Ellen van Gelder

Uitstekend! Uiteindelijke resultaat is vele malen hoger dan verwacht!

patrick

Goed kan niet beter

MVP

Je wordt er goed begeleid en geholpen.

Hicham

Ik ben gelijk goed en snel geholpen!

Mijn algemene ervaring is erg goed! Wist in begin niet of dat een juiste keuze is. Om een letselschade expert in te schakelen. Maar ik kan het een ieder, in een vergelijkbare situatie aanraden. En... Mijn algemene ervaring is erg goed! Wist in begin niet of dat een juiste keuze is. Om een letselschade expert in te schakelen. Maar ik kan het een ieder, in een vergelijkbare situatie aanraden. En zeker Ridder letselschade.

Mamouska benders

Heel goed, ik ben elke keer goed ter woord gestaan alles is duidelijk uitgelegd hoe het in zijn werking gaat, altijd vriendelijk te worden te gestaan, kortom ik ben erg tevreden

Taha

Dat de wederpartij hun tijd nodig hadden.

Ridder ging er telkens achteraan!

Op zich goed, echter kan het contact wel beter en persoonlijker. Anders komt het allemaal zakelijk over terwijl de intentie wel goed is. Vooral als een zaak langer duurt dan wenselijk is het fijn... Op zich goed, echter kan het contact wel beter en persoonlijker. Anders komt het allemaal zakelijk over terwijl de intentie wel goed is. Vooral als een zaak langer duurt dan wenselijk is het fijn als er vaker contact is.

Super ook hoe het na de ziekte van Tjip is overgepakt