Aflevering van je bestelling

Ellen

Verwachting van je bestelling

Snel geleverd, sneller dan verwacht. Wat ik wel gek vond is dat de glazen fles los in de doos zat zonder enige bescherming. Schijnbaar gaat dit altijd goed? Waar ik minder tevreden over ben is de... Snel geleverd, sneller dan verwacht. Wat ik wel gek vond is dat de glazen fles los in de doos zat zonder enige bescherming. Schijnbaar gaat dit altijd goed? Waar ik minder tevreden over ben is de houten dop. Ik dacht op de foto van de walnoten variant een kunststof inlay te zien, maar dit bleek de houten dop vanaf een andere hoek en ander licht. Vond ik verwarrend. Achteraf spijt van keuze voor deze houten dop. Ik had bewust voor de walnoten variant gekozen, omdat ik dacht dat deze wel een binnendopje had, maar hij sluit dus net zo min af als de andere houten dop in jullie assortiment. Daarnaast laat hij een gekke geur achter. Nu weer terug naar mijn oude siliconen doppen.

Heb je nog tips voor ons?

Duidelijkere foto van walnoten variant

Reactie Retap Store:

Beste Ellen,
Beste Ellen,
Dankjewel voor je reactie en je waardering. We willen je graag helpen om dit op te lossen en we zullen hiervoor contact met je zoeken. Inzake de houten dop, daarvan staat op de website dat deze niet waterdicht afsluit, maar we gaan wel onderzoeken of we dit nog nadrukkelijker kunnen aangeven. De rubberen doppen sluiten wel volledig waterdicht af.
Als organisatie verpakken wij zo groen als mogelijk. Ons uitgangspunt is dat bestellingen veilig overkomen met minimaal gebruik van verpakkingsmaterialen. We begrijpen zeker dat dit vreemd over kan komen, onze gedachte is dat we op deze manier bijdragen aan minder onnodige boomkap.

selhorst paola

goed

Heb je nog tips voor ons?

de verzendingskosten wat laten drukken naar belgie

Martyn

Is ook prima

Heb je nog tips voor ons?

Nou de fles zat los in de doos. Misschien een beetje bubbelplastic of een papier zou denk ik beter zijn mbt bezorging dat hij minder snel kapot gaat

Reactie Retap Store:

Beste Martyn,
Beste Martyn,
Dankjewel voor je waardering en je feedback. Onze organisatie heeft als doelstelling zo groen als mogelijk bestellingen veilig te verzenden zonder gebruik te maken van onnodige verpakkingsmaterialen. Op deze manier dragen wij samen met jullie bij aan een duurzamere wereld, waar geen onnodige boomkap hoeft plaats te vinden. Als er vragen zijn dan horen we het uiteraard graag.
Met vriendelijke groeten,
Greenteam Retapstore

Brugmans

Goede service.

Verwachting van je bestelling

Ik dacht dat het een schroefdop zou zijn zodat mijn kinderen hem makkelijk erop zouden kunnen draaien.

Duidelijkere omschrijving/ foto’s

Dennis

Snel besteld en snel geleverd

Zoals verwacht

Prijzen misschien iets lager

Ine Hilkens

Na de bestelling niet rond te krijgen heb ik gebeld en ben ik prima geholpen.

Die valt me tegen.
De dop van de drinkfles sluit niet goed af waardoor deze regelmatig lekt als de fles niet rechtop staat in de tas.

Nee

Quincy

Verwachting van je bestelling

Had iets beter verpakt mogen worden.
Maar de flessen zien er goed uit.
De glazen had ik groter verwacht, zijn bijna ter grootte van een wiskeyglas

Heb je nog tips voor ons?

maken van 300-350ml glazen :)
opfrissen van de website, heb enkel bij jullie besteld omdat ik ook via bol.com hier terecht kwam!

Bouke Hoogenboom

Het product is perfect, erg blij mee.
Het product is perfect, erg blij mee.
Heb wat rondgesnuffeld op internet en daar viel mijn oog al snel op de Retap. De levering liet langer op zich wachten als verwacht, maar dat is begrijpelijk in deze Corona tijd. Echter bleek de "Gratis 2e dop" niet te zijn meegeleverd. Dus dat vindt ik wel jammer en getracht via mail contact op te nemen over deze constatering echter tot op heden geen reactie op gehad helaas.

Verwachting van je bestelling

Ik miste helaas de "Gratis 2e dop" waarmee werd geadverteerd.

Heb je nog tips voor ons?

Leveren wat word geadverteerd en geeft terugkoppeling via de klantenservice.

Winifred

Redelijk makkelijk gevonden. Makkelijk besteld. Helaas ontbrak de informatie over de leveringsduur.

Ja.

Heb je nog tips voor ons?

Aangeven hoe lang de levering ongeveer duurt.

Kamphuis

Ik heb twee 0,5 liter flesjes besteld en een set glazen ritjes. Er is 1 flesje op de dag van levering kapot gegaan tijdens het schoonmaken.... op 31 juli gebruik gemaakt van de garantie en de 5 euro... Ik heb twee 0,5 liter flesjes besteld en een set glazen ritjes. Er is 1 flesje op de dag van levering kapot gegaan tijdens het schoonmaken.... op 31 juli gebruik gemaakt van de garantie en de 5 euro betaald. Tot op heden, 20 dagen verder, geen nieuwe fles ontvangen.

Bestellingen ontvangen zoals verwacht

Heb je nog tips voor ons?

Zorgen voor communicatie na invoeren garantie.