Dave Bakker

De levering was optijd en goed verpakt.

De levering was optijd en goed verpakt.

Wel was de excitebike e-reader plastic verpakking geel van kleur, beschadigd en had diepe en scherpe scheuren (dus niet zoals geadverteerd en afgebeeld).
Ik zou graag een nieuwe willen, maar ben bang dat bij het bestellen van nog een, ik precies hetzelfde krijg.

Overigens waren mijn andere producten goed.

Wel had ik graag geweten dat de Donkey Kong keychain een Duitse uitvoering was (mag dus duidelijker, was overigens wel te zien in de afbeeldingen).

Ik vind dat mijn ervaring wel verpest is door het probleem met de e-reader, maar ben wel een persoon van 2e kansen geven bij vebeteringen.

Hallo Dave,
Bedankt voor je review.
Jammer dat je niet helemaal tevreden bent!
Om het op te lossen hebben we je uiteraard een setje nieuwe e-reader kaarten gestuurd.
Groet, Replay...
Hallo Dave,
Bedankt voor je review.
Jammer dat je niet helemaal tevreden bent!
Groet, Replay Games

Prima en snelle levering.

Duidelijke website, goede verzending

Bastiaan

Pas geleden iets besteld bij Replaygames.
Snelle leveringen , goed product en aardig en behulpzaam aan de telefoon.

Reactie ReplayGames.nl:

Top om te horen, fijn dat je onze telefonische hulp waardeert!

Koopmans

Transparante manier van verkopen. Meteen de volgende dag het product al in huis.

Bart van der Braak

Alles is perfect alleen lijkt de site een beetje outdated (wat in zichzelf geen probleem is want het gaat om oldschool games vooral) maar het zou klanten minder afschrikken als er meer duidelijkheid... Alles is perfect alleen lijkt de site een beetje outdated (wat in zichzelf geen probleem is want het gaat om oldschool games vooral) maar het zou klanten minder afschrikken als er meer duidelijkheid bestaat over het feit dat deze shop nog steeds loopt! Ik dacht zelf in eerste instantie dat deze site outdated was en niet meer gebruikt werd als actuale webshop: en bij jullie contact info staat niks over 2017.

Goede afhandeling: simpel, snel en correct!

Beste Bart,
Bedankt voor je constructieve feedback!
We hebben er meteen iets mee gedaan op de pagina “contact”
We wensen je heel veel plezier toe met je bestelling, en zien je uiteraard...
Beste Bart,
Bedankt voor je constructieve feedback!
We hebben er meteen iets mee gedaan op de pagina “contact”
We wensen je heel veel plezier toe met je bestelling, en zien je uiteraard graag nog eens terug!
Johan
ReplayGames

Mooi en duidelijk aanbod. Nette en tijdige levering. De website zou wel beter mogen worden ingericht voor mobiele apparaten.

MK

Heel goed van begin tot eind

Zeer tevreden, producten worden getest voor ze opgestuurd worden

Goede communicatie

Snelle en correcte afhandeling...

Uitstekende communicatie

De snelle en correcte afhandeling van de bestelling.