Lydjusca Dosoe

Over het algemene goed.

Robbert van der wal

Zeer klantvriendelijke en vakkundige afhandeling

Martin van der Giessen

Zeer professioneel en kennis van zaken.
Waren fijne gesprekken en wordt heel goed op de hoogte gehouden.
Nemen echt je zorgen weg en zou ze direct weer in de hand nemen. Echt een...
Zeer professioneel en kennis van zaken.
Waren fijne gesprekken en wordt heel goed op de hoogte gehouden.
Nemen echt je zorgen weg en zou ze direct weer in de hand nemen. Echt een aanrader.

O.K.

Goed. Ze denken met je mee. Ze luisteren ook naar je wensen en geven daarop goed advies.

Positief en proactief

M.E.

Erg tevreden. Mijn belangen zijn goed behartigd. En Ilana heeft er echt ervoor gezorgd dat de uitkomst nog veel beter was dan ik tevoren had verwacht. Alles goed onderbouwd en strak en deskundig in... Erg tevreden. Mijn belangen zijn goed behartigd. En Ilana heeft er echt ervoor gezorgd dat de uitkomst nog veel beter was dan ik tevoren had verwacht. Alles goed onderbouwd en strak en deskundig in de onderhandelingen met de wederpartij. Korte lijntjes en goede communicatie.

PB M'berg

Zeer goed. Vriendelijk, geduldig, proffesioneel en ekwaam.

Erik

Correct, vriendelijk en betrokken.

Prima, duurde soms wat langer dan verwacht maar er zijn meer (en belangrijkere) zaken.

JP.

Tijdens mijn zoektocht naar hulp bij letselschade viel mijn oog meteen op Ridder Letselschade. Zonder aarzelen nam ik direct contact met hen op. Mijn ervaring met Eugenie was uitstekend; zij is... Tijdens mijn zoektocht naar hulp bij letselschade viel mijn oog meteen op Ridder Letselschade. Zonder aarzelen nam ik direct contact met hen op. Mijn ervaring met Eugenie was uitstekend; zij is werkelijk een topvrouw. Als het gaat om iemand die volledig achter haar cliënten staat, dan is zij het wel.