg punctioneel met zijn feedback en zorgt ervoor dat je echt helemaal klaar bent voor het examen.