Buren aan de overkant

Vandaag hadden ze een leuke personeelsdag met een parcour van luchtkussens. Hebben eventueel wat foto's. We hebben genoten.

Thom en Linda Esser, buren aan de overkant (woonark).

Selvia de Cuba

Met het overlijden van een familielid dat een grote hoeveelheid oude computers in huis had, hebben we een uitzonderlijke goede dienst gekregen van dit bedrijf om de oude computers op te ruimen. Met het overlijden van een familielid dat een grote hoeveelheid oude computers in huis had, hebben we een uitzonderlijke goede dienst gekregen van dit bedrijf om de oude computers op te ruimen.
De klantvriendelijkheid en professionaliteit staan op een uitermate hoog niveau. De communicatie verliep feilloos (duidelijk en gemaakte afspraken werden strikt nagekomen).
We zijn dan ook blij dat wij via het internet aan hun adres zijn gekomen, en ook dankbaar dat zij een deel van onze zorgen konden wegnemen in de situatie waarin wij terecht zijn gekomen.

Stichting Beweging 3.0

Recentelijk hebben wij al onze verouderde IT apparatuur gecertificeerd laten afvoeren vanwege migratie naar Cloud en Azure. We zijn door Reuzado maximaal ontzorgt, hebben alles kundig, professioneel... Recentelijk hebben wij al onze verouderde IT apparatuur gecertificeerd laten afvoeren vanwege migratie naar Cloud en Azure. We zijn door Reuzado maximaal ontzorgt, hebben alles kundig, professioneel en volgens afspraak uitgevoerd. Aanrader!

NSDSK

Ideale service voor de afvoer van je oude ICT apparatuur met een vakkundige dienstverlening.

Eikk Onderwijsgroep

Duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen en de afvoer van de hardware wordt vakkundig en klantvriendelijk gedaan.

Emma Borkent

Goede voorspelling van de kosten en een fijne samenwerking!
En leuk dat er toch nog een restwaarde naar boven is gekomen uit de oude producten

Aventus

Prima opkoper, goede afhandeling

Döhler

Fijne samenwerking met een hele duidelijke communicatie over de stappen die worden uitgevoerd.

Paul Stiekema / Eikk Onderwijsgroep

Professioneel en zeer prettig om mee te werken

Basisschool De Regenboog

Duidelijke informatie