Kwaliteit
Aflevering
Deskundig advies
Prijs
8.3/10

Wij hebben een groot gebrek aan transparantie ervaren bij de dienstverlening van Riga Keukens. Dit uitte zich op twee momenten.

Ten eerste bij de aankoop van de keuken. Daar werd met...

Reactie Riga Keukens Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Allereerst dank voor uw reactie voor het schrijven van een review; Riga Keukens wil ook na 26 jaar ervaring blijven werken aan verbeteringen.

We vinden het vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening niet als positief heeft ervaren. Riga Keukens probeert zoveel mogelijk te anticiperen op de wensen van onze klanten en we proberen deze te allen tijde naar alle redelijkheid op te lossen.
We hebben in het offertetraject alles met u uitvoerig besproken en gedetailleerd aangegeven welke werkzaamheden verricht worden tegen welke prijs. Op uw verzoek is door u gekozen op uurbasis te gaan werken, wat Riga Keukens geen enkel probleem vond. Na afronding van de montage heeft u op de werkbon van de monteur de verrichtte uren zelf voor akkoord getekend. Ook nadat u onze montagerekening heeft ontvangen hebben we de verrichtte werkzaamheden met u besproken. Uit coulance hebben wij zelfs een aantal werkzaamheden niet bij u in rekening gebracht en de prijzen afgerond in uw voordeel.
We vinden het jammer dat u voor deze weg gekozen hebt en niet bereikbaar wilt zijn voor een gesprek. Desondanks bent u nog steeds van harte welkom om hierover te praten onder het genot van een kopje koffie; we wensen u ondanks dit nog veel keukenplezier.

Riga Keukens B.V.

Onlangs hebben wij een keuken gekocht bij Riga. We zijn prima geholpen en goed geadviseerd.

Alles onder 1 dak dus maar 1 aanspreekpunt. Duidelijke planning en alles goed in overleg. De monteur was top, hij werkte vlot en netjes en volgens afspraak.

- het was fijn geweest om van te voren een schatting van de prijs van het meerwerk te hebben. Dit bedrag was een behoorlijk stuk hoger dan wij, als leek, hadden ingeschat en daardoor viel de keuken een stuk duurder uit dan beoogd.
- qua service was het fijn geweest als al het verpakkingsmateriaal enzovoort meegenomen was ipv een enorme berg afval achter te laten

Goede advies, kijkt en denkt mee. Kijkt en vergelijkt

Ja, met name, elektrische apparaten. Wat is funtioneel, prijs en vergelijkt

Nvt

Goede planning

Fam. de Groot

Heel goed geholpen met uitzoeken van nieuwe keuken.
De monteur roeland had twee gouden handen, en deed alles in overleg met ons en vertelde ook duidelijk wat de mogelijk heden waren. Hij...

De verkoper kwam eerlijk over zonder ons over te halen met zogenaamde gratis dingen.
Deze manier van verkopen kwam heel goed aan bij ons.
De keuken monteur kwam heel technisch en gedreven over om er iets moois van te maken zoals wij voor ogen hadden.

In alle rust keuken samengesteld en bij telefonische vragen, altijd erg plezierig geholpen

Mooie keuken en het plaatsen vakwerk!

De site van Neff, om de apparatuur aan te melden, vind ik erg arbeidsintensief. Zoeken naar allerlei nummers. Aanmelden van de mengkraan, nummer geeft de site, maar vervolgens geeft hij de melding: product bestaat niet.

We zijn tevreden
Keuken is geheel naar wens

overzichtelijke zaak/winkel
breed, veelzijdig aanbod
goede kwaliteit
informele, rustige sfeer
uitstekende monteur

aanmelden via website lukte niet
liever gespecificeerde rekening i.p.v. een eindbedrag

Professioneel, meedenken, sympathiek, vakmanschap

Geen rare prijs strategieƫn. Professioneel, kwaliteit

Ruime keuze en nuttige adviezen gekregen. Tijdens de ontwerpfase wordt er zeer goed meegedacht. Alles was perfect voor elkaar en goede service van de monteur! Een aanrader!

Marijke Buursink

We zijn heel tevreden vanaf het eerste contact tot en met de oplevering.

Meedenken. 3-D impressie in kleur van de keuken was heel fijn.
Afspraken werden nagekomen.
Ik voelde me als klant steeds welkom bij alle medewerkers,

Geen.