Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Maurits Hertgers

Enorm goed les gehad! Aan het begin goede inschatting qua aantal lessen en dat ook behaald. In 1 keer geslaagd door de super lessen!

Bram

Super fijne lessen gehad. Duidelijk en niet verwarrend. In 1x geslaagd door Rajo!

Justin de Ridder

Echt een top ervaring rajo is een topper je leert snel geen gestress altijd gezellig en leuk en probeert je zo goed mogelijk voor te berijden op het examen bedankt rijschool Nederland in 1x geslaagd

Mike Scholten

Vanaf dag 1 heb ik mij erg veilig gevoeld in de auto en de instructeur. Hij stelde mij erg op mijn gemak. Na 37 lessen en een (persoonlijke) vertraging heb ik mogen afrijden. Door de hulp die ik heb... Vanaf dag 1 heb ik mij erg veilig gevoeld in de auto en de instructeur. Hij stelde mij erg op mijn gemak. Na 37 lessen en een (persoonlijke) vertraging heb ik mogen afrijden. Door de hulp die ik heb gekregen en de goede begeleiding ben ik in 1x geslaagd! Ik raad het erg aan hier te komen lessen.

Meike Bakker

Hele fijne rijschool! Gezellige instructeur die goed weet wat hij doet waardoor je comfortabel achter het stuur zit en het met rust kan leren.

Rijschool Nederland

Super relaxe rijschool ,zo enorm fijn ze hebben veel geduld ze laten je enorm op je gemak voelen en lessen plannen gaat makkelijk top!

Jaleesa

Vandaag ben ik geslaagd dankzij de leerzame lessen van Rajo. Ik heb bij meerdere rijscholen gelesd en ben daar 2 keer gezakt tot mijn therorie bijna verliep en ik kon overstappen naar Rajo, die... Vandaag ben ik geslaagd dankzij de leerzame lessen van Rajo. Ik heb bij meerdere rijscholen gelesd en ben daar 2 keer gezakt tot mijn therorie bijna verliep en ik kon overstappen naar Rajo, die halsoverkop nog een examen kon inplannen en mij in 8 lessen heeft geleerd wat ik nodig had om te slagen. Ik kan hem echt aanraden! Een goede leraar, past zich aan op de leerbehoefte van zijn leerling, iets waar Rajo erg goed in is. Hij geeft je vertrouwen dat je het kan, vooral fijn als je faalangst hebt zoals mij. Hij is eerlijk en oprecht over verbeterpunten die naderhand ook aandacht krijgen om te oefenen. Kortom een top instructeur, ik wou dat ik veel eerder bij hem had gelesd!

Ferdi

Prettige rij instructeur. Rajo merkt goed op wat je verbeterpunten zijn en kan op een kalme constructieve manier uitleggen wat die verbeterpunten zijn en dan ook focussen op die verbeterpunten in de... Prettige rij instructeur. Rajo merkt goed op wat je verbeterpunten zijn en kan op een kalme constructieve manier uitleggen wat die verbeterpunten zijn en dan ook focussen op die verbeterpunten in de opvolgende lessen.

Marinus Luijk

Top instructeur, ben in 1 keer geslaagd dat zegt wel genoeg denk ik.

Jiovanni Wielink

Erg fijn, helpt je op alle punten en krijgt duidelijke uitleg