Kwaliteit
Aflevering
Deskundig advies
Prijs

J. Buitenwerf

Prima geholpen, alle ruimte en tijd om keuzes te maken.

Goede kennis van zaken.

Tekenwerk is voor een leek niet makkelijk te begrijpen. een goede 3D applicatie zou een verbetering zijn. Dan kan men tijdens de 1e kennismaking reeds een idee krijgen hoe het eruit zou kunnen gaan... Tekenwerk is voor een leek niet makkelijk te begrijpen. een goede 3D applicatie zou een verbetering zijn. Dan kan men tijdens de 1e kennismaking reeds een idee krijgen hoe het eruit zou kunnen gaan zien.

Tineke van den Berg

Een hele goede ervaring. Goede voorlichting en advies werd er gegeven. Tijd voor vragen was er ook nadat de bestelling geplaatst was.. Eigen monteurs is een pluspunt en er werd perfect werk... Een hele goede ervaring. Goede voorlichting en advies werd er gegeven. Tijd voor vragen was er ook nadat de bestelling geplaatst was.. Eigen monteurs is een pluspunt en er werd perfect werk afgeleverd. Wij zijn dik tevreden.

de kundigheid van de verkoper het voelde gelijk goed, men weet waarover men praat, geen verkooppraatjes, niet opdringerig. En bij levering een kundige monteur die heel precies werk afleverde het... de kundigheid van de verkoper het voelde gelijk goed, men weet waarover men praat, geen verkooppraatjes, niet opdringerig. En bij levering een kundige monteur die heel precies werk afleverde het werk werd niet afgeraffeld, pietje precies.

Ik zou het niet weten.

Tillema

Prachtige keuken geplaatst. Zeer prettig personeel alle tijd voor je ,goede uitleg.We raden zeer beslist Riga keuken aan

Alles onder een dak Vloeren gelegd ,stukadoor zeer prettig op elkaar afgestemd. Keurig werk geleverd.

Gewoon zo laten!!

Een bedrijf waar je prima mee kan samenwerken, ze komen hun afspraken na, de kwaliteit prijsverhouding is goed, breed assortiment.

denken goed mee en voelen klant aan
kwalitatief goede producten voor een prima prijs

Wij zijn bij Riga goed geholpen. Er wordt goed geluisterd en meegedacht. We hadden al wel een idee hoe we het ongeveer wilden hebben en daar heeft de verkoper goed op ingespeeld. We werden goed... Wij zijn bij Riga goed geholpen. Er wordt goed geluisterd en meegedacht. We hadden al wel een idee hoe we het ongeveer wilden hebben en daar heeft de verkoper goed op ingespeeld. We werden goed voorgelicht in materiaalkeuze en geadviseerd.

Sterk punt is dat de verkoper goede kennis had van materiaalkeuze en daar ons goed in kon adviseren. Aangezien we niet een standaard ruimte voor de keuken hebben, merkten we (ook bij andere... Sterk punt is dat de verkoper goede kennis had van materiaalkeuze en daar ons goed in kon adviseren. Aangezien we niet een standaard ruimte voor de keuken hebben, merkten we (ook bij andere filialen) dat men met de inrichting wat moeite had. Het idee was niet van ons zelf maar door een ander filiaal bedacht. Maar verder werd het goed uitgewerkt.
Daarnaast zijn ze niet opdringerig en nemen alle tijd voor je en erg vriendelijk.
De keuken is netjes geplaatst en de plinten zijn op verzoek van ons op een later tijdstip geplaatst. Was geen probleem.
Ook als je denkt dat er iets niet goed is (dat meenden we maar was gelukkig niet geval) werd een afspraak gemaakt om dat dat even na te lopen. We zijn daar erg tevreden over.

We hebben geen verbeterpunten.

Lucas

Zeer goed. Klantvriendelijk, behulpzaam/meedenkend en goede verhouding in prijs en kwaliteit!

Goede en persoonlijke service

Zou prettig zijn voor klant als de leverancier/installateur zelf de verpakkingen dozen/plastic etc. zelf weer meeneemt na installatie.

Goede advies, u mening wordt goed meegenomen in de beslissingen.

erg klantvriendelijk , klant staat centraal.

Nvt

Fabian Bosman

Leuke ervaring alweer, ik had ruim 20 jaar geleden hier ook al eens een keuken gekocht na alle tevredenheid.

Het mee denken, professionaliteit en deskundigheid op dit gebied.

Bij ons waren deze punten er niet...... Misschien bij oplevering dat de verkoper even langskomt met glaasje champagne oid.

Reactie Riga Keukens Groningen:

Meneer Bosman, fijn om te horen dat u weer tevreden bent over de keuken! Over de oplevering; daar wordt aan gewerkt!

Fial

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Mooie materialen en producten voor een eerlijke prijs!

Kwaliteit voor een eerlijke prijs

Probleempjes werden goed verholpen, maar duurde wel erg lang.

Reactie Riga Keukens Groningen:

Meneer Fial, bedankt voor uw beoordeling; dat u tevreden bent over de kwaliteit en onze medewerkers. Over het verbeterpunt: dat zullen we zeker meenemen.

Goed, eerlijk, deskundig personeel en eigen monteurs. Een gezellig bedrijf.

Eerlijk advies, eigen monteurs en ze kunnen alles wat met de keuken te maken heeft.
Zoals in ons geval bestaande keuken eruit halen, leidingen op z’n plek maken, verlaagd plafond maken, stukadoren alles met eigen monteurs ,alles onder 1 dak en een mooie pvc vloer door het hele huis. Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Ga zo door