Patricia

Zeer goed geholpen, heel blij mee.

J. Visser

Ik ben tevreden over de deskundigheid en de prettige manier van communiceren van de medewerkers van Ridder

Marija

Heb geen vergelijkings materiaal

Ik heb het contact tijdens het traject als zeer prettig ervaren.
Ik heb het contact tijdens het traject als zeer prettig ervaren.
Op voorhand een duidelijke uitleg over het hoe en wat. Aangezien je als cliënt niet weet wat er op je af komt heb ik dit als gerustgesteld ervaren.

Communicatie via mail verliep soepel en vlot snelle reactie, en ook bij de status van het traject werd ik voldoende betrokken.
Zowel met letselschade advocaat als secretaresse fijn contact gehad.

Mijn totaal indruk is professioneel punctueel en adekwaad

Nikki

Erg duidelijke en vriendelijke communicatie, dat in een moeilijke tijd zeer van belang was voor mij.

mohammadi

Matig

Reactie Ridder Letselschade:

Dit is een voor ons onbegrijpelijke review van een cliënt met wie het contact zeer goed was. Dit is wat hij na afloop schreef aan de behandelaar van het dossier: "het beste, het bedrag wat is... Dit is een voor ons onbegrijpelijke review van een cliënt met wie het contact zeer goed was. Dit is wat hij na afloop schreef aan de behandelaar van het dossier: "het beste, het bedrag wat is afgesproken is binnen. mijn dank is groot". Hij vulde over het algemeen neutraal in, maar het eindresultaat is een vier op een schaal van 10. Ik zou willen dat wij hier iets van zouden kunnen leren als organisatie, maar het idee achter het eindcijfer ontgaat ons. We begrijpen het ook niet. Kan hij zich vergist hebben doordat alle vragen een schaal van 5 hebben en het eindresultaat een schaal van 10? We weten het niet. Jammer dit.

Jolanda van der putten

Ik ben heel tevreden contact was ook zeer prettig haast jammer dat dat contact stopt wordt echt naar je geluisterd en meegekeken naar alles gewoon tevreden

Alles was heel helder gecommuniceerd, snel opgepakt en ik voel mij zeer geholpen. Dank hiervoor!