Nvt

Woensdag 24-1 Whatsapp gestuurd dat mijn lens van mijn Iphone camera kapot is. Krijg een automatisch antwoord terug om met de vestiging contact op te nemen. 3x Gebeld naar Nieuwegein. Bent u... Woensdag 24-1 Whatsapp gestuurd dat mijn lens van mijn Iphone camera kapot is. Krijg een automatisch antwoord terug om met de vestiging contact op te nemen. 3x Gebeld naar Nieuwegein. Bent u particulier toets 1. Wordt na 1x overgaan de verbinding verbroken. Nogmaals geprobeerd. Bent u zakelijk toets 2. Wordt dus ook na 1x de verbinding verbroken. Totaal geen service. Zeer slecht bedrijf.

Wim

Afspraak gemaakt en herinnering afspraak gekregen een dag daarvoor. Maar uiteindelijk helemaal voor niks daarheen gereden. Ze hebben de batterij niet op voorraad! Niet even de moeite genomen om te... Afspraak gemaakt en herinnering afspraak gekregen een dag daarvoor. Maar uiteindelijk helemaal voor niks daarheen gereden. Ze hebben de batterij niet op voorraad! Niet even de moeite genomen om te bellen of te mailen. Jammer hoor!

ID40

Het was gewoon onzin

Ben

Great crew and happy to book with them again

Noor

Great experience, happy with it and recommended!

Kristian

Goed geinformeerd en keuze gemaakt. Tevreden klant!

Bart van Os

Heel goed, vakkundige jongens en snel geregeld!

Smits

Wij doen al jaren onze zakelijke reparatie's met Repair n Go en altijd netjes volgens afspraak en kwaliteit

Nancy

Wij sturen al onze reparatie's vanuit belgie naar repair n go en zijn blij met de samenwerking

Rene Loock

Afspraak gemaakt en kon direct terecht. Top bedankt!