Kwaliteit
Aflevering
Deskundig advies
Prijs

Tillema

Prachtige keuken geplaatst. Zeer prettig personeel alle tijd voor je ,goede uitleg.We raden zeer beslist Riga keuken aan

Alles onder een dak Vloeren gelegd ,stukadoor zeer prettig op elkaar afgestemd. Keurig werk geleverd.

Gewoon zo laten!!

Een bedrijf waar je prima mee kan samenwerken, ze komen hun afspraken na, de kwaliteit prijsverhouding is goed, breed assortiment.

denken goed mee en voelen klant aan
kwalitatief goede producten voor een prima prijs

Wij zijn bij Riga goed geholpen. Er wordt goed geluisterd en meegedacht. We hadden al wel een idee hoe we het ongeveer wilden hebben en daar heeft de verkoper goed op ingespeeld. We werden goed...

Sterk punt is dat de verkoper goede kennis had van materiaalkeuze en daar ons goed in kon adviseren. Aangezien we niet een standaard ruimte voor de keuken hebben, merkten we (ook bij andere filialen) dat men met de inrichting wat moeite had. Het idee was niet van ons zelf maar door een ander filiaal bedacht. Maar verder werd het goed uitgewerkt.
Daarnaast zijn ze niet opdringerig en nemen alle tijd voor je en erg vriendelijk.
De keuken is netjes geplaatst en de plinten zijn op verzoek van ons op een later tijdstip geplaatst. Was geen probleem.
Ook als je denkt dat er iets niet goed is (dat meenden we maar was gelukkig niet geval) werd een afspraak gemaakt om dat dat even na te lopen. We zijn daar erg tevreden over.

We hebben geen verbeterpunten.

Lucas

Zeer goed. Klantvriendelijk, behulpzaam/meedenkend en goede verhouding in prijs en kwaliteit!

Goede en persoonlijke service

Zou prettig zijn voor klant als de leverancier/installateur zelf de verpakkingen dozen/plastic etc. zelf weer meeneemt na installatie.

Goede advies, u mening wordt goed meegenomen in de beslissingen.

erg klantvriendelijk , klant staat centraal.

Nvt

Fabian Bosman

Leuke ervaring alweer, ik had ruim 20 jaar geleden hier ook al eens een keuken gekocht na alle tevredenheid.

Het mee denken, professionaliteit en deskundigheid op dit gebied.

Bij ons waren deze punten er niet...... Misschien bij oplevering dat de verkoper even langskomt met glaasje champagne oid.

Reactie Riga Keukens Groningen:

Meneer Bosman, fijn om te horen dat u weer tevreden bent over de keuken! Over de oplevering; daar wordt aan gewerkt!

Fial

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Mooie materialen en producten voor een eerlijke prijs!

Kwaliteit voor een eerlijke prijs

Probleempjes werden goed verholpen, maar duurde wel erg lang.

Reactie Riga Keukens Groningen:

Meneer Fial, bedankt voor uw beoordeling; dat u tevreden bent over de kwaliteit en onze medewerkers. Over het verbeterpunt: dat zullen we zeker meenemen.

Goed, eerlijk, deskundig personeel en eigen monteurs. Een gezellig bedrijf.

Eerlijk advies, eigen monteurs en ze kunnen alles wat met de keuken te maken heeft.
Zoals in ons geval bestaande keuken eruit halen, leidingen op z’n plek maken, verlaagd plafond maken, stukadoren alles met eigen monteurs ,alles onder 1 dak en een mooie pvc vloer door het hele huis. Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Ga zo door

Klantvriendelijk en deskundih

Joke Kamst

Riga Keukens is een prima keukenzaak. Ik ben heel tevreden over de hele gang van zaken. Van begin tot eind. Bij het ontwerpen van de keuken wordt goed naar je geluisterd en meegedacht. Er wordt je...

Er is een mooi ontwerp gemaakt. Mooier dan ik bij 2 andere, grote keukenzaken heb gezien. Vakkundige montage en alles op tijd. Ze denken goed met je mee en luisteren ook goed. Geen vervelend nawerk na levering van de keuken. Goede communicatie.

Eigenlijk niet. Alleen vind ik de stukadoor, die ze hebben aangeboden, nogal prijzig t.o.v. het geleverde werk en de daaraan bestede tijd.