Kwaliteit
Montage
Aflevering
Prijs

Hens te Witt

Fijn dat RIga keukens nog steeds zo geweldig is. Ik heb zo'n 15 jaar geleden een keuken bij hen gekocht en laten installeren en alles doet het nog perfect. Maar ik ga nu verhuizen en heb weer een... Fijn dat RIga keukens nog steeds zo geweldig is. Ik heb zo'n 15 jaar geleden een keuken bij hen gekocht en laten installeren en alles doet het nog perfect. Maar ik ga nu verhuizen en heb weer een nieuwe keuken nodig. Ik denk dat ik weer voor RIga ga als de levering en installatie vlot kan want ik begrijp dat ze wrs tot over hun oren in het werk zitten.

alles is sterk: van advies tot installatie, van deskundigheid tot vriendelijkheid

zou ik zo niet weten

Marco

Vanaf eerste binnenkomst via advies, meten en plaatsen tot aan facturatie van de keuken hebben we een open en eerlijke houding van Riga Keukens ontvangen. Echt top. Er werden alternatieven... Vanaf eerste binnenkomst via advies, meten en plaatsen tot aan facturatie van de keuken hebben we een open en eerlijke houding van Riga Keukens ontvangen. Echt top. Er werden alternatieven aangeboden als we ergens vastliepen in onze plannen en we werden ontzorgd bij randzaken zoals elektra en stucwerk. Grote klasse!

Ontzorgen bij randzaken (stuc/ elektra/ leidingwerk)
Open en eerlijk, niet bang om feedback op onze plannen los te laten
Alles in eigen beheer, ook de mannen die onze...
Ontzorgen bij randzaken (stuc/ elektra/ leidingwerk)
Open en eerlijk, niet bang om feedback op onze plannen los te laten
Alles in eigen beheer, ook de mannen die onze keuken hebben geplaatst
Bovenal, allen vriendelijk en met beide benen op de grond, zonder het overdreven gebral bij de grote ketens en het smijten met kortingsprijzen waardoor je uiteindelijk toch het gevoel krijgt dat je opgelicht wordt. Riga doet daar niet aan mee.

Streppel fam.

Alles volgens afspraak geregeld. Van demonteren van de oude , t/m monteren van de nieuwe keuken. Geweldig!

Meedenken en goed advies

Nvt

Marieke de Haas- van Bommel

Een nieuwe keuken laten plaatsen na verleggen van leidingen, nieuwe groepenkast plaatsen en aanpassingen aan ventilator systeem. Vlot en netjes gedaan. Duidelijke uitleg over de apparatuur.

Omdat er gebruik gemaakt wordt van een eigen aannemer, die korte lijntjes houdt met het installatieteam, heb je er zelf geen omkijken naar.
We hebben een workshop gehad om met onze apparatuur...
We hebben een workshop gehad om met onze apparatuur in de keuken om te gaan.

Wij vonden het jammer dat we de kosten voor het plaatsen achteraf moesten betalen. Dan heb je al een groot bedrag betaald en dan komt er nog een rekening achteraan.

Rinus Slump

Op het moment dat we bij Riga Keukens in Groningen de showroom binnen liepen werden we, nadat we een tijdje hadden rondgekeken, op een plezierige wijze door Robert van Riga Keukens ontvangen. Na een... Op het moment dat we bij Riga Keukens in Groningen de showroom binnen liepen werden we, nadat we een tijdje hadden rondgekeken, op een plezierige wijze door Robert van Riga Keukens ontvangen. Na een korte uitleg waarvoor wij kwamen en wat onze interesse was werden we door Robert door de showroom geleidt en liet ons diverse mogelijkheden zien. De manier van benaderen, de rondleiding en uitleg welke mogelijkheden er waren gaven ons een goed gevoel. Na een keuze van apparatuur en type keuken te hebben gemaakt werd een offerte opgemaakt die we een week later samen met Robert hebben besproken. Na een paar kleine aanpassingen hebben we de offerte geaccepteerd en werd een datum voor levering en plaatsing van de keuken ingepland. In de afgesproken week is de keuken door vakkundige monteurs van de eigen keukenmontagegroep van Riga Keuken geplaatst. Voor de plaatsing werd alle tijd genomen en de keuken is in volle tevredenheid opgeleverd. Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering hebben we een goed gevoel.

Plezierige benadering, meedenken met de klant en de wensen, voor zover mogelijk, op de juiste wijze invullen. Alle gemaakte afspraken werden nagekomen en de plaatsing werd door een eigen, zeer... Plezierige benadering, meedenken met de klant en de wensen, voor zover mogelijk, op de juiste wijze invullen. Alle gemaakte afspraken werden nagekomen en de plaatsing werd door een eigen, zeer deskundige, montagegroep gedaan.

Geen.

Wouter Verschure

Super bedrijf met erg vriendelijke mensen

Erg goed advies. Luisteren goed. Vriendelijk personeel. Erg persoonlijke aanpak

De monteurs zijn erg druk. Hierdoor moesten we wat langer wachten op de plaatsing van de keuken

R.Kraak

Geweldig, kan niet beter. Kan bij iedereen aanbevolen.

Zelfstandig werken

Smit

25 jaar geleden kochten wij een nieuw huis. Na veel omzwervingen kochten we een keuken bij Riga. De prijs, kwaliteit verhouding was in onze ogen het best.
De keuken die we toen gekocht hadden,...
De keuken die we toen gekocht hadden, staat er nog steeds. Wel een nieuwe kraan en achterwand. Verder is alles nog zoals we het gekocht hadden en dat voor een gezin met 5 op groeiende kinderen.
Toen we weer verhuisden naar een nieuwe woning, hebben we een keuken bij Riga gekocht. Het was voor ons een logische keuze.

deskundigheid betrokkenheid prijs kwaliteit

bij lange levertijd wel contact houden met klant. Even bellen over de stand van zaken.

Annet de Vries

Top

Echt de tijd nemen en goed advies

Als je voor een korte vraag in de winkel komt moet je soms lang wachten voordat je word geholpen. Misschien een mogelijkheid om iemand te regelen voor de korte vragen

B. de Leeuw

Prima leuk personeel en monteurs die mee denken

Korte lijnen

After sales een keer vragen of alles goed is gegaan