Kwaliteit
Aflevering
Deskundig advies
Prijs

Marieke de Haas- van Bommel

Een nieuwe keuken laten plaatsen na verleggen van leidingen, nieuwe groepenkast plaatsen en aanpassingen aan ventilator systeem. Vlot en netjes gedaan. Duidelijke uitleg over de apparatuur.

Omdat er gebruik gemaakt wordt van een eigen aannemer, die korte lijntjes houdt met het installatieteam, heb je er zelf geen omkijken naar.
We hebben een workshop gehad om met onze apparatuur...
We hebben een workshop gehad om met onze apparatuur in de keuken om te gaan.

Wij vonden het jammer dat we de kosten voor het plaatsen achteraf moesten betalen. Dan heb je al een groot bedrag betaald en dan komt er nog een rekening achteraan.

Rinus Slump

Op het moment dat we bij Riga Keukens in Groningen de showroom binnen liepen werden we, nadat we een tijdje hadden rondgekeken, op een plezierige wijze door Robert van Riga Keukens ontvangen. Na een... Op het moment dat we bij Riga Keukens in Groningen de showroom binnen liepen werden we, nadat we een tijdje hadden rondgekeken, op een plezierige wijze door Robert van Riga Keukens ontvangen. Na een korte uitleg waarvoor wij kwamen en wat onze interesse was werden we door Robert door de showroom geleidt en liet ons diverse mogelijkheden zien. De manier van benaderen, de rondleiding en uitleg welke mogelijkheden er waren gaven ons een goed gevoel. Na een keuze van apparatuur en type keuken te hebben gemaakt werd een offerte opgemaakt die we een week later samen met Robert hebben besproken. Na een paar kleine aanpassingen hebben we de offerte geaccepteerd en werd een datum voor levering en plaatsing van de keuken ingepland. In de afgesproken week is de keuken door vakkundige monteurs van de eigen keukenmontagegroep van Riga Keuken geplaatst. Voor de plaatsing werd alle tijd genomen en de keuken is in volle tevredenheid opgeleverd. Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering hebben we een goed gevoel.

Plezierige benadering, meedenken met de klant en de wensen, voor zover mogelijk, op de juiste wijze invullen. Alle gemaakte afspraken werden nagekomen en de plaatsing werd door een eigen, zeer... Plezierige benadering, meedenken met de klant en de wensen, voor zover mogelijk, op de juiste wijze invullen. Alle gemaakte afspraken werden nagekomen en de plaatsing werd door een eigen, zeer deskundige, montagegroep gedaan.

Geen.

Wouter Verschure

Super bedrijf met erg vriendelijke mensen

Erg goed advies. Luisteren goed. Vriendelijk personeel. Erg persoonlijke aanpak

De monteurs zijn erg druk. Hierdoor moesten we wat langer wachten op de plaatsing van de keuken

R.Kraak

Geweldig, kan niet beter. Kan bij iedereen aanbevolen.

Zelfstandig werken

Smit

25 jaar geleden kochten wij een nieuw huis. Na veel omzwervingen kochten we een keuken bij Riga. De prijs, kwaliteit verhouding was in onze ogen het best.
De keuken die we toen gekocht hadden,...
De keuken die we toen gekocht hadden, staat er nog steeds. Wel een nieuwe kraan en achterwand. Verder is alles nog zoals we het gekocht hadden en dat voor een gezin met 5 op groeiende kinderen.
Toen we weer verhuisden naar een nieuwe woning, hebben we een keuken bij Riga gekocht. Het was voor ons een logische keuze.

deskundigheid betrokkenheid prijs kwaliteit

bij lange levertijd wel contact houden met klant. Even bellen over de stand van zaken.

Annet de Vries

Top

Echt de tijd nemen en goed advies

Als je voor een korte vraag in de winkel komt moet je soms lang wachten voordat je word geholpen. Misschien een mogelijkheid om iemand te regelen voor de korte vragen

B. de Leeuw

Prima leuk personeel en monteurs die mee denken

Korte lijnen

After sales een keer vragen of alles goed is gegaan

Bianca Scheggetman

Goede hulp bij het uitzoeken van een nieuwe voor ons nieuwbouwhuis. Ze hebben totaal geen druk op ons uitgeoefend dat we moesten tekenen voor de keuken. Goede overleg geweest over wanneer de keuken... Goede hulp bij het uitzoeken van een nieuwe voor ons nieuwbouwhuis. Ze hebben totaal geen druk op ons uitgeoefend dat we moesten tekenen voor de keuken. Goede overleg geweest over wanneer de keuken geïnstalleerd kon worden. Ook na installatie van de keuken goede service (het bleek dat het zeeppompje van de Quooker het niet deed). Dit hebben ze snel verholpen.

Goede communicatie, goed geluisterd naar onze wensen.

Niets. Blijf zo door gaan!

B.K. Smit

Onze ervaring...we hebben vorig jaar onze derde keuken gekocht, bij Riga keukens. Dat zegt wel iets!

Riga heeft het totaal plaatje, van ontwerp tot uitvoering. Niet alleen de keuken, alles er om heen word binnen Riga keukens geregeld. Stukadoor...aanwezig, vloer in de keuken of in huis.., geen... Riga heeft het totaal plaatje, van ontwerp tot uitvoering. Niet alleen de keuken, alles er om heen word binnen Riga keukens geregeld. Stukadoor...aanwezig, vloer in de keuken of in huis.., geen enkel probleem doen ze. Hun netwerk beschikt over diverse deskundige bedrijven die voor hun het totaal plaatje voor je keuken regelen.

Riga nam de tijd om te luisteren wat ik graag wou en dacht met mij mee.

Tijdens de aanschaf van dd keuken werd inpast keer terug gebeld om er zeker van te zijn dat alles klopte

Op de dag van aflevering was de monteur al weg toen ik aankwam. Ik had graag nog enige uitleg gehad over dd apparaten.

Reactie Riga Keukens Groningen:

Hartelijke dank voor uw review.
Wanneer u nog uitleg wil over de apparatuur, bent u van harte welkom in de winkel.
Onze monteurs zijn vakmensen in de montage en hebben daar de meeste...
Hartelijke dank voor uw review.
Onze monteurs zijn vakmensen in de montage en hebben daar de meeste kennis van, jammer dat u elkaar net gemist hebt ...