Kwaliteit
Montage
Aflevering
Deskundig advies
Prijs

Ruime keuze en nuttige adviezen gekregen. Tijdens de ontwerpfase wordt er zeer goed meegedacht. Alles was perfect voor elkaar en goede service van de monteur! Een aanrader!

Marijke Buursink

We zijn heel tevreden vanaf het eerste contact tot en met de oplevering.

Meedenken. 3-D impressie in kleur van de keuken was heel fijn.
Afspraken werden nagekomen.
Ik voelde me als klant steeds welkom bij alle medewerkers,

Geen.

E.J.T.

Prima advies gekregen tijdens het aankooptraject.

Men is bijzonder kundig en heeft oog voor detail.

Geen vooral zo door gaan.

Zeer prettig!

Bruns

Perfect geleverd en geïnstalleerd ????

Onze ervaringen met Riga zijn erg goed. Prachtige keuken geleverd en gemonteerd zonder problemen en nawerk.

We kregen geen gespecificeerde offerte. Afval tijdens de montage werd niet meegenomen.

Goede service en begeleiding tijdens de aankoop. Open en eerlijk.
Plaatsen keuken top gedaan.

A. Bakker-Wit

Onze ervaring met Riga Keukens is erg goed. Ze denken met je mee, doen hun best om de planning zo goed mogelijk aan te sluiten bij de oplevering van ons huis. De montage van de keuken was ook top!... Onze ervaring met Riga Keukens is erg goed. Ze denken met je mee, doen hun best om de planning zo goed mogelijk aan te sluiten bij de oplevering van ons huis. De montage van de keuken was ook top! Vriendelijke monteur, erg nauwkeurig met zijn vak bezig.

Ik kan zo niets bedenken.

Marcel

Zeer tevreden over hele traject. Hele verademing vergeleken met werkwijze van de andere van reclame bekende landelijk opererende keukenzaken.

Gedegen advies, zorgvuldig, goede prijzen...

Gedegen advies, zorgvuldig, goede prijzen en uitstekende (eigen) montagedienst