Kwaliteit
Aflevering
Deskundig advies
Prijs

Derk wind

Top bedrijf. Deskundig en goed advies.

Eigenlijk alles. Vriendelijke monteurs

Drent

Aanschaf nieuwe keuken, het mooie was dat we zeer goed zijn geadviseerd en afspraak is afspraak. Ik zal Riga Keukens zeker aanbevelen bij andere mensen. Nogmaals bedankt.

Service gerichtheid

Lian

Helemaal tevreden!

Fijn team en goed advies

Pastoor

Goede begeleiding

Samen indeling en inbouw. Met goede adviezen.

Geen verbeterpunten

Bram Wever

Van begin tot eind goed, vriendelijk en vakkundig geholpen.

Advies, begeleiding, communicatie, installatie

Titia Hemminga

Wij vonden het heel fijn dat zowel keuken als bijkeuken als vloer allemaal onder één dak was. We zijn vanaf het begin goed meegenomen bij het kiezen uit zoveel verschillende mogelijkheden.... Wij vonden het heel fijn dat zowel keuken als bijkeuken als vloer allemaal onder één dak was. We zijn vanaf het begin goed meegenomen bij het kiezen uit zoveel verschillende mogelijkheden. Klantvriendelijke ontvangst en begeleiding; Anne heeft goed meegedacht bij alle mogelijkheden.

Familie Knol

Zeer positief! Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers en ze hebben een prachtige nieuwe keuken bij ons geplaatst! Alles volgens afspraak en zeer vakkundig en netjes! Wij zijn er ontzettend blij... Zeer positief! Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers en ze hebben een prachtige nieuwe keuken bij ons geplaatst! Alles volgens afspraak en zeer vakkundig en netjes! Wij zijn er ontzettend blij mee!

Correct, vakkundig, netjes, vriendelijk

vd Steen en Kamphuis

Wij zijn dik tevreden van begin tot einde over onze keuken. Het positieve gevoel over Riga was er al gelijk de eerste keer dat we de zaak bezochten,reden om met Riga in zee te gaan! Daarna werden we... Wij zijn dik tevreden van begin tot einde over onze keuken. Het positieve gevoel over Riga was er al gelijk de eerste keer dat we de zaak bezochten,reden om met Riga in zee te gaan! Daarna werden we met heel veel geduld geadviseerd door Erik. We hadden nogal wat noten op onze zang,maar niets was Erik te veel. Toen de verbouw en plaatsing van onze keuken door Roeland en Arjan. Wat een toppers! Met veel kundigheid en flexibiliteit van hun,is onze keuken dan nu toch klaar en zeer naar tevredenheid. Dank jullie allemaal voor al jullie inzet en vakwerk......vakmanschap is meesterschap....dat geldt zeker voor jullie allen.
En nu gaan we genieten van onze prachtige keuken!
Roel vd Steen en Tineke Kamphuis.

Geduld en flexibiliteit van allen

Blijf zo doorgaan

Van imhoff

Wij zijn heel tevreden over alle fases: uitzoeken t/m plaatsing top!

Communicatie, stiptheid, zorgvuldigheid, snelheid en aandacht

Ga zo door.

Bosman

Na een afspraak te hebben gemaakt konden wij op 31 maart onze plannen bespreken voor het renoveren van onze keuken. Na een hartelijke ontvangst en deskundige voorlichting hebben wij het gewenste... Na een afspraak te hebben gemaakt konden wij op 31 maart onze plannen bespreken voor het renoveren van onze keuken. Na een hartelijke ontvangst en deskundige voorlichting hebben wij het gewenste werkblad en apparatuur uitgezocht.
De volgende dag een en ander nog per mail bevestigd.
Riga wilde eerst de situatie bij ons bekijken en inmeten alvorens een offerte te kunnen maken, begrijpelijk.
Na ongeveer 4 weken radiostilte een telefoontje van onze zijde wanneer ze kwamen kijken.
Uitsluitend de mededeling, jullie staan op de lijst!

Dat Riga keukens meer interesse heeft in het verkopen van een compleet nieuwe keuken in plaats van een renovatie hadden ze ons ook op 31 maart kunnen vertellen. Dat had hun tijd en ons tijd en ergernis gescheeld.

Een teleurgestelde potentiele klant.

Niet te benoemen

Slechte klantopvolging

Reactie Riga Keukens Groningen:

Dank voor jullie review, graag willen wij hierop reageren. Natuurlijk is het vervelend dat het zo lang duurt, maar ook wij hebben in deze tijd van corona meer tijd nodig voor processen: zelf hebben... Dank voor jullie review, graag willen wij hierop reageren. Natuurlijk is het vervelend dat het zo lang duurt, maar ook wij hebben in deze tijd van corona meer tijd nodig voor processen: zelf hebben we met corona te maken gehad, maar opvragen van gegevens bij fabrikanten duurt ook langer. Echter, elke klant is voor ons even belangrijk: of het nu om renovatie gaat of een totale keuken. Zoals aan de telefoon ook met u is besproken, duurt het helaas langer als normaal. Toch wensen wij u met u aankoop elders veel plezier.
Met vriendelijke groet, het Riga team