Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Janine

In 1x keer geslaagd! Goede opbouw qua lessen, duidelijke aanwijzingen, heel flexibel met lestijden en een gezellige rijinstructeur!

Mees

Zeer goede rijschool, top begeleiding

Rachel V

Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Goede opbouw van lessen. Flexibele lestijden. Instructeur neemt echt de tijd voor je, heeft gezellige lessen, geef duidelijke feedback en is erg vakkundig. Ik les... Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Goede opbouw van lessen. Flexibele lestijden. Instructeur neemt echt de tijd voor je, heeft gezellige lessen, geef duidelijke feedback en is erg vakkundig. Ik les hier met veel plezier en kan het iedereen aanraden.

Celina

Er werd goed uitgelegd wat je moest doen in bepaalde situaties op de weg. Aan het einde van de les was er een feedbackmoment waarin je goed kon bespreken wat er de volgende keer beter kan. Je werd... Er werd goed uitgelegd wat je moest doen in bepaalde situaties op de weg. Aan het einde van de les was er een feedbackmoment waarin je goed kon bespreken wat er de volgende keer beter kan. Je werd mede hierdoor goed voorbereid op het examen. Dit zorgde ervoor dat ik in een keer ben geslaagd!

Douwe

Fijne rijlessen, erg tevreden met Rijschool Nederland. Zeker een aanrader!

Charlotte

Super rijschool, fijne instructeurs die hun uiterste best doen je zoveel mogelijk te leren. In 1x geslaagd!

Ricardo

Goede en duidelijke uitleg en oefeningen daardoor in 1x geslaagd!

Bas van Hoorn

Goeie instructeur, in 1 keer geslaagd door de duidelijke uitleg en altijd super gezellig!

Amber Hattink

Super rijschool! Erg goede begeleiding, auto rijd superfijn en er word altijd tijd voor je gemaakt!

William

Ik heb slechte ervaringen met deze opleiding. De instructeur was meer in zijn mobiel geïnteresseerd dan in het lesgeven. Ik ben blij dat ik naar een andere rijschool ben overgestapt!