Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
8.3/10

B.K. Smit

Onze ervaring...we hebben vorig jaar onze derde keuken gekocht, bij Riga keukens. Dat zegt wel iets!

Riga heeft het totaal plaatje, van ontwerp tot uitvoering. Niet alleen de keuken, alles er om heen word binnen Riga keukens geregeld. Stukadoor...aanwezig, vloer in de keuken of in huis.., geen enkel probleem doen ze. Hun netwerk beschikt over diverse deskundige bedrijven die voor hun het totaal plaatje voor je keuken regelen.

Riga nam de tijd om te luisteren wat ik graag wou en dacht met mij mee.

Tijdens de aanschaf van dd keuken werd inpast keer terug gebeld om er zeker van te zijn dat alles klopte

Op de dag van aflevering was de monteur al weg toen ik aankwam. Ik had graag nog enige uitleg gehad over dd apparaten.

Reactie Riga Keukens Groningen:

Hartelijke dank voor uw review.
Wanneer u nog uitleg wil over de apparatuur, bent u van harte welkom in de winkel.
Onze monteurs zijn vakmensen in de montage en hebben daar de meeste kennis van, jammer dat u elkaar net gemist hebt ...

Fam . Kuiken

Prima uitleg over de mogelijkheden gehad alvorens we tot aankoop overgingen. Overal rustig de tijd voor kunnen nemen. Nette en vriendelijke medewerkers. Alles netjes geïnstalleerd en afgewerkt.

Gewoon een goed bedrijf met een hele ruime keus

We hadden het prettig gevonden dat we van tevoren wisten wanneer de persoon kwam die de meterkast zou aanpakken en de leidingen naar de keuken zou aanleggen. Deze stond onverwacht op de stoep en bleek een week te vroeg te zijn. Het is allemaal goed gekomen maar toen hij kwam was de oude keuken er nog niet helemaal uit. Het scheelde dat mijn man toevallig deze week vrij was.

Wim & Luciënne Bergman

Men neemt alle tijd om je van advies op maat te dienen. Onze wensen zijn uitstekend vertaald in onze droomkeuken.

Meedenken met de klant in mogelijkheden maar ook wat je beter kunt laten in de keuken van je dromen.

Wij zijn super tevreden over de dienstverlening.

Een professioneel keukenbedrijf waar de klant veel persoonlijke aandacht krijgt voor het kiezen van zijn/haar keuken. De zaak heeft een gemoedelijke huiselijke uitstraling, waar de koffie altijd...

Goede begeleiding van ontwerp tot uitvoering! Perfect gemonteerd door de vakkundige monteur! Ik ben heel blij met het fantastische eindresultaat!

Goed advies, nemen alle tijd, flexibel voor wijzigingen, correct personeel en top-monteurs!

Geen!

Wendelien Bohmers

Heel positief!

Persoonlijke aandacht, deskundig.

Nvt

Han Berrelkamp

Door een verhuizing hebben wij in tien jaar tijd twee keukens aangeschaft bij Riga. Bij Riga denken ze echt met je mee. Zo kwamen zij met oplossingen waar wij niet over nagedacht hadden. De service...

Ze denken echt met je mee! En je hoeft je geen zorgen te maken over de uitvoering. Alles volgens afspraak en planning.

Echt helemaal niets.

Uitstekende ervaring - van advies tot realisatie. We hebben er voor gekozen om door Riga zowel keuken als vloer incl. nieuwe vloerverwarming te laten uitvoeren.

Prima advies in ongedwongen sfeer. Vakmensen.

J. Buitenwerf

Prima geholpen, alle ruimte en tijd om keuzes te maken.

Goede kennis van zaken.

Tekenwerk is voor een leek niet makkelijk te begrijpen. een goede 3D applicatie zou een verbetering zijn. Dan kan men tijdens de 1e kennismaking reeds een idee krijgen hoe het eruit zou kunnen gaan zien.