robert

Mijn dochter kon haar i pad niet meer laden puntje van de laadkabel was er in afgebroken .bel de i mac store dit gaat zeker een week duren .loop binnen bij Repairngo.nl binnen 2uur gerepareerd... Mijn dochter kon haar i pad niet meer laden puntje van de laadkabel was er in afgebroken .bel de i mac store dit gaat zeker een week duren .loop binnen bij Repairngo.nl binnen 2uur gerepareerd perfecte eerlijke service dochter blij papa blij

Sandra

Netjes scherm gerepareerd

Teideaye Ster

Hele aardige man en een hele professionele bedrijf, en werk tempo zit er goed in !! ik raad iedereen aan om hier te komen

Braddy

Goed en snel geholpen

Joy

Goed en netjes geholpen!

Marco

Binnen 7 dagen na reparatie van het scherm van mijn Nokia 8.1 is de telefoon ontplofte en afgebrand. Telefoon in geleverd verwachtend dat het netjes word afgehandeld. Moet steeds achter reacties aan... Binnen 7 dagen na reparatie van het scherm van mijn Nokia 8.1 is de telefoon ontplofte en afgebrand. Telefoon in geleverd verwachtend dat het netjes word afgehandeld. Moet steeds achter reacties aan jagen. Heeft me inmiddels 3 maand gekost om te horen te krijgen dat het ontploffen van de telefoon na reparatie niet aan de reparatie heeft gelegen. krijg de telefoon niet terug. krijg geen reactie meer. Ben een telefoon kwijt en de kosten van reparatie. De winkel die hier onder valt is sjtelecomservice.nl

Bryan MG

WAUW, amazing.

Christan

Top service en goede prijzen. Scherm was stuk was zo gefixt. De jongeman die er werkt heeft zeker verstand van zaken.